'@rahimns
Dus achteraf was 't helemaal niet verkeerd, dat ik voor Teunissen, Roosen, Lindeman en Van Asbroeck heb gepleit.
Als 't team met Hofstede en Oomens nog een jaar wil wachten, dan lijken mij goede kandidaten om in de gaten te houden:
Van TSV Oliver Naesen en Edward Theuns {ipv Kevin de Weert}; Van Roompot Maurits Lammertink en Andre Looij; Van SEG Steven Lammertink en Alex Peters.
En natuurlijk Van Baarle en Clement {als Wielerfan gelijk heeft}. Dan heb je volgend jaar voor de TdF nog meer kandidaten. {Gesink, Kelderman, Kruijswijk, Clement, Van Baarle, Vanmarcke, Tankink, Martens en Ten Dam};)
'@rahimns: heel voorzichtig durf ik bij Van der Lijke en Theunissen zelfs op meer te hopen: die hebben een meer dan verdienstelijk eindschot en je merkt echt dat dat tegenwoordig vaak nodig is: aankomen in een grote groep gebeurd heel vaak heb ik het idee op hun terrein (heuvels).
Wbt de voorlopige selectie voor de Dauphiné: het lijkt me een vrij stabiele selectie: veel heuvel/bergritten, maar het zijn niet zulke lange en steile beklimmingen als in de Giro, dus Keizer en Tankink zouden lang mee moeten kunnen. Bennett ook. Kelderman moet het dus gaan maken. De overige vier zie ik niet zo heel lang meegaan, maar mss zijn die nu in topvorm, en ze moeten toch mensen naar de Dauphiné sturen, en tegelijk ook een Zwitserse afvaardiging kunnen maken, dus prima selectie.
'@stelvio-fan
Bergop is het een bijzonder zwakke ploeg, nog zwakker dan vorig jaar toen Kelderman ook al steeds alleen zat op de beslissende momenten. Niet dat ze veel keuze hebben, maar 'vrij stabiele selectie' is wel 'n beetje een eufemisme. Tankink als waarschijnlijk sterkste klimknecht...
Vdb2 is niet echt type knecht, hij is meer een alles of niks rijder. Ik kan me niet herinneren dat hij zich ooit ergens heeft ingezet voor een andere renner. Bijna alle andere kopmannen die ik ken hebben dat wel ooit gedaan. Hij is ook niet echt iemand die goed communiceert, iets dat je in een teamsport wel echt moet kunnen, tenzij je alles in je eentje wil en kan doen (Freire).
Quote Kruijswijk: "Can't believe the @giroditalia is over!😉 Had 3 fantastic weeks with @LottoJumbo_road! Thanks everybody".
Ik had 3 weken kijkplezier {helaas niet elke dag} en ik hoop, dat hij ons nog meer gaat verwennen.
Keizer, Lindeman en v.d. Lijke hebben Kruijswijk goed ondersteund, maar toch hoop ik en misschien mag je dat ook verwachten, dat er voor de Giro 2017 nog een sterke renner bijkomt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.