Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 68 ... 182 183
kelderfan

'@vlek
Hofland komt uit die streek en kent de aankomst op zijn duimpje. Het is leuk om je sprinter bij te staan tot km 5, maar daar win je de rit niet mee.

S. Morgenstern

Het is leuk om de aankomst op je duimpje te kennen, maar als je steeds je positie verliest als het er op aankomt, dan valt er voor degene die je bijstaan ook geen eer te behalen.

kelderfan

Teunissen en Castelijns hebben het prima gedaan. Teunissen met zijn 1e. profzege en Castelijns met een 5e. plaats.
En Timo Roosen zat er ook dicht bij met een 12e.pl.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Er valt ook geen eer te behalen, maar je zult wel blij zijn met neo Teunissen en 10-Roosen en stagiare Castelijns, die het leuk hebben gedaan.
Jammer dat Lindeman zijn titel niet kan verdedigen.
Maar ook Hofstede en Tusveld hebben 't goed gedaan tussen de profs.
Je had ook wel gelijk met Teunissen, dat hij in de Eneco opstelling had moeten staan.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Hofland geeft het zelf ook aan dat hij degene is die zijn goede positie daar verliest. Die andere drie kunnen dat nadat ze hem weer vinden zo kort voor de finish nooit meer makkelijk herstellen. Uiteindelijk zit hij in de laatste kilometer nog wel in het wiel van Van Poppel, maar die gaat ook door gaten waar Hofland voor past. Mogelijk speelt die crash van vorig jaar nog een rol bij dit soort sprintvoorbereidngen.

Mooie overwinning voor Teunissen inderdaad. Ik had hem zelf nog steeds graag in de Eneco Tour gezien, om hem eens op De Muur aan het werk te zien. Dat leek mij een mooie test, maar voor degene die zwaar hangen aan de zegeteller is dit natuurlijk leuker.

Timocycling

Teunissen is een renner die het ver kan gaan schoppen. Zou leuk zijn als hij zo doorgaat in de Vuelta!

arnes

'@Jero10 Ik ben zijn broer

kelderfan

'@Jero10
@arnes
Ik zie 't wel zitten, dat hij bij TLJ zou komen. Want een aanvaller kan dit team wel gebruiken.

Jero10

'@ arnes @ Kelderfan,

Absoluut, zou een heel goede aanwinst zijn.

Timocycling

Broer van Wallays?

kelderfan

'@Timocycling
Ja Jelle Wallays heeft een broer Jens, die ook bij TSV rijdt.

xistnc

'@kelderfan
Jantjes vader heeft drie zoons. Kwik, Kwek en ... ? Ik denk dat jij het antwoord weet!

Timocycling

Nee vroeg me af of Arne Wallays' broer was, aangezien hij reageerde op Jero :P.

kelderfan

'@xistnc
Oh ja en jij bent kwak, kwak, kwak

Dutch Cycling Fan

Pieter Weening naar de oranje brigade is toch een verrassende maar mooie transfer voor die ploeg. Hoop dat TLJ ook in staat is om met een mooie verrassende transfer te komen...

Ben benieuwd wanneer we na Steven Lammertink het eerste nieuws kunnen verwachten. De Weert is gestopt en ik verwacht dat er nog wel van 2 of 3 renners afscheid wordt genomen. Dan blijven er ongeveer 22 of 23 renners over. Naast Lammertink verwacht ik dan nog wel 3 of 4 nieuwe namen. Ben benieuwd!

kelderfan

Rabo Liv is ook al begonnen met ext.; maar het is al weer een poos stil bij TLJ; ik begrijp dat niet helemaal.
Bij TSV lees je, dat de sfeer mede bepalend is of een team goed scoort.
Ik ben ook benieuwd naar de ext. en de nieuwe jongens, die wel een meerwaarde zouden moeten hebben.
Castelijns laat zich in ieder geval zien?

xistnc

Hij heeft zijn achternaam niet mee, maar deze Belg zou ik nu juist wél wat voor LottoNL-Jumbo vinden.

stijnlah

Hij gaat LottoNL-Jumbo niet verkiezen boven de belgische lotto of etixx als belg.

xistnc

'@stijnlah
Jij bent zijn broer? Just checking.

stijnlah

'@xistnc hoe weet jij dat ik zijn broer ben?

kelderfan

'@xistnc
Lauren de Plus bij Jumbo dat zou wat zijn; alleen al de naam maakt een hoop goed en als hij nog een broer heeft, dan kan TLJ opplussen.
Maar voor een directe versterking denk ik toch aan Victor Campenaerts, die zich de laatste tijd goed aan 't ontwikkelen is en nu Lotto BE meer voor de Plus gaat, kan het zomaar zijn, dat Wallays en Campenaerts toch nog te halen zijn.
Wat heb jij toch met broers.
Waarschijnlijk komt TLJ met een halve plus aanzetten. Bij Orica moeten naast Weening nog meer jongens naar een nieuwe ploeg op zoek gaan of TLJ gaat toch met jou om nog een broer te halen. Kelderman heeft een broer en Lammertink heeft ook een broer.

stijnlah

'@kelderfan als het echt moet kan Ken Vanmarcke wel meerijden, hij heeft ooit nog de kattekoers gewonnen :)

Tutu888

'@kelderfan

http://www.procyclingstats.com/rider.php?id=189389

Net als Laurens uit Ninove, dus ik neem aan de broer van.

kelderfan

'@stijnlah
Dat idee had ik ook toen bekend werd, dat Ken op stage zou komen;)
Maar nu Laurens de Plus in beeld is bij Etixx/Lottto Soudal denk ik, dat TLJ werk moet gaan maken van talenten Hofstede en Oomens.
Je kunt die jongens nog een jaar laten rijpen, maar dan kan het zomaar zijn, dat rijkere ploegen met die jongens aan de haal gaan.

kelderfan

'@Tutu888
Dat worden leuke zoektochten en bedankt voor de link. Is het wat als Team Lotto-Jumbo de opleidingsploeg van RDT overneemt; dan kan er actief gezocht worden naar talenten ook buiten de landsgrens en dan heeft @xistnc er een mooie taak bij!

1 2 ... 68 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.