Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 52 ... 182 183
kelderfan

Ik zal blij zijn met de komst van Slagter, want zo'n type renner ontbreekt nog bij TLJ!
Maar TLJ is ook nog op zoek naar een afmaker.
Dan is 't lang wachten tot 1 augustus.

xistnc

Ze hebben jou toch? Genoeg afmakers hierzo ;)

tendam

'@kelderfan
Slagter is het soort renner wat ze bedoelen met 'afmaker'.

Marakus

Exact en laat maar komen! Is een renner met veel mogelijkheden een goeie punch en kan wedstrijden winnen en of kort eindigen in de klassiekers. Geen al te best jaar natuurlijk maar dat pakt dan weer goed uit voor het prijskaartje ;)

kelderfan

Slagter had niet zo'n goede winter en dan loop je achter de feiten aan.

@xistnc
En jij als teamleider lijkt mij niet verkeerd. Dan worden de Nederlandse talenten goed verspreid.
@tendam
Is Slagter voor jou een afmaker; dan is Kelderman ook een afmaker.;)
Plugge bedoelde natuurlijk een afmaker erbij. {Vanmarcke, Hofland, Gesink, Kelderman + Slagter}

tendam

'@kelderfan
Ja, dus dan is Slagter die afmaker die ze erbij zoeken...

Laatst gewijzigd
kelderfan

Na de tourrit van vandaag mag Martens toch ook voor contractverlenging in aanmerking komen. Ook in zijn 2e. grote ronde blijft Kruijswijk nog steeds stijgen in 't klassement.

ghostwriter

B. van Poppel, Slagter, M. Lammertink (heeft geloof ik een WT clausule), Van Baarle, D. van Poppel, S. Lammertink en Oomen lijken mij goede mannen voor Lotto-Jumbo. Als Lotto-Jumbo daar een paar van aantrekt en verder de contracten van Tjallingii (voor één jaar), Ten Dam (voor één jaar), Martens (voor twee jaar) en Vd Lijke (voor één jaar) verlengt hebben ze een prima ploeg.

kelderfan

Boy en Danny van Poppel, TJ Slagter, Steven Lammertink en Dylan van Baarle {als hij de overstap naar TLJ wil maken} lijken mij goede versterkingen voor Lotto-Jumbo ipv De Weert, Bulgac, Markus en Van Winden. Als zij aan Slagter en van Baarle denken, dan is er toch nog budget vrijgekomen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Van Baarle komt echt niet... en Van Winden doet het echt prima als knecht dus die gaat wel blijven vermoed ik.

Stelvio-fan

Waarom niet iets meer bij de zuiderburen neuzen?
Campenaerts of Tim de Troyer ofzo? Lijken me goede mannen!

xistnc

'@rahimns
Misschien moet je je niet al te strak vasthouden aan bepaalde uitspraken in de media. "Ik blijf graag bij mijn huidige ploeg" kun je het best uitleggen als "ik krijg graag óók van mijn huidige ploeg een nieuwe aanbieding en dan het liefst eentje die alle andere aanbiedingen overbodig maakt". Het resultaat daarvan is niet per definitie zo'n aanbieding.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@xistnc ook vanuit Cannondale was al aangegeven dat ze Van Baarle graag wilde behouden, dus het zijn niet alleen uitspraken van hem zelf. Ik denk in ieder geval dat de kans groter is dat Van Baarle bij Cannondale blijft dan dat hij voor TLJ gaat rijden volgend jaar.

IljoKeisseFan

Mocht Slagter niet haalbaar zijn dan zou ik graag Cyril Gautier willen zien als man voor de heuvels. (Of spreekt hij geen Nederlands? Dan kan het natuurlijk niet)

LyndaLid

Ik vind het prachtig als de filosofie van Nederlands talent eerst behouden blijft. Dat zal ook wel. Er kunnen best wat helpers komen, maar de ploeg die nu in de Tour staat spreekt bijvoorbeeld 100% Nederlands met elkaar. Vind ik als liefhebber prachtig, om een ploeg te hebben die je echt met een land identificeert. Vooral als het geen Kazachstan is.

Slagter terughalen zou natuurlijk ook super zijn, dat is een een type renner dat ze in die koersen nu missen. Moet ie wel willen accepteren dat ie naar de Giro moet volgend jaar, en niet naar de Tour. Dat zal dus wel problematisch worden...

xistnc

'@rahimns
Ook de uitspraak van Cannondale kun je vertalen: "We zijn tevreden over Van Baarle en zullen hem een passende aanbieding doen. We hopen dat hij hierop ingaat.".

Maar dan nog is het een kwestie van vraag en aanbod.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@xistnc Jij wilt het blijkbaar nog een beetje spannend houden, prima ;)

kelderfan

'@rahimns
Quote: "Van Winden doet het echt prima als knecht"; sorry maar ik heb Van Winden nog geen uitslag zien rijden.
Ik zie Van Baarle ook niet zo snel bij Lotto-Jumbo rijden, gezien zijn uitspraken. Misschien kan @xistnc nog wat regelen.

kelderfan

'@Stelvio-fan
Bij TSV rijden zeker een paar goede aanwinsten. Victor CAMPENAERTS is een tijdrijder en nog iets verder in zijn ontwikkeling dan Steven Lammertink en als plaatsvervanger van Kevin de Weert lijkt mij een goed idee. Kevin de Weert is vanavond te zien op de Belg/Sporza bij Vive le velo.

tendam

'@kelderfan
Ik heb Van Winden nog helemaal niet gezien, maar moet je een uitslag rijden om een goede knecht te zijn?

En je kunt wel elke jonge Belg of Hollander die ergens een fatsoenlijke uitslag heeft gereden blijven opnoemen als versterking, maar erg veel overzichtelijker wordt dit forum er niet van.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@tendam
Het is je misschien opgevallen, dat er vorig seizoen versterking kwam met Bennett, Lindeman en De Weert en een aantal jonge talenten.
Van die jonge talenten hebben Roosen, Teunissen, Van Asbroeck toch laten zien, dat zij potentie hebben. Over de Weert hoeven wij 't niet te hebben. Gelukkig hebben Bennett 25 jaar en Lindeman zich wel laten zien. En de door Stelvio-fan aangedragen Campenaerts is 23 en heeft al aardig wat leuke uitslagen gereden. Wat is daar mis mee?
Toen van Winden bij Synergie reed kon hij de jongens van RDT niet achter zich houden.

IljoKeisseFan

Vorig jaar riep ik overigens nog dat Cummings een goede versterking voor LottoJumbo zou zijn en kijk eens wat voor jaar hij heeft gereden. Die hadden ze beter kunnen halen dan Bennett ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Dus voor jouw tellen alleen de uitslagen van een renner ??? Ik heb Dennis in bijvoorbeeld Californie heel goed werk zien doen... dus ja ik denk dat hij zeker een aanwinst is. Je moet beseffen dat knechten als Tjallingii en Tankink aan het einde van hun carrière zijn, dan moet je toch opvolging voor hebben.

kelderfan

'@rahmins
Ik ben 't met je eens, dat Tjallingii, Tankink en ook Ten Dam aan het einde van hun carrière zijn gekomen. Maar deze jongens zijn nog niet versleten; dus ik denk voor Tjallingii en Ten Dam nog een jaar om op een goede manier afscheid te nemen. Tankink laat toch zien, dat hij nog steeds goed is. Maar ja hij heeft wel een uitnodiging om over te stappen naar "Tour du jour." Gelukkig hebben jongens als Teunissen en Roosen laten zien, dat zij stappen hebben gemaakt. Dus de opvolgers lopen al te trappelen.
Wel moet er een opvolger voor Ten Dam komen en die zie ik in de komst van Sam Oomen dit jaar of volgend jaar.
Verder heb ik genoten van de wederopstanding van Robert Gesink en Steven Kruijswijk in de Giro/TdF.

tendam

Tjallingii lijkt me duidelijk 'over the hill'. Ten Dam liet in de een of twee etappes dat hij fit was zien dat hij tot de beste 10-15 klimmers van het peloton behoort, die kan dus nog wel even mee.

1 2 ... 52 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.