Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 31 ... 182 183
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Om eens een andere discussie te starten binnen dit topic kunnen we het misschien eens gaan hebben over de tour selectie van TLJ.

Mijn idee hierover:
Robert Gesink
Wilco Kelderman
Laurens Ten Dam
Steven Kruijswijk
Sep Vanmarcke
Bram Tankink (wegkapitein)
Kevin de Weert of George Bennett (knecht bergen)
Maarten Wynants
Jos van Emden of Paul Martens

Voordeel van Jos is een sterke knecht op het vlakke.. met Martens heb je nog iemand die goed kan aankomen op lastiger terrein

Laatst gewijzigd
Javier

Ik denk:

Gesink
Kelderman
Ten Dam
Bennett (zal wel gaan na mislopen Giro)
De Weert (knecht van Gesink)
Wynants
Leezer
Vanmarcke
Tankink

Mocht Leezer niet meegaan door het vertrek van Mollema, zal het aankomen op Van Emden. Wat betreft de lastige aankomsten (Martens), daarvoor heb je ook Gesink, Kelderman en Vanmarcke.

TanKing

Tourploeg van vorig jaar was Mollema, Boom, Clement, Kruijswijk, Leezer, Tankink, Ten Dam, Vanmarcke en Wijnants. Deze ploeg heeft het vorig jaar goed gedaan, dus ik verwacht dat de renners die zijn gebleven weer de Tour gaan rijden. Hierbij is Kruijswijk wel een vraagteken, dat is afhankelijk hoe hij uit de Giro komt. Dat houdt dus in dat Leezer, Tankink, Ten Dam, Vanmarcke en Wynants de Tour gaan rijden. Hierbij komen dan Gesink en Kelderman, wat al min of meer bevestigd is. Voor de 2 lege plekken zal een keuze gemaakt worden uit Kruijswijk, De Weert, Bennet, Martens of Van Emden voor het vlakke.

ti-raleigh

Ik denk
Gesink
Kelderman
Ten Dam
Tankink
Leezer
Van Emden
Tjallingii
Vanmarcke
Wijnants

Kruiswijk niet, die zou ik Dauphine Libere laten doen en dan een rustperiode voor Polen + Vuelta. Daarnaast zou je 4 renners hebben die in principe goed uit de voeten kunnen in het hooggebergte en dat vind ik te veel. Van het trio Kelderman, Ten Dam, Gesink zal heus wel iemand op achterstand staan (door pech of wat dan ook) na de eerste week en die kan dan mooi gaan knechten. En je hebt dan ook Tankink nog die in de bergen nog een poosje mee kan.
Ik ga er ook een beetje van uit dat de Nederlandse sponsor ook NL-wielrenners wil zien, plus dat ik vind dat er enkel hardrijders/knechten voor het vlakke nodig zijn in de turbulente eerste week. Vandaar dus niet Martens en/of De Weert, maar Van Emden en Tjallingii.

Timocycling

Ik zou Ten Dam als luxeknecht gebruiken voor onze helden Gesink en Kelderman. Heb het gevoel dat Ten Dam definitief over the hill is dit jaar.

Stelvio-fan

Ohh, leuk rahimns! Ik ga ook eens een gok wagen.

Gesink
Ten Dam
Kelderman
Tankink
De Weert
Leezer
Martens
Vanmarcke
Wynants

Utrecht19

Kelderman
Gesink
Ten Dam
De Weert
Leezer
Tankink
Van Emden
Vanmacke
Kruiswijk (ligt eraan hoe hij uit de giro komt) en anders Martens

Wat ik mis is een snelle man in de selectie maar om na de giro ook de tour te laten rijden is waarschijnlijk wat veel voor Hofland.

Laatst gewijzigd
Stelvio-fan

'@Utrecht19: Van Asbroeck zou je dan moeten doen, maar die heeft nog niet veel laten zien.

Materazzi

Gesink
Kelderman
Ten Dam
Vanmarcke
Tankink
De Weert
Kruijswijk
Tjallingii
Leezer

Utrecht19

'@ stelvio, Zat ik ook aan te denken maar precies wat je zegt waarom ik hem niet opgenomen heb. En eigenlijk verwacht ik ook dat de sponsor zoveel mogelijk Nederlanders mee wil hebben.

kelderfan

'@ti-Raleigh
Meestal ben ik wel met je eens, maar Van Emden en Tjallingii kunnen volgens mij, dan beter met Kruijswijk Polen en Vuelta doen.

ti-raleigh

'@ kelderfan
Kan, is ook een optie. Maar dat betekent bijna automatisch dat je renners als Martens en/of Bennett mee moet sturen naar de Tour, want veel keus is er niet meer. Dan heb je bijna alle renners die enigszins klassementen kunnen rijden aan de start in de Tour. En er komen na de Tour nog vele WT-wedstrijden, daar zou ik liever Martens en Bennett voor reserveren als kopman / semi-kopman. Mede ook daarom dus Van Emden en Tjalingii

Laatst gewijzigd
Verweggistan

Gesink
Kelderman
Van Marcke
Wynants
Ten Dam
-
van Emden
Leezer
Tankink

En voor de laatste plaats: Kruijswijk (de Giro al in de benen, misschien beter naar de Vuelta sturen), De Weert (niks meer gereden sinds Baskenland) of Martens (ook geblesseerd geweest).

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@ti-Raleigh
Het probleem nu is, dat Tankink, Martens en De Weert een vraagteken zijn, omdat zij na blessure nog geen tijd hebben gehad om weer op niveau te komen. Ik denk, dat de TdF voor Martens nog te vroeg komt. Het is dan waarschijnlijk toch Bennett.
Kelderman, Gesink, Ten Dam, Tankink, Leezer, Vanmarcke, Wynants, Bennett en De Weert? lijken mij de beste opstelling voor waaier, mini Par-Rou en klimwerk.

Scotty

Zijn Gesink en Ten Dam nu allebei apart aan het trainen aan de Westkust van Noord-Amerika?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Scotty ja volgens mij wel... Gesink is volgens mij in de omgeving van Big Bear lake gebleven en Ten Dam is richting de Sierra Nevada gegaan...

nafnikleb

'@Scotty, klopt volgens mij. Allebei op plekken waar ze vaker komen en iig Gesink in een huisje met z'n familie er bij.

StonedCamel

Ten Dam zit op dezelfde plek als vorig jaar lekker te fietsen en te vissen in het meer.
Gesink zit met vrouw en kinders bij Big Bear Lake. Maakt niet veel uit: allebei mooi op hoogte.

Scotty

Waarom zijn ze niet bij elkaar in de buurt gaan zitten, om dan (af en toe) samen trainen?

Ah Den Gees zit met de familie.. dan nog zou ik proberen zoiets te combineren, maar goed.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Scotty Ze zullen zich hierbij het lekkerste voelen.. zeker is dat Robert het prettig vind zijn gezin bij zich in de buurt te hebben zolang het kan.

xistnc

Daisy houdt niet zo van elke dag Baard, Bier en Barbecue.

Scotty

Jammer voor LTD. Of Daisy nu 1 of 2 wielerpakjes uitwast...

xistnc

Verkijk je er niet op. Die pakjes van Robert kunnen met de hand, maar al dat snot van Laurens gaat er echt alleen op 90 graden uit.

Scotty

Is ook zo. Vergeet trouwens ook de BBQsaus vlekken niet.

Beide heren schieten trouwens wel jaloersmakende foto's. Het is echt prachtig daar.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Gezien Sep Vanmarcke, Bram Tankink samen met Wilco op hoogtestage zijn, lijken me die 2 renners zo goed als zeker voor de tour.

1 2 ... 31 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.