Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 134 ... 182 183
ti-raleigh

'@ tendam
De keren dat ik kritiek had, heb ik duidelijk beschreven hoe en waarom. De laatste maanden gaat het iets beter en dan vooral op het gebied van tijdrijden. Dit ging in het begin vh seizoen ook nog niet goed. Ik heb toen nergens gehoord/gelezen dat ze op deze, fanatieke wijze aan het investeren waren op het gebied van tijdrijden. Ja, er was een nieuwe fiets. Als jij dat allemaal al wel wist, lag het dus aan mij, klaar. Conclusie van onbenul naar geschikte manager is de jouwe, niet de mijne.

Loek de Rooij

Groenewegen kan ook volgend jaar al komen als hij de opstap naar WT kan maken. Ik zou het een mooie move vinden als ze hem kunnen halen. Is toch al een tijdje upcoming deze jongen. Anderzijds lijkt het me niet verkeerd als hij nog een jaar bij Roomoot blijft om het winnen te leren in kleinere koersen. Ook is het de vraag hoe hij gaat herstellen van zijn knieblessure.

tight

Vanochtend stond op wielerflits tijdelijk het bericht dat Tolhoek naar Roompot gaat. Dat betekent dat Roompot 20 renners onder contract heeft voor volgend jaar en 2 meer dan dit jaar. Misschien maken Groenewegen en Lammertink de overstap naar TLJ? Of Roompot heeft voor 2015 een bredere selectie vanwege het drukke voorjaarsprogramma en een mogelijke Girostart.

Wat mij betreft halen ze nog wat meer Italianen, namelijk naast Battaglin ook Formolo en Moser. Hiermee zou je het arsenaal aan heuvelrenners met punch flink vergroten. Als Craddock niet lukt lijkt Warbasse een goede tweede man.

Laatst gewijzigd
Scotty

Ze moeten Kyrienka halen! Die kan pas fietsen.

StonedCamel

'@Scotty:
Dat hadden ze beter voor gisteren gedaan dan, ik gok dat die een paar tientjes duurder is geworden.

jvh93

'@tight craddock heeft al elders getekend. en denk niet dat Formolo en Moser haalbaar zijn. De komst van Groenewegen en Lammertink zal ik zeker toejuichen. Hebben dit seizoen toch redelijk sterke dingen laten zien, al weet je nog niet hoe Groenewegen terugkomt van zijn gebroken knieschijf. Kan hij toch wel een aantal maanden mee zoet zijn en dan zal hij het begin van het nieuwe seizoen al missen.

Kilco Welderman

Groenewegen tot 2016 onder contract, al zou er wel eens een clausule in kunnen staan dat bij de komst van een world tour ploeg het contract vervalt.

Overigens zegt lammerts dat hij hoopt op een ontwikkeling van een van poppel en of wippert voor de wk.s van 2016 en 2017. Lekker signaal naar hofland weer.

kelderfan

'@jvh93
Met Groenewegen kan je beter wachten en TLJ heeft al Castelijns gehaald. Dus Lammertink lijkt mij niet van toegevoegde waarde. Het team kan beter investeren in jongens voor de 2e. lijn en het lijkt erop dat Haas naar MTN gaat. Misschien is Benjamin King een optie om naast Warbasse in te voegen.
Een 2e. Amerikaan lijkt mij niet verkeerd.
Het is weer erg stil bij TLJ.

Laatst gewijzigd
Stelvio-fan

'@kelderfan: valt wel mee toch: 3 bekendmakingen. Er zijn ploegen met minder denk ik.

jvh93

Ik vindt t ook erg stil al stond in de nieuwsbrief dat we de social media in de gaten moeten houden dus ik hoop dat ons wachten binnenkort beloond wordt ;)

Dutch Cycling Fan

'@cyclingnieuws1: Ten Dam close to sign a deal with @GiantAlpecin

Loek de Rooij

Hmm, bij L1 was LTD ook lekker vaag. Bij Lotto Jumbo ligt zijn toekomst in ieder geval niet. Hij hintte zelf nog wel naar Amerikaanse ploegen. We gaan het zien. GA zou mooi zijn voor Laurens.

Jero10

Cyclingnieuws1 meldt op twitter dat Dani Moreno gaat kiezen tussen Lotto-Jumbo en Lampre. Meest waarschijnlijk dat hij voor Lampre kiest. Ben benieuwd...

Roelien

'@cyclongnieuws1: Dani Moreno will choose between @lampre_merida and @LottoJumbo_road most likely for the Italian team #cyclingtransfer

Waar hij dit dan weer vandaan haalt weet ik niet. Op mijn vraag bron op zijn tweet over Oomen zei hij een contact binnen de ploeg..

Sagan=hulk

Wow als Moreno lukt zou dat echt een gave transfer zijn. Zowaar een winnaar naar Lotto-Jumbo dan! Het moet wel dringend eens in gang schieten vind ik. Hopelijk vissen ze Moreno, want na zo'n seizoen kan je het toch niet maken om van Battaglin je toptransfer te maken.

MarcelGr91

Ik heb bij @cyclongnieuws1 niet echt een goed gevoel als betrouwbare bron. Ik volg hem daar ook, maar 90% van zijn tweets zijn feiten of geruchten die ik een tijdje ervoor (of even ervoor) al voorbij heb zien komen van wel goed ingelichte bronnen/accounts. De laatste 10% zijn tweets waar geen bron achter zit, en die bron kan hij ook niet geven als er naar gevraagd wordt. Uiteraard geef je je bron niet prijs, maar ik heb toch meer het idee dat het een hobby wielervolger is dan een echt journalistiek account met daadwerkelijk bronnen hier en daar.

Laatst gewijzigd
xistnc

Ik zou Moreno een belachelijke paniekaankoop vinden.

kelderfan

Als Moreno gehaald kan worden, dan is 't probleem met Kruijswijk ook opgelost. Kruijswijk dan Giro + TdF en Moreno Giro? + Vuelta als kopman.

jvh93

'@xistnc hoezo dat? heb je gezien wat een dijk van een vuelta die jongen gereden heeft?

Dutch Cycling Fan

Heb al eerder aangegeven dat wanneer LTD weg gaat er wat mij betreft een kwalitatief goede klimmer bij moet komen.

Moreno is weliswaar geen jong talent, niet Nederlands, Belgisch, Italiaans of Amerikaans maar wel een type renner dat LTD prima kan vervangen in een grote ronde (Misschien wel beter dan LTD), goed aan kan komen en een kopman voor de heuvel klassiekers kan zijn. Ik ben blij om dit gerucht te lezen maar heb meteen het gevoel dat hij toch niet gaat komen....

xistnc

Nou en? Zijn we net van al die Spanjaarden af, gaan ze nieuwe halen. En ik ben de droevige passage van Moreno bij het andere Lotto nog niet vergeten.

Dutch Cycling Fan

Daar zit ook best wat in Xistnc maar de Moreno van de laatste drie jaar zou wel degelijk een kwaliteits impuls zijn. Ik zie echter liever een renner als Daniel Oss komen. Italiaan (wens Bianchi) en een echte topper voor het voorjaar wat mij betreft!

Ach, al met al zie ik de laatste dagen veel nieuws voorbij komen bij veel ploegen maar nog nauwelijks nieuws bij TLJ. Hoop gewoon dat er nog een of twee transfers komen waar ik echt blij mee ben en niet alleen maar jonge talenten die nog heel veel te bewijzen hebben.

jerteg

Moreno neemt zijn knecht Rodriguez mee :p

Dutch Cycling Fan

Haha jerteg en Valverde wil ook nog graag een jaartje met hun samen in. Nederland afbouwen ;-p!

Netraam

Aan mensen die denken dat Moreno een winnaar is: 4 overwinningen in de laatste 3 seizoenen, waarvan 3 in 2013. 15 in totaal.
Beter dan veel renners die ze nu hebben, maar verwacht niet dat hij (als hij al komt, wat ik betwijfel gezien de (sorry mensen die dit soort speculatie hier liever niet zien) schimmige reputatie van ploeg en natie) de sterren van de hemel gaat rijden en even 5 of 6 overwinningen pakt.

1 2 ... 134 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.