Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 175 ... 182 183
ghostwriter

Ik vind het jammer dat Vd Lijke vertrekt aangezien ik die graag in een vrije rol als aanvaller had gezien. Hij kan namelijk goed een heuvel overkomen en heeft een behoorlijk snelle eindsprint.

Klootje Kriekeljon

http://www.24ur.com/sport/ostalo/roglic-adrio-mobil-menja-z-lotto-jumbom.html?utm_source=feedburner&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%253A+24urcom-port+%252824ur.com+-+%25C5%25A0port%2529

google translate:

Novo Mesto wielerploeg Adria Mobil verlaten van een van de beste rijders, de winnaar van dit jaar de Ronde van Slovenië Primoz Roglič. In de toekomst, het draaien van de pedalen voor het Nederlandse team Lotto-Jumbo, die in de wereldwijde serie verschijnt.

Dan, wanneer de Italiaanse Lampre voor de samenwerking met Marko Kump overeengekomen, zal nu Novo Mesto team Adria Mobil bleef zonder een andere veelbelovende rijder Primus Roglić. De winnaar van dit jaar de Ronde van Slovenië zal worden in het volgende seizoen speelde pedaal beste Nederlandse team Lotto-Jumbo.

Yeez

Roglic?

Hakkie2

Dat zou wel een heel verrassende aanwinst zijn.

Weet ook niet goed wat ik van zijn niveau moet denken. Leuke prestaties, maar niet tussen toprenners.

Timocycling

Schijnt toch een groot talent te zijn die Roglic.

@Hakkie hij heeft de ronde van Slovenië gewonnen voor renners als Nieve, Ulissi en Polanc.
Rijdt een good seizoen naar zijn uitslagen kijkend, ook al is het op lager niveau.

http://www.procyclingstats.com/rider/Primoz_Roglic

Ik denk een realistische aanwinst, met talent.

Chrys

Dit zou wel één van de grootste verrassingen van het transferseizoen zijn. Verslaat in zijn derde jaar op de fiets toch even Nieve (8e in de Vuelta) in de ronde van Slovenië.

Hakkie2

'@Timo: hij won inderdaad voor nummer 2 Nieve, maar derde was dan weer Golcer. Toch echt lastig om daar een niveau op te plakken. In Azerbaidjan winnen voor nummer 2 Ockeloen is ook nog niet echt een graadmeter.

Het zou een leuke aanwinst kunnen zijn, maar zeker geen zekerheidje.

jvh93

dat zou een verassing zijn als plugge met hem komt. net zo'n hoge hoed idee als ik vorig jaar met bennet had.

achtpuntzes

nou, zijn toch groot verrassing. ik niet zien aankomen deze misschien transfer, wij kijken of deze gaat door. (google translate)

IljoKeisseFan

Deze jongen is pas enkele jaren geleden begonnen met fietsen en was eerst schoonspringer. Heeft in zijn eerste seizoenen bij Adria Mobil al goede dingen laten zien en zou zeer (positief) verrast zijn als LottoJumbo hem weet te strikken.

Crocmaz

'@IljoKeisseFan Schansspringer

richardm

Wordt nu ook inderdaad bevestigd via de app van TLJ.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik zat heel toevallig deze jongen nog te bekijken een paar dagen geleden, en had toen zo iets van, dit zou ook geen slechte aanwinst zijn. Wel een heel verrassende naam, zelfs door Kelderfan nog niet genoemd.

ghostwriter

Het wordt in ieder geval interresant om te zien of Roglic zich in twee jaar tijd tot een goede wielrenner voor de World Tour kan ontwikkelen. Bij LottoNL zal de begeleiding in ieder geval stukken professioneler zijn dan dat hij tot nu toe gewend is en het kan best dat dit zijn ontwikkeling in een stroomversnelling zal doen raken.

nafnikleb

Ik denk dat het goed is dat hij is gaan fietsen: https://www.youtube.com/watch?v=o8kSNVxtdwI

Stelvio-fan

'@rahimns: haha, en dat zegt heel wat! Driekwart van alle renners zijn hier namelijk al langsgekomen!

kelderfan

'@stelvio-fan
Driekwart haha;)
@rahimns
Deze renner had ik niet kunnen bedenken; net als met Bennett en de Weert. Maar ja, Plugge en zijn hoge hoed.
Is deze renner de "next best thing" na Sam Oomen?

Laatst gewijzigd
jvh93

Vorig jaar 2 hoge hoed transfers van plugge, dit jaar weer met roglic en misschien nog een gekke Amerikaan ofso?

Timocycling

De redactie bracht destijds een lijstje uit met renners die eventueel de ploeg konden versterken, daar stond Roglic ook bij. Ik denk dat deze renner beter is dan Oomen en wellicht net zoveel talent heeft aangezien hij pas 3 jaar op de fiets zit.

Niet te vergelijken die twee, maar toch.

Nu Sprengers nog en dan hebben ze een goede transferperiode gehad.

Jacco van Stierop

01. Robert Gesink: 8, terug op niveau en hij oogt fris.
02. Moreno Hofland: 6,5, begin was veelbelovend maar is het spoor geheel bijster geraakt. Wie of wat zet hem weer op de rails?
03. Wilco Kelderman: 7-, heeft dit jaar net niet die stap kunnen zetten, moet gaan uitkijken dat-ie niet verzandt in de grijze middenmoot.
04. Steven Kruijswijk: dikke 8, genoten van zijn Giro, was in staat finales te kleuren met de grote kanonnen; verdienstelijke Tour gereden
05. Tom Leezer: 6, trouw en zeurt nooit maar als ik zie wat er met Flens is gebeurd zou ik als ik hem was niet helemaal gerust zijn wat de toekomst betreft.
06. Barry Markus: 4
07. Laurens Ten Dam: 4, ook dit jaar weinig aan hem gehad als ploeg, lijkt meer bezig te zijn om zijn imago te bevestigen dan daadwerkelijk te koersen.
08. Nick van der Lijke: 6, jammer dat het er niet is uitgekomen, hopelijk stapje terug om er vervolgens twee vooruit te zetten.
09. Sep Vanmarcke: 6,5, heeft zeker kwaliteit maar vind hem toch ook vrij beperkt, moet overtuigd worden dat het buiten Vlaanderen ook leuk fietsen is.
10. Bert Jan Lindeman: 7,5, toonde aan dat het met hem als vluchtmakker slecht kersen eten is, pakte op papier de grootste prijs voor zijn team. Gewoon lekker doorgaan zo.
11. Paul Martens: 6, begint wel heel erg op Grisha te lijken, heel nuttig uiteraard maar zou in de koers iets meer kleur kunnen afgeven.
12. Martijn Keizer: 7, zit op de juiste weg maar kan ongetwijfeld meer. Heb het gevoel dat hij zomaar een rit kan winnen in een grote ronde.
13. Bram Tankink: 6,5, één brok degelijkheid, doet het goed in de teambus na de koers, ook niet onbelangrijk maar lijkt zich verder niet zo heel druk meer te maken op zijn oude dag.
14. Mike Teunissen: 7 maar dan moet hij volgend seizoen wel door blijven groeien anders wordt het in oktober 2016 hooguit een mager 6je.
15. Jos van Emden: 7,5, moet veel meer gemotiveerd worden om zijn bescheidenheid te laten varen, wordt te vaak in een bijrol gedrukt, ben altijd wel gecharmeerd van hem geweest, er zit veel meer in bij hem. Intelligente jongen.
16. Maarten Wijnants: 6, ja nuttig…
17. Rick Flens: 6, raar dat-ie aan de kant wordt geschoven. Je weet wat je aan hem hebt, wat hij kan en niet kan, terwijl je dat van een knul van 22 veel minder kunt zeggen. En zo duur is hij toch niet?
18. Tom Van Asbroeck: 6, gezien zijn leeftijd zit er nog wel wat rek in maar erg overtuigend is het allemaal niet.
19. Maarten Tjallingii: 6, het is een beetje op bij hem maar hij heeft veel krediet. Lijkt me wel geschikt als toekomstig ploegleider.
20. Robert Wagner: 6, ja ook nuttig maar beetje 13 in een dozijn renner.
21. Timo Roossen: 6, moet gaan oppassen want voor je het weet ben je de rest van je carrière een knecht.
22. George Bennett: 6,5 deels omdat ik een zwak heb voor zijn thuisland. Zit nog wel wat rek in.
23. Brian Bulgac: 4
24. Dennis van Winden: 6,5, goed om te zien hoe hij zich terug heeft geknokt.

TLJ algemeen: 6. Gezien de beperkte mogelijkheden doen ze het niet zo heel erg slecht maar goed kun je het ook niet noemen. De resultaten zijn niet bepaald meer dan de som van de afzonderlijke onderdelen. Iets meer pit mag wel. En als het slecht is gegaan zeg dat dan gewoon. Niet alles zo vergoelijken, dan blijven het jochies i.p.v. dat het kerels worden.

Laatst gewijzigd
tendam

Dit is wel de eerste transfer waarvan ik denk: zo, dat zou echt wel eens wat kunnen worden. Battaglin in mindere mate ook nog wel, de rest lijkt me meer toekomstig knecht.

nietram

'@tendam
Groenewegen een toekomstig knecht?

On: Nu Van Avermaet nog en ze hebben een top transferperiode gehad. :p

Klootje Kriekeljon

Die Skujins moeten ze ook halen. Why not.

Idd. Ten dam. Dat gevoel heb ik ook.

Laatst gewijzigd
Hakkie2

'@tendam: waarom zou je Groenewegen en ook bewezen tijdrijders als Campenaerts en Lammertink gelijk al in de knechtenhoek drukken?

tendam

Oh ja, Groenewegen vergeet ik even. Campenaerts en Lammertink zie ik niet direct als toekomstig winnaars, gewoon goede renners maar meer niet.

1 2 ... 175 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.