Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 28 ... 182 183
pirazzi

Slechte dag van Kruijswijk vandaag in de Giro, 42ste op 8:27.

Klootje Kriekeljon

Ik vraag me (los van de recente prestaties) af of er bij de teamsponsors wat kenners rondlopen die realistisch zijn. Want ik hoop toch niet dat Plugge in zijn 'pitch' bij de nieuwe sponsors zijn overgebleven groep wielrenners wat hoger aangeslagen heeft.. en dat daarop bepaalde verwachtingen bij de sponsor gebaseerd zijn.

Ook Kelderman heeft tot nu toe geen stap gemaakt dit seizoen, gelukkig laat Hofland deze week wel zien dat vorig jaar niet zomaar een toevalstreffer was. Dat zullen ook jongens zijn waarvan die stap verwacht werd door zowel de ploeg als sponsor, juist na het vertrek van grote namen.

Laatst gewijzigd
BenderBeach

Slechte dag? Je moet bedenken dat er pakweg 20 man al vooruit waren in de vlucht van de dag. Dan is hij nu 22e feitelijk van het peloton.

Hij zat op.moment van de aanval net van achteren omdat hij etenszakje had aangepakt. Toen ging ineens uit het niets Astana knallen en Steven zat achter de breuk. Toen nog samen met Hesjedal proberen terug te keren kwam tot op een seconde of 20 maar tegen de ploegentijdrit was geen kruid opgewassen, dus toen op eigen tempo doorgereden naar de streep. Ja klassement is om zeep, maar slechte dag? Neen.

pirazzi

Pechdag dan.

BenderBeach

Dat is wel verschil ;)

Roelien

Mooi gezegd @benderbeach. Helaas zijn er heel veel mensen die daar anders tegen aan kijken. De giro is nog maar net begonnen en wie weet wat er nog komen gaat!

Javier

Pechdag?

Kan best maar deze pechdag had makkelijk voorkomen kunnen komen. Zoals je zelf al zegt zat hij achteraan toen hij een etenszakje aanpakte. Volgens mij hoor je hier goed klimmende knechten voor te hebben.

Het feit dat LottoJumbo deze niet of nauwelijks meestuurt is hun fout. Dat heeft niks met pech te maken. En ja, Bennett werd er op het laatste moment uitgestuurd maar ook dát was een amateuristische fout van de ploeg!

Ik vind dat dit alles niks met 'bad luck' of pech te maken heeft. Is gewoon oorzaak-gevolg.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Javier
Dat heb ik al vaker geroepen {maar dan val ik in herhaling}, dat de basis zoals van te voren bedacht van 24 een hele slechte keuze was. Vallen en uitvallen behoort bij deze sport. Dan hadden zij heel wat betere renners kunnen halen dan De Weert, Bulgac en nu Van Winden. Wat bij deze ploeg ontbreekt is visie.
Helaas hebben zij wel renners als Nordhaug, Boom en Clement moeten laten gaan en zijn renners als Tjallingii, Tankink over the hill. Dat gat vul je niet zo maar op jonge tanlenten en wat Roelien zegt de Giro is net begonnen.
Hopelijk wordt 't bij de ToC een beter verhaal.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan je bijdrage is niet te begrijpen, wat heeft vallen en uitvallen te maken met het feit dat ze dan betere renners hadden kunnen halen, dat laatste heeft toch met geld te maken en niet met het feit of ze op hun fiets blijven zitten. En Tjallingii en Tankink zijn over the hill ??? .. huh waar baseer je dat op ? En die 3 renners hebben ze moeten laten gaan omdat die weg wilden ....

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Jij zegt nu, dat TLJ deze jongens {Clement, Boom en Nordhaug} wel had kunnen houden en betalen, terwijl je steeds roept budget!
Die zijn toch weggegaan omdat het budget naar beneden is geschroefd. En ja jongens als Tjallingii en Tankink zijn in principe nu de beste knechts of ondersteunende renners toch, maar hun leeftijd en altijd in dienst rijden zorgt ervoor, dat zij minder presteren en dat is geen schande. Jij wil nog steeds niet begrijpen, dat als zij eerder actie hadden genomen er betere renners vrij waren, dan Bulgac en de Weert {ook niet meer de renner, die hij was}.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan misschien moet je eens een gesprek aanvragen met Richard Plugge of zo... en hem het hemd van het lijf vragen over de begroting, aankoopbeleid en eventuele mogelijkheden nu en in de toekomst. Zullen we dan hier het niet meer hebben over de samenstelling van de ploeg en wie ze wel of niet hadden kunnen behouden. Er zijn allerlei zaken te bedenken waarom het zo gegaan. We zijn nu al bijna halverwege het seizoen en ik verwacht niet meer dat het halve team wordt vervangen voor nieuwe renners. Plugge heeft in diverse interviews hier genoeg over gezegd. Zoek het op zou ik zeggen.

Stelvio-fan

'@rahimns; helemaal eens. TLJ bestaat gewoon uit de renners waaruit ze nu bestaan. Hier moeten ze het mee doen dit seizoen. Dat ze bergop renners tekort komen is duidelijk maar om daar nu heel de tijd over door te praten heeft ook geen zin. Ze moeten roeien met de riemen die ze hebben!

Uil

Clement is trouwens niet om budget redenen weg gegaan.
Stond een leuk interview met hem in Procycling.

Laten we gewoon eens het eind van het jaar afwachten, wie weet wat er nog allemaal gebeurd.

Trouwens ik zie Kruijswijk nog steeds top 10 rijden :)

kelderfan

'@rahimns
Het halve team vervangen?
Het lek is nog steeds niet gedicht. Nu wederom olv Dekker kan de ploeg de sprinter van dienst niet in stelling brengen.
Dennis van Winden reed lek en dat was de reden, dat het team Van Asbroeck niet goed kon afzetten in de finale!

xistnc

Ja, Rahimns, red je daar maar eens uit!

kelderfan

'@xistnc
Kun jij niet met Plugge gaan praten; want jij kan e.e.a. beter verwoorden.

Wielerfan1987

'@kelderfan,

Ze hebben in California nu ook niet de echte sprintvoorbereiders bij zich (afgezien van van Winden)
De belangrijkste sprintvoorbereiders die na het vertrek van de Australische connectie +Bol overgebleven zijn zijn voor Hofland in de Giro gestart ofwel om andere redenen niet hier aanwezig (v Emden bijvoorbeeld)

Jongens als Roosen en van Asbroeck moeten daarnaast nog wennen aan het niveau waar ze nu rijden.
Wat verwacht je er dan van nu??

Vorig jaar waren wij het er geloof ik beiden over eens dat Bos niet dat rendement bracht wat er gezien zijn intrinsieke snelheid, zijn status in de ploeg en zijn vermoedelijke salaris van verwacht zou mogen worden.

Om hun moverende redenen heeft de ploegleiding de ploeg zo ingericht als het nu is, en daar hebben we het mee te doen.

Als jij je zin krijgt dan word de halve ploeg vervangen door Neo's en enkele Belgen die het op pro continentaal niveau goed doen.

Geloof me, daar ga je er ook niet mee komen, dan creeer je een veel te jonge ploeg die niet de nodige ervaring heeft.
En bovendien gaat een Edward Theuns gekoppeld aan van Asbroeck ook geen winst opleveren als je ze laat sprinten tegen Kristoff, Degenkolb, Kittel of Cavendish die zijn weg omhoog weer lijkt te hebben gevonden.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@xistnc Kelderfan geeft toch zelf al de verklaring waarom het in Cali fout ging.... ze hebben nog 2 kansen. En ja ga jij eens met Plugge of met iemand anders binnen de ploeg praten ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@turtlehead Kevin is gelukkig weer gezond, is aan het trainen en staat volgende week aan de start van de World ports classic om weer wedstrijdkilometers in de benen te krijgen.

kelderfan

'@wielerfan1987
Ik begrijp je verhaal helemaal. Natuurlijk zijn Hofland en Van Asbroeck niet de mannen, die het tegen Kittel & Cavendish kunnen opnemen. Dat zijn nu eenmaal pure sprinters net als Bos in goede doen.
Met het aantrekken van Theuns zou je toch een prima selectie hebben voor 2016 om Vanmarcke zijn verdiende zege binnen te laten halen.
3) Met de jonge neo's bedoel jij toch ook Hofstede en Oomen? Met Oomen heb je een renner, die m.i. de weg van Kelderman op gaat en met Hofstede heb je een renner, die je meerdere fronten kan inzetten.

kelderfan

'@rahimns
Dan weet jij ook wat er met de Weert aan de hand is/was! Het is goed, dat hij ook weer wedstrijdritme opdoet.
Het zou leuk zijn als 't team ook informatie deelt met de fans over 't verloop van de ziekte van een renner.
Bijvoorbeeld hoe 't nu met Goos, Tankink en Martens gaat. {de ziekenboeg}

xistnc

lol @ rahimns.

ti-raleigh

Quote WF 1987
Jongens als Roosen en van Asbroeck moeten daarnaast nog wennen aan het niveau waar ze nu rijden.

Ben ik het mee eens, ook al had ik persoonlijk wel iets meer van Van Asbroeck verwacht. In een etappe zoals gisteren bij de eerste 5 bij voorbeeld. Maar laat hem dit jaar lekker veel ervaring op doen,misschien kan hij volgend jaar al gaan oogsten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Nee, ik weet niet wat Kevin had en eerlijk gezegd hoef ik dat ook niet te weten. Als ik ziek ben op mijn werk dan hoef dat ook niet door het hele bedrijf te gaan... er is ook nog zoiets als privacy. Ik vind dat die daarover toch al heel erg open zijn.

Wielerfan1987

'@kelderfan,

Ik ben het helemaal met je eens als je de hoop en verwachting uitspreekt dat Oomen de kant van Kelderman op gaat, en ook zie ik wel in potentie een sterke aanvallende renner in Hofstede die je op meerdere vlakken in zou kunnen zetten.
Maar als we realistisch zijn dan mag je van die knullen niet verwachten dat zij een directe versterking gaan zijn en deze ploeg op sleeptouw gaan nemen.
Als die jongens na dit jaar overstappen naar de profs (en of dat nou naar TLJ of een andere ploeg is is om het even) kan en mag je gewoon niet verwachten dat zij er meteen staan, hoe hoog ik het talent van Oomen ook inschat.
Bovendien is een jongen als Hofstede ook geen winnaar gebleken, ik zie in hem meer een goede knecht zoals de Groot vroeger, en zoals misschien een Grischa Nierman, waar de ploeg overigens wel ook behoefte aan heeft.

1 2 ... 28 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.