Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 27 ... 182 183
stijnlah

Dit staat op de website van velon over team lottoNl-jumbo:the team consists of three sections: ProTeam (the UCI ProTour team), Continental (a talent team racing in the UCI Europe Tour), and Cyclo-cross.

Sinds wanneer is er ook een veldritploeg bijgevoegd? 😃

Verweggistan

Sinds wanneer is er een continental team?

kelderfan

Ja zou echt te gek zijn.;)
Kan 't zijn, dat RDT wordt bedoeld, omdat die ook cyclo cross team hebben?

xistnc

Het klinkt inderdaad alsof dit verouderde info is vanuit de tijd van Rabobank. De ploeg is weliswaar gelieerd met De Jonge Renner uit Breda, maar dat is een clubteam.

Klootje Kriekeljon

Die opsteker van Hofland in Engeland was aardig maar dit is natuurlijk het eerste echte hoogtepunt van het jaar voor LJ met het blauw van Lindeman.

Dat hij nog maar een keer weg mag blijven in een kopgroep!

Xistnc. De jonge renner komt uit mijn prachtige woonplaats Oosterhout ;) , niet uit Breda!

Laatst gewijzigd
xistnc

'@klootje
Excuus! Zeker nu NAC dreigt te degraderen, is dat natuurlijk geheel iets anders :p

Timocycling

'@klootje: wat is er zo speciaal aan een dag de bergtrui dragen?

kelderfan

Hopelijk komt Lindeman met deze B.T. weer in zijn vorm van vorig seizoen. Dat kan alleen maar positief zijn voor TLJ.
Klasse van Hofland, die gaat zijn kans pakken. Hij laat toch aardig wat "betere sprinters" achter zich. En zie Edward Theuns heeft ook weer een zege binnen.

Klootje Kriekeljon

Timocycling, spreekt voor zich toch? Kun jij me uit het hoofd de laatste Nederlandse bergtrui-drager in een grote ronde opnoemen? Verder geld, punten, exposure voor de sponsor, geweldig voor Lindeman maar dus ook zeldzaam voor een Nederlander en Rabello.

En ook goed voor mijn Tourchampion als BJ dit deze Giro vaker wil gaan proberen.

Xistnc, gelukkig ben ik voor de club die het meest gehaat is in Breda en zal ik er dus geen traantje om laten.

Wielerfan1987

De laatste Nederlandse Bergtrui drager in een grote ronde.... Tjallingii 2014 Giro... 3 of 4 dagen meen ik nadat hij deze trui veroverde aan de overkant van de Noordzee

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik denk dat het ook voor de moraal binnen de ploeg goed is ... naast de prima prestatie van Moreno vandaag. Het grote publiek en ook vele hier vonden de afvaardiging maar zwak en verwachtte weinig van dit 8-tal. Na 2 dagen staan ze er toch al goed op. Ik denk dat wij nog niet het laatste van deze ploeg gezien hebben tijdens deze ronde.

stoempertje

Mooi begin maar het is nog ver. Hopelijk krijgt dit een vervolg

stoempertje

Wie is LINDEMAN????????

kelderfan

Hopelijk weet men ook wie Teunissen is na de 1e. Rit ToC.;)

Timocycling

'@klootje: ik vind het wel meevallen, maar goed. Het is leuk meegenomen maar je hebt er weinig aan verder.

kelderfan

Het is niet wie is Lindeman, maar waar is Lindeman. Van Keizer {hoogte-stage} had ik toch iets meer verwacht. En wat is er met v.d.Lijke aan de hand?
Kruijswijk zat weer aardig alleen vandaag.
@rahimns een zwaluw is nog zomer;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Kruijswijk zat waar hij moest zitten... en meer had ik voor vandaag niet verwacht.

kelderfan

'@rahimns
Quote: "Het grote publiek en ook vele hier vonden de afvaardiging maar zwak en verwachtte weinig van dit 8-tal."
Van bijv. PC CCC waren er toch meer rijders in de eerste groep. En na de hoogtestage van Keizer had je toch mogen verwachten, dat tenminste hij bij zijn kopman had gezeten. Als de wat zwaardere ritten komen, dan zie ik Kruijswijk aardig geïsoleerd.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan nu quote je mij dus op de etappe van gisteren... en nu een dag later wil je mij er mee om de oren slaan. Wat maakt het verder nu uit of ze er vandaag wel of niet bijzitten. Misschien hebben ze zich juist bewust gespaard omdat er nog echt lastige etappes aankomen en Kruijswijk het vandaag prima kon redden... dat is een aanname, maar dat zijn jouw conclusies ook. Het gaat deze Giro om 2 dingen... Hofland proberen aan een etappe overwinning te helpen en Kruijswijk een goed klassement te laten rijden.. voor beide zit de ploeg nog steeds op schema. En waarschijnlijk had Bennett er vandaag nog bij moeten zitten... maar ja

Wielerfan1987

Je hoort vaak dat in grote ronden al snel tot 10% harder gereden wordt dan in andere koersen, bovendien kent de Giro zoals eigenlijk altijd een van de, zo niet het zwaarste parcours in een wielerjaar en een bijna hels tweede deel.. dat wetende vind ik het echt geen schande dat jongens als vd Lijke en Lindeman (zeker na zijn inspanning gister en vandaag) niet bij zit in de finale.
Misschien wel juist verstandig dat die jongens zich niet over de kop rijden om in de eerste groep te finishen, en al zouden ze dat wel hebben geprobeerd maar dit niet is gelukt is dit geen schande.

Van Keizer had ook ik wat meer gehoopt, maar hij is nog niet zo lang terug van hoogtestage en heeft misschien nu die dip waarna de verwachte sterke periode komt (komende 2 a 3 weken??)

kelderfan

'@rahimns
Ik wil je niet met de quote om je oren slaan. Ik bedoel dat het team, dat in de giro start wat sterker had moeten zijn om Kruijswijk een eerlijke kans te geven. Het team ontbeert nu jongens op 't niveau van bijv. Clement. Nu hebben zij door de omstandigheden {kleiner budget} juist die jongens moeten laten gaan. En de jongens, die het moeten invullen zijn nog niet zover. Het voorjaar heeft dat helaas erg duidelijk gemaakt en dat voorjaar had er anders uit kunnen zien, als zij met 26 renners waren begonnen. Dan hadden zij wat betere renners kunnen scouten, dan bijv. Bulgac. Want de jonge talenten {Teunissen, Roosen en Van Asbroeck} hebben nu eenmaal een half jaar nodig om die 10% harder te kunnen rijden en ook om de langere en zwaardere afstanden goed te kunnen rijden. En ik hoop, dat Wielerfan gelijk heeft met Keizer; want Kruijswijk heeft toch ondersteuning nodig tot de laatste klim.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan die rol had dus Bennett moeten innemen... die had er denk ik vandaag wel langer bijgezeten. Maar Kruijswijk was in ieder geval tevreden met het werk wat Keizer geleverd had vandaag. Het hem netjes uit de ellende gehouden en hem aan de voet van de laatste klim afgezet. En verder denk ik dat Kruijswijk wist dat hij vaak alleen zou komen te zitten... wat trouwens in 2011 ook het geval is. En als je alles van te voren weet: Goos die langer uitgeschakeld was dan gehoopt, Gesink die door omstandigheden lang moest afhaken, valpartijen, virussen enz dan was het misschien allemaal makkelijker geweest. En betere renners kosten waarschijnkijk ook meer... maar volgens mij vallen we weer in herhalingen. De situatie is zoals hij nu is en daar zal Kruijswijk en de ploeg het mee moeten doen...

kelderfan

'@rahimns
Ik lees net het verhaal op de Lotto-Jumbo site =>quote "{Martijn Keizer stayed there until the last climb with Kruijswijk}" en ik wil helemaal niet in herhaling vallen.
Maar je was toch ook geschrokken van de reacties na de tegenvallende resultaten in 't voorjaar. {de situatie met Goos en Gesink hoef je niet toe te lichten, want dat is bekend en helaas}. Ik hoop, dat Martijn Keizer die rol van Bennett kan overnemen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan geschrokken van wie z'n reacties ???

Spruch

Als Kruijswijk net als Kelderman elke keer goed aan de voet van de laatste klim wordt afgeleverd, is het probleem mi niet erg groot. Vanaf die laatste klim komt het er gewoon op aan of je de benen hebt of niet, daar verander je niet zoveel aan. Tenzij je echt de leiderstrui hebt of de uitdager bent, dan is het wel noodzakelijk dat je nog teammaats hebt om het tempo hoog te houden. Maar voor de rest is het toch gewoon zo goed mogelijk volgen en daar heb je je eigen benen voor nodig, niet die van een ploegmaat. Als Kruijswijk aan het begin van de derde week bij de eerste 20 staat, dan is een plek bij de eerste tien binnen bereik. Dat moet dus het doel zijn de eerste twee weken. Kruijswijk niet teveel laten verliezen

1 2 ... 27 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.