Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 20 ... 182 183
Dutch Cycling Fan

Klopt. Gaat om Edward Theuns en niet om Dylan Theuns van BMC ;-)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan renners mogen pas officieel vanaf 1 augustus worden vastgelegd, zo'n beetje rond de start van de tour beginnen de eerste geruchten en verder zal er achter de schermen best wel van alles gebeuren. Maar de komende maanden zal er niet zoveel transfernieuws zijn.

kelderfan

'@Javier
Theuns is een renner van Topsport Vlaanderen en Dylan Teuns is sterke Neo bij BMC en die gaat echt niet naar TLJ komen.
Dus het gaat om renners van TSV die vorig jaar erg goed bezig waren en hun toprenners van 2014 zijn naar TLJ/Etixx/Giant en Cofidis gegaan.
Op dit moment zijn er 2 renners van TSV, die er boven uitsteken en dat zijn Edward Theuns en Jelle Wallays {winnaar Dwars door Vlaanderen en vorig jaar winnaar Parijs-Tours en net als Teunissen winnaar bij de jongeren van Parijs-Roubaix en Parijs-Tours.
Jelle Wallays heeft nu meerdere teams, die hem willen inlijven; dus die zie ik ook niet voor TLJ kiezen.
En Kenneth Vanbilsen is een van die Top-renners van 2014. Nu heeft hij een eenjarig contract en was een van die renners, die Van Asbroeck in stelling bracht en wil hij wel/of niet de stap maken.

kelderfan

'@rahimns
Je hebt helemaal gelijk, maar geldt dat ook voor renners van RDT?
Hoe komen dan die berichten in de wereld over Jelle Wallays, dat hij naar de club van Mollema/Cancellara gaat of kan gaan.

Javier

Maar zijn Belgische renners wel prioriteit?

Dutch Cycling Fan

Het is toch ook al bekend dat Etixx voor komend seizoen die Colombiaanse sprinter (Gavia of zo) en een Colombiaans klimtalent heeft vastgelegd. Hoe eea exact in elkaar zit weet ik eigenlijk ook niet. Wat ik wel weet is dat TLJ in ieder geval behoorlijk geld bij moet krijgen van haar sponsoren wil men voor komend seizoen het team echt kunnen versterken.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@javier
Misschien komt 't, omdat de meeste van de Belgische clan bij TLJ het naar verhouding goed doen.
Maar over prioriteit gesproken dan heb je 't over een renner voor de heuvelklassiekers; want die zijn bij dit team dun gezaaid.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Jetse Bol is goed bezig in Castilla y Leon.

Javier

'@Kelderfan

Wel een matig deelnemersveld.

kelderfan

'@Javier
Je hebt gelijk; maar voor Jetse Bol en ook voor Ike Groen/ Robbert de Greef is er gelukkig geen DNF te melden ondanks "sneeuw en ijs"!
Jetse Bol is toch mooi 13e. geworden in 't Algemeen Klassement en een goede leermoment voor zijn huidige ploeg.;)

Laatst gewijzigd
kelderfan

Bij Nos/ Ducrot wordt verteld, dat Nico Verhoeven de man was, die Timo Roosen gehaald heeft, na prima 2e. seisoenhelft.
Dus niet de 10 euro-grap. Dan kijk ik weer met andere ogen naar N.V.

Poeksel

Nul journalisten afgekomen op de persconferentie van TLJ voor AGR...

Laatst gewijzigd
kelderfan

Als je kijkt hoeveel mensen op de AGR afkomen, dan zouden Lotto en Jumbo zich eens achter de oren moeten krabben; want als er geen centen bijkomen, dan wordt 't een moeilijk verhaal.
Jammer dat Kelderman van de weg is afgeraakt. {Misschien is dat ook wel mooie manier om te trainen;)} Dan was de koers misschien anders verlopen!
Positief en in beeld: Timo Roosen, Wilco Kelderman en Van Emden {na zijn blessure en dan de AGR};
Beste man in de uitslag: Paul Martens;
Opvallend: 5*Giant en 5*TLJ als DNF: uit de koers gehaald?
Tegenvallend: Lindeman en v.d. Lijke!

Laatst gewijzigd
kelderfan

Goed om te lezen, dat Gesink en Ten Dam hun rentree kunnen maken in de Waalse Pijl. Het wordt ook tijd, dat LIndeman en v.d. Lijke zich tonen/ laten zien. Maar opvallend, dat De Weert de AGR en nu ook de Waalse Pijl niet gaat rijden.
Kijken wat Kelderman en Martens kunnen met de hulp van Teunissen, Leezer en v.d. Lijke.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Na alle negatieve berichten van de afgelopen weken heb ik vandaag eindelijk weer een lichtpuntje gezien. Ten eerste Wilco Kelderman die in mijn ogen toch een prima koers rijdt in de Waalse Pijl en natuurlijk Robert die na 2 maanden van tegenslag weer op de weg terug is en vandaag op een zeer verdienstelijke 25e stek eindigde.

kelderfan

'@rahimns
Ik heb de Waalse Pijl niet kunnen volgen.
Het is ook lang geleden, dat Robert Gesink kon meedoen en gelukkig heeft hij meer dan uitgereden. Na alle tegenslag heeft hij zich weer positief kunnen tonen. Kijken of hij LBL ook nog gaat rijden.
Gelukkig heeft Kelderman getoond, dat hij ook in de heuvelklassiekers kan meedoen. Daar ben ik als fan blij om.
En wat mij het meest pleziert is, dat Roosen in de AGR en nu Teunissen {die eigenlijk van plan was hard te trainen om weer op niveau te komen} zich in een vluchtgroep hebben laten zien. Daar worden die jongens alleen maar sterker door.
Jammer dat Martens is gevallen. Hopelijk valt 't mee.
Wat is er met v.d. Lijke en Lindeman? Wederom hebben zij een DNF achter hun naam.

ti-raleigh

'@ rahimns.
Klopt. Word je toch weer iets vrolijker van. Ik dacht nog effe dat Kelderman ging meesprinten voor het podium, want hij zat nog lang goed gepositioneerd. Maar helaas had hij niet genoeg kracht (meer). En Gesink deed zijn stinkende best om zo hoog mogelijk te finishen. Die trok alles nog uit de kast op het laatst, want hij vindt 25e mooier dan 26e. Het geeft iig moed voor de toekomst.

achtpuntzes

stelletje optimisten, elke strohalm aangrijpen.... ;)

pirazzi

Mooi van Kelderman en Gesink, LottoNL-Jumbo nu weer beter dan Roompot. ;)

kelderfan

'@8.6 TLJ is een WT-ploegske en Hivert laat ook zien, dat hij op dit niveau goed kan meekomen; maar Roompot heeft 't naar vermogen goed gedaan met o.a. Michel Kreder.;)

Laatst gewijzigd
kelderfan

Weet iemand wat er met Kevin de Weert aan de hand is?
Het is opeens stil rondom de Weert en dat klinkt niet goed en het team zit weer met een man minder!

stijnlah

De weert heeft nog wat last van ziekte en rijd voorlopig geen koersen meer.

pirazzi

George Bennett gaat naar de Giro maar waarschijnlijk is Kruijswijk de kopman.

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

'@Pirazzi,

Dat staat al een maand of 4 vast

kelderfan

;)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 20 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.