Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 170 ... 182 183
Olifanto

:D

Dutch Cycling Fan

Reactie van Richard Plugge op mijn vraag via twitter of we nog meer nieuwe renners kunnen verwachten of dat Koen Bouwman de laatste was:

@RichardPlugge: @AfcaCaljansen zeker! En ja, er komt nog meer

Dat worden er dus nog meer πŸ˜‰

tendam

'@xistnc
Aan het begin van z'n carriere trainde Gesink ook nog vooral in de Achterhoek. En op de Posbank. Hij is sindsdien niet beter gaan klimmen, dus misschien voldoet dat wel ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@DCF dacht je dat ik loog ;)

Spruch

'@rahimns
Pas bij twee bronnen is het nieuws ;). @Redactie, nieuwsartikeltje? "TLJ bevestigt nog niet klaar te zijn op de transfermarkt"

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ook het contract van Martijn Keizer is open gebroken en verlengt tot en met 2017

jvh93

Ze zijn opeens erg actief. Ons wachten wordt beloond, ben benieuwd wie er nog gaan komen. En ben ook benieuwd of er nog meer verlengingen bijkomen. Ze zijn iig lekker bezig nu, kijk nu al uit naar komend seizoen.

Dutch Cycling Fan

Laat ze aub de contracten van Gesink, Kruijswijk, Kelderman en Vanmarcke ook verlengen! Maar ze zijn zeker goed bezig!

@ Rahimns haha nee twijfelde ik niet aan maar dacht meer dat je er nagenoeg zeker van was maar nog geen bevestiging had gehoord vanuit de ploeg. Via twitter bevestigd Plugge jouw verhaal maar goed jij volgt hem zelf ook op twitter dus hebt zijn tweet zelf ook al gelezen πŸ˜‰

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@DCF nee, ik was wel zeker hoor... ;) Alleen niet over wie er komt... daar heb ik ook geen informatie over, wel mijn vermoedens

nietram

'@rahimns
Kun je zo'n vermoeden met ons delen? ;)

gesink3101

'@dutch cycling fan if they renove gesink, kelderman, vanmarcke and kruijswijk, they should renove them until 2018

kelderfan

'@rahimns
Met de verlengingen van Lindeman en Keizer lijkt mij een prima ontwikkeling. TLJ is nu gelukkig toekomstgericht bezig.
En wat DCF zegt. Dan is 't niet verkeerd om de contracten van Gesink, Kelderman, Vanmarcke en Kruijswijk open te breken.

Dutch Cycling Fan

Het lijkt mij simpelweg een goed teken dat ze beginnen met verlengen van contracten naast het al langer vastleggen van nieuwe renners (met als uitschieter de 3 jaar voor Groenewegen). Dat lijkt idd steeds meer te duiden op contractverlenging (lichten van de optie) van de sponsoren. Allemaal positief en een mooie basis om vast te werken aan de toekomst van de ploeg.

Mijn vermoedens komen niet verder dan Sprengers, Vermeulen of Haga. Denk dat ik dan aardig in de goede richting zit.

ghostwriter

Het zou inderdaad mooi zijn als we de komende weken ook te horen krijgen dat Gesink, Kruijswijk, Vanmarcke, Kelderman en Hofland hun contract verlengen. Ik denk alleen dat Vanmarcke na 2016 de overstap zal maken naar Etixx of Lotto Soudal en dat LottoNL het dan in de voorjaarsklassiekers met jongens als Hofland en Teunissen (en op termijn misschien ook Groenewegen als kopmannen) moet doen. Het vertrek van Vanmarcke zal dan hopelijk het budget vrijmaken wat nodig is om de contracten van Gesink, Kruijswijk, Kelderman en Hofland te verlengen.

Raymond Kreder en Maurits Lammertink lijken mij goede aanwinsten voor LottoNL. Raymond vooral als sprintaantrekker voor Hofland (en misschien ook Groenewegen) en Maurits zou een versterking zijn voor de ploeg voor de heuvelklassiekers. Daarbij kan Maurits met zijn eindsprint af en toe een etappe kunnen winnen. Ik zie niet in hoe LottoNL eerder voor Sprengers dan Maurits zou gaan zeker aangezien Maurits een Nederlander is. Als na Groenewegen ook Raymond van Roompot naar LottoNL gaat kan Roompot Flens en Markus aantrekken en zijn die ook weer gelukkig.

Laatst gewijzigd
Hakkie2

Het open breken van de contracten van Gesink, Kelderman, Kruijswijk en Vanmarcke (als die allemaal al willen) kost waarschijnlijk wel iets meer dan het open breken van jongens als Keizer. Ik zou er wel erg voor zijn (zelfs al zou het ten koste gaan van een extra renner). Met minimaal 3 van die 4 langer bij het team heb je een basis waar je echt mee door kunt. En wat mij betreft zou Vanmarcke het makkelijkst te vervangen zijn, trouwens.

Laatst gewijzigd
Loek de Rooij

Op Twitter weet cyclingnieuws1 te melden dat er nog een klassementsman en versterking voor de klassiekers bij komt. Wie zou dan die klassementsman moeten zijn? Dat kan eigenlijk alleen Moreno zijn. Of iemand die nog geen bewezen klassementsman is...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@luckykoek ik vraag me echt af hoe zij dat weten. Ik weet echt niet wie er achter zit, en als zij zelfs meer weten dan Raymond Kerckhoffs dan moeten ze wel hele goede bronnen hebben. Vanuit de ploeg kreeg ik in ieder geval te horen dat zij ook niet weten wie dit zijn, dus ik ben nu echt heel benieuwd of wat zij zeggen klopt.

Timocycling

Laten we het hopen^^

Heb de betreffende tweet gevonden en zag dat Rahim hem vraagt of het een NL'e of buitenlandse renner is. Kan me echter geen enkele Nederlandse klassementsrenner bedenken die beschikbaar is...

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Thimocycling ik eerlijk gezegd ook geen buitenlandse klassementsrenner die nog vrij is. Bij een klassieke renner kan je nog denken aan Van Avermaet maar dat lijkt me niet echt logisch gezien het prijskaartje. Ik ben heel benieuwd.

Klootje Kriekeljon

Rahim, zou je door kunnen geven dat Klootje graag deze jongen ziet komen?

http://www.procyclingstats.com/rider/Toms_Skujins

Kilco Welderman

Versterking voor de klassiekers lijkt mij toch eerder sprengers worden. Al hoop ik natuurlijk op van avermaet. En de klassementsman kan ook formolo nog zijn.

Timocycling

Inderdaad Kilco, dus Formolo of Moreno... Of ze scharen iemand als Haga onder klassementrenners.

Klassiekerman van Avermaet zou de beste aankoop ooit zijn. Stel je voor, die samen met Vanmarcke... Maar dat gaat niet gebeuren helaas. Zal Sprengers wel worden.

S. Morgenstern

Hebben jullie op de basisschool nooit in zo'n cirkel gezeten en een zin door gefluisterd?

Olifanto

Dan denk ik toch echt dat Bianchi wat extra geld heeft gelapt, niet?

Dutch Cycling Fan

Ach op zich heeft de ploeg zich al mooi (vooral '2e lijn') versterkt. Als daar nog Sprengers en/of (type) Haga bijkomen mag je als fan volgens mij zeer tevreden zijn. Een versterking als van Avermaet of Moreno is niet reΓ«el gezien het budget en eerdere opmerkingen van Plugge dat er geen grote naam verwacht moest worden. Als Bianchi meer gelapt heeft en het wel gebeurd dan zou dat zeer verrassend zijn maar had Rahimns wel een hint in die richting gekregen van de ploeg denk ik.

1 2 ... 170 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.