Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 30 ... 182 183
kelderfan

Jammer voor Kruijswijk. Ik denk, dat hij gaat slagen in zijn poging om een rit te winnen.

Javier

Helaas geen topfitte Gesink gezien. Maar geen man overboord, ben zeer blij met zijn prestatie. Hij zit klaarblijkelijk nog lang niet op 100% en heeft toch een uitstekende ronde gereden. Goede uitslag in tijdrit, keurig attent vooraan gereden en mooie top-10 klassering bergop.

Zijn vorm zal nog wel groeien, daar heb ik vertrouwen in.

Erg jammer van Kruijswijk gisteren, dit had een dag kunnen zijn waarop alles was gekanteld. Maar hij is niet goed genoeg. Ik denk daarom ook dat hij geen etappe meer zal winnen.

Overigens wel grote klasse van hem dat hij het heeft geprobeerd, hij had er ook voor kunnen kiezen om de favorieten te volgen!

kelderfan

'@Javier
Vandaag heeft Kruijswijk toch laten zien, dat hij steeds beter gaat rijden en een keurige 2e. plaats is toch mooi in dit veld.
Tom-Jelte Slagter laat zich ook weer zien. Ik hoop TLJ genoeg budget weet te vergaren om die jongen terug te halen.

Wielerfan1987

Een kort bericht van Steven op de rustdag.

https://m.facebook.com/stevenkruijswijkofficial/posts/380129522178707

kelderfan

'@wielerfan1987
Bedankt voor de link.

TanKing

Goede aanwinsten voor LNJ zijn Steven de Jongh, Servais Knaven en/of Tristan Hoffman. Ploegleiders die bij topteams in het wielrennen gewerkt hebben en door hun komst zou de technische omkadering van LNJ een impuls kunnen krijgen. Dit heeft dan (hopelijk) weer effect op de prestaties van de renners.

Maar de vraag is of ze wel weg willen bij de teams waar ze nu zitten. (Als Tinkov inderdaad zijn ploeg niet meer wil sponsoren, dan kan LNJ wel zijn slag slaan)

Javier

'@kelderfan

Kruijswijk inderdaad goed gereden met een mooie twee plaats alleen ben ik bang dat hij misschien al te veel kruit verschoten heeft om nog mee te doen voor een etappezege.

Dutch Cycling Fan

Kruijswijk schijnt sneller dan de gemiddelde wielrenner te herstellen van een forse inspanning. Dat is ook de reden dat hij in de 3e week van een grote ronde vaak boven komt drijven / relatief betere prestaties levert.

ti-raleigh

'@ javier
Waarom? Er komen nog kansen zat en hij zegt goeie benen te hebben en ik denk dat hij heus nog wel wat kruit over heeft. Ik verwacht hem in ieder geval nog wel te zien in een ontsnapping de komende weken.

@ TanKing
Als je vindt dat de huidige omkadering faalt, dan zul je ook de gehele omkadering moeten vervangen en niet slechts ééntje. Een nieuweling past zich aan de rest aan en de rest niet aan één persoon. Dat gevoel heb ik namelijk ook bij Zeeman. Daar had ik altijd een hoge pet van op, maar die heb ik dit jaar toch al wat ongelukkige uitspraken horen doen (die pet heb ik trouwens nog steeds op, is alleen een beetje gezakt).

kelderfan

Ik hoop dat Hofland weer eens uit zijn slof schiet. Dan weet ik zeker, dat Kruijswijk het ook nog gaat proberen in deze ronde.
Misschien hebben Lindeman en/of Keizer ook een goede dag.

kelderfan

Ik kijk net bij PCS contract free riders {of nog niet verlengd}. Daar staan o.a. Edward Theuns, Tom-Jelte Slagter, Dion Smith, Sam Oomen {nr.475; maar geen Hofstede}, Kenneth Vanbilsen, Jelle Wallays, Silvio Herklotz, Stef Clement, Dylan Van Baarle, Van Poppel,. Natuurlijk ook van TLJ staan daar vermeld: "Martens, v.d. Lijke, Ten Dam en Leezer"!

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

'@kelderfan,

En daarmee wil je zeggen???

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat zijn alle renners met een aflopend contract voor dit jaar (zover bekend) maar dat zegt ondertussen niet dat er met deze renners niet wordt onderhandeld of dat men ondertussen al afspraken hebben gemaakt.

kelderfan

'@wielerfan1987 Ik ben van mening, dat je moet door selecteren om als ploeg sterker te worden. {Bulgac, Markus}
En de door mij genoemde renners zie ik als mogelijke versterking. Verder dacht ik, die zijn nu al bezig met wie blijft en wie gaat.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan ik vraag me af en toe af ben je nu meer bezig met de selectie of gewoon ook nog het wielrennen aan het volgen. Laten we gewoon eens afwachten hoe de zaken de komende maanden zich gaan ontwikkelen. Zolang er geen extra geld komt is er ook weinig extra's te halen, en als jij gelooft dat een renner als Hofstede volgend jaar meer gaat brengen dan een Markus dan denk ik dat je er echt helemaal naast zit. Misschien moet de ploeg voor volgend jaar juist naar wat meer ervaren renners gaan kijken.

kelderfan

'@rahimns
Volgens mij heb ik wel meer gezegd, dat ik wielrenners supporter en niet de club, die over 2 jaar weer een andere naam heeft.
Ik begrijp, dat je de ploeg blijft verdedigen en ik snap ook dat er eerst budget moet komen. Maar ik zie Hofstede veel beter presteren dan een Markus en Bulgac. Je ziet 't nu al met Van Asbroeck, Teunissen en Roosen, die zeker niet minder zijn, dan een aantal gerijpte renners van TLJ.
Maar ik begrijp ook de redenatie van Wielerfan 1987, dat het heel goed kan, dat Oomen en Hofstede nog een jaar langer doorgaan bij RDT. En als er extra budget komt, dan ben ik 't met je eens, dat je dan ook aan bijv. een Slagter zou kunnen denken {als hij 't ook ziet zitten}.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Kelderfan, lig het aan mij of is dit zo erg speculeren op vrije contracten, budget, welwillendheid renners, andere ploegen enz. dat het helemaal geen zin heeft om het hier zo lang over te hebben?
LJ zal straks zelf gaan kijken wat er mogelijk is, of er extra geld in de ploeg gestoken wordt, welke renners er gaan verdwijnen, hoeveel plekken er vrij komen, welke renners er uberhaubt wel oren hebben naar een overgang naar LJ enz. Voor hetzelfde geld is het plan een dure renner en kunnen al je suggesties overboord. Of wordt er ingezet op een dure renner maar zijn de eisen te hoog, en dan wordt er in juli weer een ander plan van aanpak bedacht.

Ik snap echt niet hoe je zoveel reacties kunt wijten aan dit onderwerp. Het is echt koffiedik kijken wat je doet. Ook al die veronderstellingen dat bepaalde jeugdrenners het beter dan een Bulgac ofzo zouden doen. Dat weet je toch helemaal niet?

kelderfan

'@KK
Gezien 't budget zie jij dan, dat zij een dure renner kunnen betalen? Je hebt toch wel gelezen, dat TLJ met een te kleine ploeg geen potten kan breken. Zij hebben inmiddels 1 overwinning binnen. Heb ik niet onderbouwd, waarom ik denk, dat Hofland en Oomen het beter zullen doen, dan de door 't team gehaalde Bulgac en van Winden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan maar dan beweer je dus nu als men 4 man meer had gehad er ook meer gewonnen was... dat is allemaal speculatief. En tevens weet jij helemaal niet hoe het budget voor volgend jaar er uit ziet Net zo goed dat jij nooit kan inschatten of een Hofstede beter zal presteren.

Timocycling

één ding is zeker. Versterking is nodig.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Timocycling en er gaan ook wel versterkingen komen maar wie, hoeveel en wat voor kwaliteit hangt af van diverse factoren, dus heeft het weinig zin om daar nu al over te speculeren

Spruch

Ongelofelijk hoe onverbeterlijk Kelderfan blijft doorgaan. Je zou denken dat na de transferperiode eind december je de eerste maanden even niet meer reacties krijgt wie TLJ zou moeten halen. Maar het is toch gewoon doorlopend doorgegaan. En telkens weer dezelfde renners herhalen. Dat je daar niet moe van wordt, snap ik niet. Rahimns heeft gelijk dat speculeren nu geen enkele zin heeft. Tijdens de Tour komen de geruchten vanzelf wel weer op gang, laten we daar nu gewoon op wachten.

xistnc

'@Spruch
Tja, rahimns blijft hem voeren. Dat werkt hetzelfde als een schoteltje melk neerzetten voor de kat van de buren. Die blijft terugkomen, ook als er lange tijd geen schoteltje staat.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Xistnc volgens mij voert Kelderfan zichzelf... maar goed ik zal een tijdje er niet op reageren maar of dat gaat helpen ik betwijfel het.

Timocycling

Zeker heeft speculeren geen zin, maar als hij het leuk vindt. Laat hem lekker?

1 2 ... 30 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.