Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 51 ... 182 183
kelderfan

'@roberto
Dat hij een afmaker zoekt lijkt mij niet verkeerd; maar dan kom je uit bij van Avermaet, Meersman enz. Maar die jongens zijn niet haalbaar volgens mij. Een jongen als Jelle Wallays is een afmaker, maar die had meerdere aanbiedingen op zak. Dus dat wordt een moeilijk traject.

Roberto

'@kelderfan
Dat had je dus ook kunnen zeggen..

kelderfan

'@roberto
Wat is je punt.
Naesen is naast Gilbert, Boeckmans, Danny van Poppel, Tom Boonen volgens direct velo een van de kanshebbers in de sprint bergop. Zij zitten in de kopgroep met Roosen, Teunissen en Tjallingii in de Pino Cerami.
Bron: direct-velo
Volgens mij heb ik 2 van die jongens in mijn rijtje staan.

tendam

Plugge wil 'een extra afmaker'. Als je dan weer bij een renner van het genre Van Asbroeck uitkomt schiet je weinig op. Te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken (en dit jaar zelfs te klein voor het servet). Gewoon weer wat NL talenten de kans geven, en verder maar zien waar het schip strandt.

achtpuntzes

'@ tendam:
inderdaad. een afmaker die weinig kost bestaat eigenlijk niet.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan misschien moet je zelf gewoon eens wat dingen gaan uitzoeken en niet meteen renners neerpoten die ergens op een website worden genoemd. Deze jongen heeft nog geen uitslag gereden wat hem ook maar bombardeert tot een direct gegadigde voor volgens seizoen, tevens heeft hij nog een doorlopend contract

kelderfan

'@rahimns
Ik ga mijn best doen.
Baloise 7e.; {v.d.Poel was nr. 6} en Bennett was de 1e. TLJ op plaats 17
Skoda 6e.;
National BE 10e.
Hij heeft een doorlopend contract dat klopt helemaal, maar dat geldt ook Groenewegen.
Dus als je beweert, dat hij geen uitslag heeft gereden, dan moet je huiswerk nog eens overdoen.

kelderfan

'@Tendam
Teunissen, Wynants en Roosen hebben hun best gedaan vandaag; alleen Tom van Asbroeck kwam te snel op kop en eindigde met lege handen. Daar kunnen Teunissen en Roosen niets aan doen, want zij zijn nog jong; maar een goede lead-out voor Van Asbroeck lijkt mij toch een must.
bron TLJ: Quote "Van Asbroeck said. “The sprint was a complete mess. My legs felt good and I was eager, but I ended up in the leading position when we still had 500 metres to go!"

AndriesW

'@kelderfan
Alweer slechte positionering dus voor Van Asbroeck. Misschien deze keer te bang om te ver van achteren te zitten.
Of een lead-out het verschil gaat maken? Ik heb het gevoel dat Van Asbroeck vooral zelf snel moet bij leren / verbeteren.
Lees ook: http://www.teamlottojumbo.nl/wielrennen/van-asbroeck-vergaloppeert-zich-in-gp-cerami

ti-raleigh

Net zoals Kelderman een goeie en harde leerschool heeft in de Tour, zal Van Asbroek ook aardig wat leren dit jaar. Hij mag dus nog blunders maken. Wordt hij een grote jongen van.

oscarito1908

Ach bij een sprint moet wel alles kloppen als je niet de snelste bent.

Leren, leren en nog eens leren.

kelderfan

Ik denk, dat het lead-out gebeuren bij TLJ niet goed is verzorgd. Het gaat te vaak mis ook bij Hofland door niet goed positie te komen. Hofland vertrouwd nu vaak op Wagner en die gaat niet altijd mee tot in de finale. Is dit niet iets waarop zij moeten oefenen.
Deze jongens hebben net als Van Poppel geen hele trein nodig, maar wel een lead-out zoals Vanbilsen. {Misschien Walter Planckaert inhuren; want bij TSV is dat goed verzorgd.}
Jammer dat TLJ niet de ronde van Wallonië gaat rijden; want dat lijkt mij beter voor de ontwikkeling van de jonge renners.

Marakus

Wat is er trouwens mis met een eventuele komst van de van Poppels? Volgens mij past met name Danny perfect in het plaatje hij is jong, Nederlands heeft WT ervaring is relatief goedkoop en is een afmaker.

Oké hij is (nog) geen echte afmaker maar zeker een jonge met potentie die tot nu toe 3 overwinningen heeft en vaker vaker kort is geëindigd ook in WT koersen. En dat alles voor een nog steeds erg jonge renner van 21 jaar! Zoveel zijn er niet die hetzelfde presteren of gepresteerd hebben. Dit jaar is magertjes maar ja elke renner heeft wel eens een minder jaar. De kans is groot dat Danny de komende jaren nog stappen gaat maken en dan heb je er een 'echte' afmaker aan. Als hij voor komend jaar gecontracteerd wordt dan neemt de kans op overwinningen in ieder geval al erg toe! Ik zou het zelfs bijzonder dom vinden om geen poging te doen om de van Poppels te binden aan TLJ...

Kant en klare afmakers zijn moeilijk zo niet onmogelijk om te vinden als ze Nederlandstalig moeten zijn, jong en niet te duur. Dan heb je met Danny the next best thing in handen die zeker nog veel groei potentie heeft. Overigens mogen er van mij juist een paar ervaren krachten bijkomen jonge "talenten" genoeg, die moeten eerst weer wennen aan het niveau terwijl ze kant en klare ondersteuners nodig hebben. Maar ja het is een kleine vijver om uit te vissen :)

kelderfan

'@Marakus
Voor mij zijn de Van Poppels welkom en met Danny heb je gewoon meer mogelijkheden op sprintgebied. Maar hoe kom je aan kant en klare afmakers?
Ik hoop op veel wijsheid bij TLJ.

kelderfan

Toch nog een leuke afsluiter voor TLJ want Tjallingii heeft vandaag een rit gewonnen in Ninove Belgie.
Frank lijkt mij nog steeds een goede renner voor TLJ.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Vandaag laat Tom Jelte dus weten in gesprek te zijn met verschillende ploegen en ook met Lotto-Jumbo. Er is al diverse malen hier gesuggereerd dat TJ met ruzie weggegaan is... ik kan jullie garanderen dat dit niet zo is. Ik zou hem graag terug zien komen.

Roberto

'@rahimns
Aha, dan had ik het dus toch goed gehoord. Ik was met iets anders bezig met op de achtergrond Studio Tour en dacht het dus gehoord te hebben, maar twijfelde.

Timocycling

Heb graag van Baarle, Poppels en TJ bij LTJ komend seizoen. Zal teveel gevraagd zijn denk ik maar dit zijn wel prima versterkingen mijns inziens.

richardm

Zou mooi zijn als Slagter terug zou komen. Heb dat altijd al een goeie renner gevonden en zeker voor TLJ!

tendam

'@rahimns
Je kunt garanderen dat dat niet zo is? Hoe weet je dat dan?

Anyway, 'volgens mij zijn we ook met LottoNL in gesprek' vind ik niet echt overtuigend. Natuurlijk is hij voor LottoNL wel erg interessant, ik vind hem nog altijd de Nederlandse heuvelrenner met de meeste potentie.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tendam ook ik heb zo mijn bronnen... ;) Maar je hoeft mij natuurlijk niet te geloven, maar ik ben niet iemand die zoiets heel snel roept. Ik had al eerder op sommige berichten hier willen reageren maar heb dat tot nu toe niet gedaan.

remco2103

Tjallingii heeft vandaag GP Beeckman-De Caluwé Ninove gewonnen. Is dat een serieuze koers of een kermiskoers?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@remco2103 dat is een onvervalste kermiskoers, maar wel een pittige

xistnc

'@remco2103
In België heb je een soort categorie 'open nationale koersen', als het ware tussen de UCI-wedstrijden en de na-Tour criteriums in. Ze staan open voor elites met en zonder contract, vaak ook voor beloften. Soms met 300 man aan de start, waar op het scherpst van de snede wordt gekoerst.

remco2103

Een kermiskoers met een gouden randje dus ;). Bedankt!

1 2 ... 51 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.