Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 117 ... 182 183
ti-raleigh

'@ tendam
Zou kunnen dat hij niet goed genoeg is, maar ze zijn nog maar een jaar met hem bezig.

jvh93

'@jessevdalen flens zal starte in de gp impanis-van petegem. we hoeven hem dus niet te verwachten op het wk

Olifanto

Flens en Keizer niet en VanMarcke en Gesink wel in de tijdrit? Lijkt me raar.

ps: Bussche lijkt een prima renner voor TLJ. Of had ik dat al gezegd?

Verweggistan

'@olifanto: Te laat:
http://uhcprocycling.com/2015/09/team-welcomes-current-u-s-national-road-champion-matthew-busche-to-roster-for-2016-season/

Chrys

Vanmarcke en Gesink zijn echt degelijke tijdrijders. Keizer heeft daarnaast een zware Vuelta gereden en heeft daar geen moment in beeld gereden. Totaal onopvallend. Dan lijkt mij de keuze voor Vanmarcke en Gesink niet helemaal onlogisch.

@olifanto Bussche heeft vannacht bekend gemaakt volgend jaar bij UnitedHealthcare te gaan rijden.

Olifanto

Doodzonde! Amerikaans kampioen en prima knecht voor een 1 van de kopmannen :(

Laatst gewijzigd
Stelvio-fan

Kiel Reijnen dan maar als Amerikaan? ;-) Lekker elke Amerikaan opnoemen die bestaat!

Olifanto

Wat een kinderachtige reactie Stelvio

Stelvio-fan

'@Olifanto: ? why?

Olifanto

Nou, omdat het klinkt als - waar zijn jullie in godsnaam mee bezig allerlei amerikaanse namen te droppen. Maar ik kan me natuurlijk vergissen in getypte woorden. Misschien ben je wel oprecht enthousiast :)

kelderfan

'@Stelvio-fan
Noem er nog een paar anders gaan we over op Italianen zoals Boem. @xistnc;

Toch wel verrassend de samenstelling van: "the GP Impanis-Van Petegem in Belgium" met : "Koen Bouwman, Twan Castelijns, Rick Flens, Moreno Hofland, Martijn Keizer, Timo Roosen, Bram Tankink, Mike Teunissen."
Want volgens de planning staan er nog te rijden, zoals Milano - Torino en Piemonte waar ik toch ook Keizer, Tankink en Roosen verwacht.

Laatst gewijzigd
Olifanto

Koen Bouwman krijgt vast ook een contract...

tendam

'@olifanto
Je ziet liever Keizer dan Gesink in die TTT-ploeg?! Gesink is zo'n beetje de sterkste renner die ze hebben, ook zeker een van de besten in de ploegentijdrit.

@ti-raleigh
Hij rijdt er inderdaad pas een jaar, maar wordt zelfs als hij goed geplaatst zit door jan en alleman voorbij gesprint. Komt gewoon snelheid tekort, daar helpt een ervaren sprinter niet bij.

Olifanto

Tendam. Ja, mits in vorm natuurlijk. Of verschilt een ploegentijdrit van een individuele?

kelderfan

Dat wordt dan 3 stagiaires en 3 nieuwe gele rijders en dat is kennelijk de 1e. keer dat zoiets gebeurd. ;)

Yeez

Flens rijd ttt, die line ups op de site kloppen lang niet altijd, wie moet dat anders zijn op dat filmpje van Vanmarcke die daar op het laatst door het beeld rijdt, kan niemand anders dan flens zijn! En in deze vorm zijn vanmarcke en gesink sterker dan keizer, helemaal in een ttt. Dus kelderman gesink van emden tjallingi flens en vanmarcke is de sterkste opstelling als je het mij vraagt.

S. Morgenstern

Leezer is degene die daar als laatst in beeld komt rijden. Flens heeft even niet gereden en staat deze week weer opgesteld voor een koers bij de zuiderburen. Keizer zou er waarschijnlijk bij zijn geweest als de vorm in de Vuelta beter was geweest (valpartij zal ook niet geholpen hebben). Gesink, Kelderman en Van Emden stel je met dit materiaal altijd op natuurlijk. Vanmarcke is gezien het klimmetje richting het eind ook wel handig om mee te hebben. Nu kunnen Leezer en Tjallingii zich voor die tijd leegrijden. Een verrassing moet wel mogelijk zijn met deze ploeg: strijd met de topploegen niet haalbaar uiteraard, maar wie weet voor de top vijf..

Yeez

Nee niet leezer, die is niet zo breed @vlek kijk dat filmpje maar eens, kan niemand anders dan flens zijn, anders is het wel heel raar

S. Morgenstern

Ik kan alleen zeggen dat je daar Leezer ziet rijden. Ik weet niet waarom dat raar zou zijn.

nafnikleb

'@Olifanto, Keizer over Gesink? Wat een grap, bekijk de head-to-head anders even:
http://www.procyclingstats.com/rider.php?c=6&id=140923&id2=140388

Keizer is 1 keer beter geweest in een korte tijdrit, en 1 keer in een proloog. Allebei in 2013.

ti-raleigh

'@ tendam
Wat moeten ze dan ? Opgeven ? Dat lijkt me een slechte keuze. Van Asbroeck heeft vorig jaar veel ereplaatsen behaald. Dus enig talent heeft hij zeker. Ik denk dus niet dat het alleen gebrek aan snelheid is. Wat het wel is, hebben ze de hele winter tijd voor. Lef ? Positie kiezen ? Slechte lead-out ? In combinatie met dat gebrek aan snelheid. Een ervaren exsprinter zou daarbij goed van pas komen. Het is in ieder geval leerzaam. En niets doen / opgeven lijkt me helemaal geen optie.

tendam

'@olifanto
Gesink is ook gewoon een betere tijdrijder dan Keizer hoor. Zet ze in een individuele tijdrit tegenover elkaar en Gesink wint 9 van de 10 keer. Gesink reed al weet ik hoeveel keer top-10 in een tijdrit op WT-niveau, Keizer misschien 1 of 2 keer?

@ti-raleigh
Zelfs tegen mindere competitie wist hij maar 1 keer te winnen, als de sprinter van z'n ploeg. Het is net als bij Markus, je kunt het wel blijven proberen, maar als het er niet inzit zit het er niet in.

ti-raleigh

'@ tendam
Markus is ook nog maar 24...
Misschien krijg je wel gelijk, de toekomst zal het leren. Maar als ik TLJ was zou ik het niet opgeven na 1 jaar. Zoals gezegd lijkt het me erg leerzaam en zal Van Asbroeck er hoe dan ook voordeel van hebben. Is het niet in een massasprint, dan wel in een sprint in een kleinere groep bij (vooral) wedstrijden in het voorjaar.

kelderfan

'@ti-Raleigh
Ik denk, dat je gelijk hebt met Van Asbroeck en om die te vergelijken met Markus is wel beetje apart. Markus kan een sprintje trekken, maar met slecht weer of teveel heuvels wordt 't al snel DNF en komt aan 't sprinten niet toe. Van Asbroeck een sterke renner, die als hij goed wordt afgezet een gevaarlijke klant is. In Kuurne-Bruxelles-Kuurne zat hij er dicht bij en liet een hele groep snelle jongens achter zich. Het probleem is gewoon, dat de lead-out beter moet worden. Met Van Winden gaat 't niet goed en Teunissen heeft hem al een paar keer goed afgezet. Dus of een lead-out {ex-sprinter} halen of proberen de samenwerking te verbeteren tussen Teunissen en Van Asbroeck. Zeeman heeft dat laatst nog eens genoemd.

Yeez

Sam Oomen staat op Cyclingfever gelinkt aan TLJ, ik weet niet hoeveel waarde jullie hieraan hechten?

1 2 ... 117 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.