Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 37 ... 182 183
kelderfan

'@rahimns
Dus achteraf was 't helemaal niet verkeerd, dat ik voor Teunissen, Roosen, Lindeman en Van Asbroeck heb gepleit.
Als 't team met Hofstede en Oomens nog een jaar wil wachten, dan lijken mij goede kandidaten om in de gaten te houden:
Van TSV Oliver Naesen en Edward Theuns {ipv Kevin de Weert}; Van Roompot Maurits Lammertink en Andre Looij; Van SEG Steven Lammertink en Alex Peters.
En natuurlijk Van Baarle en Clement {als Wielerfan gelijk heeft}. Dan heb je volgend jaar voor de TdF nog meer kandidaten. {Gesink, Kelderman, Kruijswijk, Clement, Van Baarle, Vanmarcke, Tankink, Martens en Ten Dam};)

Laatste man

Van Asbroeck ook de Vuelta naar alle waarschijnlijkheid. Moest hardheid Californie opdoen, mede voor Vuelta meen ik.

xistnc

Bram Tankink traint inmiddels weer vanuit huis, Paul Martens zit nog wel in Spanje. Volgens Strava althans. Wilco Kelderman heeft afgelopen woensdag voor het laatst een rit geüpload.

tendam

Tankink en Kelderman gaan de Dauphine rijden, dus als ze nu van hoogte terugkeren is dat wel logisch.

xistnc

Ah okee, ik zie nu idd dat die nu zondag alweer begint. Time flies.

kelderfan

Kelderman krijgt Bennett, Keizer, Tankink, Van Emden en Wynants mee en dan nog wat jongens, die hardheid op moeten doen of zo iets of maakt Van Winden ook nog kans op deelname TdF? Maar wie krijgt Gesink mee? Ten Dam, Martens, Vanmarcke, Van Asbroeck en Leezer?

Roberto

'@kelderfan
Je weet dat er maar 9 renners mogen starten?

kelderfan

'@roberto
Ha, ha! Je bent scherp.
Gesink rijdt de TdS of heeft 't team Lotto-Jumbo genoeg renners om 2 teams af te vaardigen naar de Dauphine.;)

Laatst gewijzigd
Roberto

'@kelderfan
O, je had het w.b. Gesink en Kelderman over de TdS en Dauphine. Je smeet er ook v. Winden en TdF tussendoor, vandaar de verwarring. Maar dat gebeurt wel vaker op dit forum..

Laatst gewijzigd
Stelvio-fan

'@rahimns: heel voorzichtig durf ik bij Van der Lijke en Theunissen zelfs op meer te hopen: die hebben een meer dan verdienstelijk eindschot en je merkt echt dat dat tegenwoordig vaak nodig is: aankomen in een grote groep gebeurd heel vaak heb ik het idee op hun terrein (heuvels).

Wbt de voorlopige selectie voor de Dauphiné: het lijkt me een vrij stabiele selectie: veel heuvel/bergritten, maar het zijn niet zulke lange en steile beklimmingen als in de Giro, dus Keizer en Tankink zouden lang mee moeten kunnen. Bennett ook. Kelderman moet het dus gaan maken. De overige vier zie ik niet zo heel lang meegaan, maar mss zijn die nu in topvorm, en ze moeten toch mensen naar de Dauphiné sturen, en tegelijk ook een Zwitserse afvaardiging kunnen maken, dus prima selectie.

Timocycling

Kelderman is ook een manneke die een redelijk eindschot heeft, zou toch wat moeten kunnen hoop ik in de Dauphine.

kelderfan

'@Stelvi-fan
Dan kan TLJ beter nog v.d. Lijke toevoegen, omdat v.d. Lijke, Keizer, Tankink en hopelijk Bennett wat langer mee kunnen. En Van Emden {in vorm} en Wynants kunnen ook Kelderman helpen.

Laatst gewijzigd
nafnikleb

Gesink komt in Zwitserland wel in een interessant deelnemersveld terecht. De meeste kleppers rijden de Dauphine. Hopelijk levert dat weer een mooie plaats op!

tendam

'@stelvio-fan
Bergop is het een bijzonder zwakke ploeg, nog zwakker dan vorig jaar toen Kelderman ook al steeds alleen zat op de beslissende momenten. Niet dat ze veel keuze hebben, maar 'vrij stabiele selectie' is wel 'n beetje een eufemisme. Tankink als waarschijnlijk sterkste klimknecht...

Scotty

Ik schrok toch even toen ik deze kop zag.

kelderfan

Waarschijnlijk heeft TLJ gedacht aan de TTT op 9 juni. Maar ja 't is nog geen definitieve selectie en Kelderman mag 't toch vaak alleen doen. Hij heeft ook liever niet iemand voor zich rijden.;)

kelderfan

JvdB2 zoekt een nieuwe ploeg! Kan hij zich schikken in een rol van knecht voor Kruijswijk?

slice

'@kelderfan, nee

Stelvio-fan

'@tendam: Keizer kon in de Giro toch vrij goed bergop mee (vond ik iig), en van Bennett en Tankink kun je ook wel één en ander verwachten bergop. Ik moet het parcours mss niet onderschatten, maar het is toch vooral heuvelwerk, en dat moet die mannen toch wel vrij goed liggen toch?

NumberSeventeen

Vdb2 is niet echt type knecht, hij is meer een alles of niks rijder. Ik kan me niet herinneren dat hij zich ooit ergens heeft ingezet voor een andere renner. Bijna alle andere kopmannen die ik ken hebben dat wel ooit gedaan. Hij is ook niet echt iemand die goed communiceert, iets dat je in een teamsport wel echt moet kunnen, tenzij je alles in je eentje wil en kan doen (Freire).

kelderfan

Quote Kruijswijk: "Can't believe the @giroditalia is over!😉 Had 3 fantastic weeks with @LottoJumbo_road! Thanks everybody".
Ik had 3 weken kijkplezier {helaas niet elke dag} en ik hoop, dat hij ons nog meer gaat verwennen.
Keizer, Lindeman en v.d. Lijke hebben Kruijswijk goed ondersteund, maar toch hoop ik en misschien mag je dat ook verwachten, dat er voor de Giro 2017 nog een sterke renner bijkomt.

Scotty

'@kelderfan, zullen we het eerst even bij 2016 houden?

Yeez

lijkt me niet slim om gesink de vuelta te laten rijden na zo'n tumultueuze voorbereiding, dat is naar mijn mening iets teveel van het goede en vergt te veel van het lichaam. maar dat kan de renner zelf het beste bepalen.

kelderfan

'@Scotty, Ja:)

StonedCamel

'@jesse:
Als het een jonge renner was zou ik je gelijk geven, maar Gesink heeft inmiddels genoeg inhoud om dat aan te kunnen. Is ook als een beest aan het trainen in de VS momenteel. Ik zou als ik hem was lekker de Vuelta erbij doen.

1 2 ... 37 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.