Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 39 ... 182 183
tendam

'@rahimns
Waarom zou dat truitje niet correct zijn? De ASO photoshopt dat niet zelf in elkaar, neem ik aan.

hiddenz

maar degene die het op twitter gooit zou dat natuurlijk wel gedaan kunnen hebben.

kelderfan

'@rahimns
Hoe zit dat nu?
Mooi truitje hoor en bijna zo mooi als 't truitje Rabo-Liv.

Dutch Cycling Fan

Prima shirt, niets meer aan veranderen!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan het was een foutje van de ASO... was niet de bedoeling dat ze het al presenteerde. Ik wist al een tijdje geleden dat het shirt een paar aanpassingen zou krijgen maar dat het toch het geel zou behouden, de rug bijvoorbeeld blijft gewoon volledig geel. Dus alleen de bovenkant van de voorzijde en de mouwen zijn wit geworden. De ASO kan nl niet verbieden dat het shirt niet geel mag zijn, ze mogen het wel verzoeken. Maar het is logisch dat de sponsoren vast willen houden aan het geel.... het hoort nu eenmaal bij hun merk. Ze hebben nog wel oranje overwogen maar dat is weer de kleur van de staatsloterij en dat wilden ze dus ook weer niet. Maar ik mocht er verder niets over zeggen, dus dat heb ik ook niet gedaan.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Dat had ik wel begrepen hoor. Het is goed, dat 't team gehoor geeft aan de ASO om voor de TdF een aanpassing te doen.
En volgens de reacties is 't gelukt met de aanpassing.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Team LottoNL-Jumbo heeft net een contract getekend met 2 nieuwe subsponsoren Capital_NL en HiepHiepKado ... weet niet in hoeverre dit ook werkelijk extra budget met zich meebrengt, maar dat (nederlandse) bedrijven weer hun naam willen verbinden aan de wielersport in ieder geval een goed teken.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Dat lijkt mij niet verkeerd en het is zeker een goed teken, nu ook de TdF in Utrecht begint. Je weet hoe ik denk over de te kleine groep. Zo'n voorjaar heeft 't team niet verdiend en is niet goed voor de moraal. {Kevin de Weert}

tendam

Zo'n slecht voorjaar en dan twee nieuwe subsponsoren... kortom, prestaties maken eigenlijk niet uit in de sponsorjacht.

Javier

Ben inderdaad ook heel benieuwd in hoeverre dit extra budget met zich meebrengt.

kelderfan

'@tendam
Wat denk je van de Giro en m.n. Kruijswijk?
Die heeft toch aardig wat positieve aandacht te weeg gebracht.

F4L

In het AD staat dat Kelderman vorig jaar rond was met Sky maar dat hij op het laatste moment nog een verbeterde aanbieding kreeg van Lotto-Jumbo (hij had zelfs zijn ploeggenoten al ingelicht over zijn vertrek)

Wielerfan1987

Ik hoop dat Wilco nooit naar Sky gaat, die ploeg heeft totaal geen meerwaarde voor Wilco zijn groeiproces, laat hem dan nog liever naar Tinkoff Trek of Orica gaan

StonedCamel

'@Wielerfan:
Waarom denk je dat?

kelderfan

'@wielerfan1987
Wat mij betreft blijft Kelderman bij dit team. Kelderman zelf geeft aan, dat hij door het goede rijden van Steven Kruijswijk in de Giro extra gemotiveerd wordt. Kelderman is in dit team gewoon een topper aan 't worden en ik hoop, dat TLJ zich kunnen versterken door Van Baarle te halen.

tendam

Inderdaad, het aantal (jonge) renners dat beter wordt bij Sky valt een beetje tegen. Alleen Froome springt nogal in het oog, maar dat lijkt meer een toevalstreffer.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel aanbiedingen Kruijswijk vorig jaar heeft gehad... zo'n Tinkov zal zich nu wel voor de kop slaan dat hij die niet voor een paar ton salaris heeft binnengehaald.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Was toch al oud nieuws. Wilco wilde nooit weg bij Lotto, maar aangezien er in augustus nog niet duidelijk was of alles rond zou komen had zijn management al met andere partijen gesproken. Toen eenmaal duidelijk was dat de ploeg een doorstart zou maken was voor hem de keus niet moeilijk... gelukkig maar zou ik zeggen.

tendam

'@rahimns
Dat hij z'n ploeggenoten al had verteld van z'n vertrek is wel nieuws. Dit zegt ons dat het Lotto echt op het laatste moment is gelukt om hem nog te paaien.

Dat hij in een persbericht zegt dat hij nooit weg wilde zegt natuurlijk niet zoveel.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Misschien wil Ten Dam wel een doorstart maken bij Trek. Van de ronderenners is hij opeens nr. 4 geworden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@F4L in welke editie staat het stuk over Wilco want ik kan het zo snel niet vinden...

Wielerfan1987

'@stoned,

Het enige dat hij bij sky leert is op zijn vermogensmeter te rijden.
Tactiek hebben ze nagenoeg niet.
En verder scoort sky alleen zo goed omdat ze qua budget en derhalve ook technologische voorsprong (fiets, kleding, voeding, herstel, medische begeleiding) ver voorlopen op de gemiddelde ploeg.

Verder zit er naar mijn idee totaal geen fylosofie bij sky

kelderfan

Lotto-Soudal laat zien, dat als je in jeugd investeert je goed kan scoren. Bij Lotto-Jumbo rijden nu Teunissen, Roosen, v.d. Lijke, Hofland en Van Asbroeck als talent en zij hebben reeds laten zien, dat zij WT-waardige renners zijn. Het lijkt mij verstandig om verder te blijven investeren in jeugd {talenten}. De laatste tijd hebben zij jongens als De Weert, Bulgac en Van Winden gehaald om verschillende redenen. Helaas laten die niet zien, wat je zou mogen verwachten. Die jongens maken 't team niet beter en lijken verkeerde "aankopen"!

Laatst gewijzigd
slice

Ik ben het wat dat betreft wel eens met kelderfan. Als je toch (met enig risico) investeert in renners kun je beter jonge talenten halen dan oudere renners die bij andere ploegen zijn afgedankt!

Wielerfan1987

'@kelderfan

De Weert mag je bestempelen als een mislukte transfer, echter.

Bulgac was een gokje voor een minimumsalaris dat helaas niet goed heeft uitgepakt tot nu toe.

Maar van Winden is zeker niet gehaald als 'winnaar' maar gewoon als knecht en hij presteert als zodanig gewoon naar behoren naar mijn idee.

Natuurlijk hoopt iedereen dat jongens als van Winden, van Emden etc ook eens op het juiste moment boven zichzelf uit stijgen en dan iets kunnen winnen voor de ploeg.
Maar dat mag je niet 'verwachten'.
We hebben nu eenmaal een ploeg met een Nederlandse focus en inslag en met een naar WT begrippen zeer bescheiden budget.

Dan heb je geen jongens van het niveau Vanmarcke en Kelderman als knecht maar dan zijn die jongens de kopmannen binnen je ploeg en heb je jongens als van Winden, Keizer en van Emden als ondersteuning

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@wielerfan1987
Maar zo kan je alles verbloemen toch. Dat het voor TLJ was eens verkeerd uitpakt met Kevin de Weert, is begrijpelijk. Maar om een renner als Bulgac te halen i.v.m. het budget kan ik niet begrijpen. Dan had je op dat moment ook Tusveld een kans kunnen geven.
Van Emden is een prima renner/tijdrijder; alleen typisch een renner voor 't Vlaamse werk en Parijs-Tours {zie Jelle Wallays}; dus een renner om Vanmarcke bij te staan. Keizer is net als Van Emden een prima renner/tijdrijder, die echter wel de heuvels goed verteerd. Met Van Winden weet ik niet; hij kan 't nu nog laten zien.
Het team heeft zeker een Nederlandse focus; echter met het aantrekken van Bennett hebben zij toch aan iets anders gedacht.

1 2 ... 39 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.