Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 149 ... 182 183
Olifanto

Daar zal Bianchi echt niet mee accoord gaan.

WieVis

Ik zou een Amerikaanse klimmer, Sprengers, Groenewegen, Bouwman en M. Lammertink erbij halen, dan kun je met 28 man ook wat kleinere koersen rijden.

Kilco Welderman

Een Daniel Moreno of een Formolo zou ik geweldig vinden. Desnoods een Vilella die reed vandaag ook wel lekker. En dan nog een amerikaan en Tjalingii. Overigens staat Groenewegen op PCS gewoon onder contract bij Roompot voor volgend jaar. Maar dat klopt dus niet?

Hakkie2

Jawel, maar in de contracten van Roompot zit bij allemaal een clausule voor tussentijds vertrek richting de WT.

Kilco Welderman

Ah dat wist ik niet!

jvh93

Mocht groenewegen nog naar tlj komen, zal er bij roompot plek vrijkomen voor Markus. Ik verwacht dat flens en ten dam naar giant zullen verkassen en bulgac zal naar alle waarschijnlijkheid naar het continentale niveau terugkeren. Ik vindt het vrij verrassend dat flens niet verlengd wordt, had toch het idee dat hij nog van waarde kon zijn voor de ploeg.

Dutch Cycling Fan

'@Kilco w: Groenewegen heeft een clausule in zijn contract dat hij bij interesse van een WT ploeg weg mag. Telegraaf kwam gisteren al met het gerucht en sinds afgelopen week worst hij ook op twitter gevolgd door Merijn Zeeman en Buanchi Benelux. Toeval? Denk het niet dus verwacht wel dat de komst van hem een reële optie is.

Verder is het hopen op verlenging van Tjallingi en afwachten wat men uit de hoge hoef zal toveren. Er zullen toch naast Groenewegen en evt Tjallingi nog wel 1,2 of 3 renners bij komen.

kelderfan

'@vlek
Cameron Meyer is nog zonder ploeg en dan kan je in de richting Bennett denken. Maar wie wordt de onbekende Amerikaan.
Volgens mij ligt Bouwman ook wel goed bij de ploegleiding.
@DCF + @Timocycling
Ik denk aan de vorige keer. Toen kwam Plugge met de verrassingen De Weert en Bennett. Het zou mij niet verbazen.

Dutch Cycling Fan

De Weert en Bennett waren voor mij zeker geen onbekende namen maar zie nu niet veel goed klimmende renners meer zinder contract voor 2016...

jvh93

Vorig jaar inderdaad totaal onverwacht bennet en de Weert. Ben benieuwd of plugge dit jaar weer zal verassen. Mij heeft hij in ieder geval al verrast door flens niet te verlengen. Maar hij mag me nu ook nog positief verassen. Ik wacht geduldig af, al verwacht ik wel dat er onderhandelingen in een ver stadium zijn want anders laat je niet zomaar weten dat deze 4 jongens sowieso niet verlengen.

Yeez

Achja voor flens is campenaerts gehaald en voor vd lijke battaglin. Verder heeft is castelijns nu al veel beter dan bulgac en ook lammertink heeft meer potentie dan markus. Alleen het vertrek van ten dam zal moeilijk zijn om op te vangen! Daarom op ik vurig op een type formolo.

Yeez

Die al verlengt heeft...

Kilco Welderman

Staat alleen op PCS die verlenging, evenals een verlenging voor Vilella

ti-raleigh

'@ vlek
Hofland heeft sinds ZLM in juni niet meer op het podium gestaan. Allemaal te wijten aan een rugblessure ? En hij is wel in vele wedstrijden opgesteld, allemaal als knecht ? De vergelijking met de Kittel van dit jaar komt dan al snel bij mij op.

Kilco Welderman

'@ti-raleigh

Je ziet wel vaker dat een blessure in het midden van het seizoen een streep door de rekening kan zijn. Naast Hofland hebben Kelderman en hopelijk ook van Asbroeck hebben daar bij lotto jumbo last van gehad. Ook een Gerrans, Cancellara, Tony Martin en van Garderen heb ik bijvoorbeeld niet meer op niveau gezien. Renners van buitencategorie (Dumoulin) worden er daarentegen alleen maar sterker van.

Ik heb nog wel vertouwen in Hofland.

ti-raleigh

'@ kilco
Ik zal je eerlijk vertellen dat ik dat ook nog steeds heb, maar niet meer voor dit seizoen. Hetzij lichamelijk, hetzij mentaal ongemak, de negatieve spiraal gaat hij toch niet meer doorbreken. Dus lekker naar huis, uitrusten/uithuilen, hard trainen en volgend jaar wél knallen.

Kilco Welderman

Ja ik denk persoonlijk dat Hoflands blik ook al een tijdje op volgend seizoen staat. Zou mij niets verbazen als die alles op een grand tour overwinning wil gaan zetten, en het daarom al wat rustiger aan doet... (sprak hij hoopvol)

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Ja, de tweede seizoenshelft van Hofland wordt sterk gekleurd door die blessure na zijn valpartij in Hamburg. Een eerlijke blik op zijn resultaten kan daar niet omheen. Daarvoor zat een teleurstellende Eneco Tour waar hij verzoop in de massasprints. Daar liet hij in Limburg en in de kopgroep op zondag echter wel een redelijk niveau zien, wat in Londen vlak na de zomerspot helemaal het geval was. Ik zie daarin weinig aanleiding te vermoeden dat hij sinds juni een imitatie van Kittel probeert te geven. Het ontbreken van top drie uitslagen beschouwen als een overtuigende onderbouwing van die hypothese lijkt me niet genoeg om tevreden te zijn met het snel opgekomen beeld. Alof het ontbreken van dat soort uitslagen niet een hele waaier aan andere oorzaken kan hebben. Het vooruit blijven van een in de finale ontsnapte kopgroep (met twee ploeggenoten) bijvoorbeeld. Of door als een soort angsthaas jezelf steeds weg te laten zetten in de voorbereiding op vlakke massasprints. Of doordat in een wat zwaardere etappe enkele koplopers (waaronder een ploeggenoot) het uitgedunde peloton voor blijven. Of doordat je op een kilometer of vijftig van de aankomst hard op de grond gaat. Of doordat je amper vooruit komt na de blessure die je aan zo'n val hebt overgehouden. Of doordat je nog aan het terugkomen bent van de achterstand die je na zo'n blessure hebt opgelopen. Of doordat je lijdt aan het Kittel syndroom, waarvan de symptomen nog niet geheel duidelijk zijn.

Dat je hem vakantie zou moeten geven omdat hij nog wat pijn in zijn rug heeft, blijf ik pamperen vinden van een soort die zijn doel mist. Zolang er medisch geen aanleiding toe is althans, maar daar is het lastig over oordelen zonder inzicht in de aard van de blessure. Door de zure appel heenrijden zal hem na hij geen last meer heeft goed doen. Daarnaast is dit wel zo netjes richting de renners die volgend jaar weer in zijn dienst moeten rijden.

Laatst gewijzigd
Kelderman Rules

Volgens de Telegraaf is de deal met Groenewegen zo goed als rond. Mooie welkome versterking voor volgend jaar. Die knieblessure zal wel los lopen.

Wielerfan1987

http://www.nu.nl/wielrennen/4137214/gesink-wil-in-2016-deelnemen-ronde-van-italie.html

Javier

Haha wauw, ik heb het stukje gelezen en het lijkt wel of er een knop is omgegaan bij Gesink. Positief nieuws!

S. Morgenstern

Onverwacht. Ik ben benieuwd wat het gaat worden, maar vanuit hem zelf gezien kan ik zijn verhaal goed volgen. Het nadeel van de komende Giro is dan weer wel dat ze behoorlijk veel boven de 2000m op gaan zoeken. Dat is op zichzelf zeker geen nadeel voor Gesink, maar mogelijk wel wanneer het weer slecht gaat zijn in die ritten. Verwacht verder dat Rio voor meer planningen een element is dat mee gaat wegen. Wat gaat het bijvoorbeeld betekenen voor het deelnemersveld in de Vuelta?

wolfje

Geen slecht plan met die lange tijdrit erin. Ben wel heel erg benieuwd wie van de klassementsrenners ook naar de Giro gaan. Ik verwacht eerlijk gezegd best veel omdat de tour en olympische spelen niet ideaal te combineren zijn. In de tour voor ritoverwinningen gaan lijkt mij helemaal goed.

S. Morgenstern

Probleem vanuit het perspectief van de ploeg zou wel kunnen zijn dat ambities voor de Giro eigenlijk niet te combineren zijn met een vormpiek in de klassiekers. Hij is daar normaal hun belangrijkste renner. Daartussen moet je dan wel een keuze durven maken en rekening houden met gezeik dat hoe dan ook gaat komen als hij niet aan de start van Amstel zou staan.

Spruch

'@vlek
Zouden ze dat nu juist niet met Battaglin willen opvangen? Met Battaglin en Kelderman heb je dan 2 speerpunten. En ik weet niet hoe goed Campenaerts eb Sprengers over de heuvels heen gaan, maar ik begreep uit de berichten hier dat zij dat ook moeten kunnen, dus ondersteuning is er dan ook meer.

1 2 ... 149 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.