Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 42 ... 182 183
iLLan

Ja, Van Asbroeck liet zich lelijk uit de wielen rijden. Dit was alles behalve een goede sprint, maar ik moet zeggen dat dit de eerste keer is dat het me op viel.

kelderfan

'@xistnc
Waar ben jij mee bezig. Van Asbroeck moet zich schamen, als hij 7e. wordt in een WT-wedstrijd. En Hofland kan zich op de borst slaan, dat hij 7e. wordt in een B-koers. En Dekker heeft ongelijk, als hij stelt, dat hij helemaal niet blij was, dat er maar 2 renners van TLJ bij de eerste waaier zaten. Het team was het daar mee eens!
Op de site van LJT kun je lezen, dat Van Asbroeck 2 fouten maakte in de sprint en dat hij daar zelf ook niet blij mee is.
Maar hij zat "scorebordjournalistiek" vlak achter Cav. Hij kan ook steeds beter meekomen in deze TdS.
Met Teunissen heb je gelijk, dat hij ook snel kan aankomen en dat hij ook eens in stelling wordt gebracht. Misschien kan zijn kamergenoot daarvoor zorgen.

kelderfan

'@rahimns
Zat jij in de Lotto-auto?
Hofland en Tjallingii zaten er wel bij. Dat Keizer na zoveel wedstrijden achter elkaar en dat een jongeling als Roosen het laten afweten, kan gebeuren. Welke excuses hebben Flens, Van Winden, Wagner en Markus.
Dat de beste stuurlui aan wal staan, klopt als een bus. Deze site leeft daarvan.

xistnc

Van Asbroeck moet zich schamen, als hij 7e. wordt in een WT-wedstrijd

7e, van de 11 die sprintten om de zege.

En Hofland kan zich op de borst slaan, dat hij 7e. wordt in een B-koers.

Vind je? Ik vind van niet. Hofland zelf ook niet, heeft hij al laten weten.

En Dekker heeft ongelijk, als hij stelt, dat hij helemaal niet blij was, dat er maar 2 renners van TLJ bij de eerste waaier zaten.

Vind je? Ik vind dat Dekker gelijk heeft. Maar als het eenmaal zo is, is dat niet 1-2-3 hersteld als er 2 ploegen wel voltallig vooruit zijn.

Op de site van LJT kun je lezen, dat Van Asbroeck 2 fouten maakte in de sprint en dat hij daar zelf ook niet blij mee is.

Precies. En hij was erbij, dus kun je ervan uitgaan dat hij gelijk heeft. Jij hebt immers alleen de uitslag gezien.

Maar hij zat “scorebordjournalistiek” vlak achter Cav.

Cav liet lopen.

Serieus, Kelderfan, je kunt alles erbij slepen om je kromme interpretatie van de uitslagen recht te praten. Maar je doet er beter aan om zelf gewoon de beelden op te zoeken. Want ze komen niet naar jou toe.

AndriesW

Wat Xistnc schrijft over Van Asbroeck is mij ook opgevallen. Wat vandaag gebeurde is symptomatisch voor zijn sprints dit seizoen. Een ploegmaat die goed werk doet maar wiens wiel hij in de cruciale fase schijnbaar onnodig gewoon laat lopen. Daardoor begint hij van veel te ver en moet hij vaak een gaatje dichtrijden of een terugzakkende renner ontwijken. Er zit echt iets niet goed.

kelderfan

'@AndriesW
Wat @xistnc schrijft over Van Asbroeck, dacht ik gisteren over Hofland, die duidelijk liet lopen.
Gisteren had de dit team de kans gehad er iets van te maken en dan is Dekker terecht boos, dat zij er niet bij zaten. Of je hebt niet begrepen, dat het op de kant kon gaan of je bent gewoon niet goed genoeg. Want ik zie Flens, Van Winden en Markus vandaag niet in de finale optreden.

kelderfan

'@xistnc
Je kan geweldig quoten en dan nog vind je? Ha, ha!;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan was je er gisteren dan live bij, want uitgezonden werd het niet....

edit: zie net de beelden maar Hofland heeft het zeker niet laten lopen... dus waar je die wijsheid vandaan hebt.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Ik heb ook de beelden teruggezien op youtube; Hofland liet geen gaatje vallen, maar hij sprintte niet voluit of wel?
Als je kijkt bij Utah 2014 dan zie je 't verschil; maar ja, toen was 't wel Kelderman, die zich met sprintvoorbereiding bezig hield.
En de sprintvoorbereiding bij Vanmarcke was toch wel wat anders. Hij probeerde Van Asbroeck goed af te zetten en dat lukte niet helemaal. En dat komt ook, omdat bij de TdS te weinig mannen zich met de sprint bemoeien. Teunissen wilde wel, maar kon 't gaatje alleen niet meer dichten en is toen maar bij Gesink gebleven.

kelderfan

Hofland heeft na zijn 7e. plaats in rit 1 nu een mooie 2e. plaats gescoord in rit 2 van de ZLM. En Theuns is toch ook erg goed bezig met zijn 3e.pl.
Ook in de TdS heeft TLJ het goed gedaan. Vanmarcke, Martens en Gesink zaten goed voorin, wat resulteerde in een mooie 7e.pl. voor Sep. Ook Van Asbroeck, Teunissen, Ten Dam en Minnaard zaten daar kort achter.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@xistnc; @rahimns
Gisteren scoorden Hofland en Van Asbroeck een 7e. plaats, waarbij de sprint voor de mannen niet goed verliep.
Critics from Dekker.
Quote: "Hofland agreed with the criticism from his sports director. “It felt like a missed chance for me, too”, he analysed. “I know that I wasn’t physical enough. I wanted to be in the perfect position today, no matter what. I was in the right place at the right moment, and made sure that I was able to stay there. Maybe Erik’s harsh words were necessary. You have to pump yourself up every time as a sprinter and I didn’t yesterday. I was taking it too easy. I was sharp today, and almost won. The difference is very small, I’m quite frustrated with that.”

stijnvinken

Wie weet de 9 namen voor de TDF voor Team LottoNL-Jumbo 2015?

pirazzi

Waarom staat er in de header dat er maar 2 reacties zijn?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Pirazzi ik vind het ook vreemd, is al tijden zo...

kelderfan

Mooi dat Hofland zijn 2e. zege pakt en ook nog niet de makkelijkste zege op La Gileppe.

Onie

'@stijnvinken
1. Kelderman
2. Gesink
3. Ten Dam
4. Kruijswijk
5. Martens
6. Tankink
7. Wynants
8. Leezer
9. Vanmarcke
10. Van Emden

Dat zijn er 10, waarbij ik verwacht dat de eerste negen mogen starten.

Laatst gewijzigd
remco2103

'@onie
Je vergeet (?) Vanmarcke.

xistnc

'@Onie
Jij denkt dat ze Sep thuislaten?

pirazzi

Toch jammer voor van Emden want die zou wel top 10 kunnen halen in de tijdrit van 13,8 km in Utrecht.

Laatst gewijzigd
Onie

Nee, Sep is meegegaan op hoogtestage dus die zal wel meegaan, heb hem omgeruild voor Tjallingii. Die verder niet wordt genoemd behalve dat ie door mijn hoofd fietste xD.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik vermoed dat Wynants en ik denk Martens ook niet meegaan en Van Emden juist wel...

xistnc

Dan komen we er 1 tekort.

kelderfan

Ik vermoed dat @rahimns Van Winden als nr. 9 wil mee laten gaan!
Sam Oomen en Hofstede lijken toch weer in goede doen. Die jongens kunnen de stap naar TLJ best aan lijkt mij.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Idd foutje van mij... Martens dus wel en Wynants niet... al blijft toch ook Bennett in mijn achterhoofd als eventuele alternatieve optie.

tight

Dit zal de selectie worden :p
1. Kelderman
2. Gesink
3. Ten Dam
4. Kruijswijk
5. Martens
6. Tankink
7. Vanmarcke
8. Van Emden
9. Leezer
R. Wynants
Martens heeft deze week een flink stijgende vormcurve laten zien. Van Emden lijkt me ook wel een zekerheidje. Wynants was in Daupine niet in goede doen. Hoe Leezer het doet weet ik eigenlijk niet, maar hij is wel kampioen stokbroden halen.

1 2 ... 42 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.