Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 67 ... 182 183
Tutu888

'@verweggistan
Gezien het feit dat hij vanwege salariseisen vertrekt bij IAM zie ik hem niet naar TLJ gaan. Tenzij hij er achter komt dat hij zijn marktwaarde wat overschat.

xistnc

'@Tutu
Ik denk dat je tegenover al die namen die je noemt, gerust een NL-er kunt plaatsen die in de buurt komt. Denk daarbij ook aan de manier waarop in verleden en heden al diverse ploegen hebben geopereerd: de kopman in de ene wedstrijd is de knecht in de andere.

Tutu888

'@xistnc
Ik kan zeker genoeg landgenoten noemen die daarbij in de buurt komen maar niet zoveel die en de ervaring hebben en beschikbaar zijn op de transfermarkt.
Natuurlijk zou het geweldig zijn indien TLJ naast Steven Lammertink ook renners als Groenewegen, Gerts, Oomen of Hofstede zou aantrekken en dat deze jongens zich als toppers blijken te ontwikkelen. Maar dat verhelpt nog niet de problemen zoals een te smalle basis en te weinig goede renners voor een aantal terreinen voor het komend seizoen.

xistnc

'@Tutu888
Beschikbaarheid op de transfermarkt is een momentopname. In het algemeen is elke renner of het ene, of het andere jaar te contracteren.

kelderfan

'@tutu888
Ik denk ook dat een Reichenbach goede aanvulling zou zijn in de breedte, want met alleen Bennett en Ten Dam in de ondersteuning van de kopmannen is het erg mager. Goos kan dat werk ook aan, maar of hij weer op zijn niveau terug kan komen blijft ongewis. Met Slagter erbij kun je ook tot een betere verdeling komen over de verschillende WT-koersen. Met Lammertink en bijv. Sprengers heb je voor 't Vlaamse werk een goede match. Verder wordt 't zoeken naar een sprinter, want volgens SEG is de belangstelling van TLJ voor Groenewegen over.

kelderfan

Maar hoe zit 't eigenlijk met het verlengen van de contracten bij TLJ. Bij diverse ploegen wordt daar nu aan gewerkt volgens info cyclingfever.

S. Morgenstern

Lammertink en Sprengers voor het Vlaamse werk?

kelderfan

'@vlek
Ja, Lammertink heeft zelf aangegeven, dat hij zich daarop wil richten; hij is geen man voor de bergen {Koen Bouwman kan dat werk beter aan en die zie ik volgend seizoen wel bij TLJ rijden} en Sprengers kan naast 't Vlaamse ook Wallonië goed aan. Maar ik heb liever Wallays, omdat die net als Lindeman graag aanvallend koerst. Die is dan meer in beeld en goed voor de reclame.

Timocycling

Alleen jammer dat je onder Verhoeven niet aanvallend mag koersen.

S. Morgenstern

Ik denk niet dat ze zich in de Vlaamse kern gaan fietsen bij deze ploeg. Ik zie op dat punt de match dan ook helemaal niet.

kelderfan

'@Vlek
De Vlaamse kern TLJ 2016: Vanmarcke, Van Asbroeck, Tankink, Teunissen, Van Emden, Leezer en Wynants en hopelijk Wallays, dan heb je met malheur nog Wagner als reserve en voor 't naseizoen kunnen zij Lammertink ook inzetten.

S. Morgenstern

Je vergeet Hofland en mogelijk Tjallingii. Ik zie de noodzaak van al die genoemde namen dan ook helemaal niet of het moet voor een echte versterking als Van Baarle of Van Poppel zijn.

Laatst gewijzigd
xistnc

Laten we alsjeblieft proberen om die malheur er buiten te houden! :D

arnes

Wallays heeft zelf gepolst bij LottoNL-Jumbo via Vanmarcke, maar hij zei dat de ploeg niets zou doen van transfers tot na de Tour. Toen was het al hopeloos te laat natuurlijk. Ik vermoed het gaat om verwarring tussen Lotto-Soudal en LottoNL-Jumbo, zowel wat Wallays als Campenaerts betreft.

Laatst gewijzigd
Jero10

'@ arnes,

Wat is jouw bron ?

kelderfan

'@xistnc
Die malheur mag natuurlijk helemaal wegblijven. Dit seizoen was al genoeg gedoe.
@Vlek
Ik vergeet Hofland niet hoor, maar die zie ik meer als sprinter om de Ruta, P/N, Catalunya e/o Pays Vasco, AGR, Yorkshire, Giro en Dauphine enz. te rijden.
@arnes
Volgens mij is Lotto Soudal al een tijdje in onderhandeling met Wallays en later zijn daar ook nog Campenaerts en Naesen bij gekomen.

S. Morgenstern

Hofland Catalunya of Baskenland in plaats van een Vlaams voorjaar laten rijden? Dat zou meteen de grootste inschattingsfout van het seizoen zijn.

kelderfan

'@vlek
Dat vraagt om uitleg?

S. Morgenstern

Dat mag, als het je lukt. Maar echt nodig vind ik het niet.

Tutu888

Voor het Vlaamse werk hoeft de ploeg ook niet direct voor versterking te kijken. Met Van Marcke heb je daar een topper en jongens als Van Asbroeck, Hofland en Teunissen kunnen nog flink verbeteren.
Wellicht al voor de toekomst vervanging voor Tankink en Tjallingii gaan kijken.

De versterking zal eerder voor het heuvelwerk en ondersteuning van Gesink, Kruijswijk en Kelderman in de bergetappes in de grote ronden.
En als TLJ serieus werk wil maken van de sprinter Hofland (en wellicht van Poppel) ook nog één of twee goede krachten voor een sprinttrein.

Timocycling

Ik wil ook wel uitleg Vlek :P. Denk dat Hofland zo'n sprintjes op zwaarder terrein wel aankan.

S. Morgenstern

Vanmarcke kan denk ook wel goed uit de voeten in de Volta Limburg en Gesink zou huis kunnen houden in Wallonie.

kelderfan

'@Tutu888
In de rit van vandaag zag je op 10 km een treintje gele rijders en op 2 km was er geen gele rijder meer te bekennen.
Het is 't hele seizoen al zo. Het treintje moeten zij gewoon vergeten, want Hofland gaat op deze manier nooit scoren. Zijn lead-out Markus zat ergens achter in 't peloton.
Hofland kan beter in zo'n sprintfinale achter 't treintje van Greipel gaan zitten, dan komt hij een stuk dichter bij.

S. Morgenstern

Hofland zat op minder dan 5km gewoon in het wiel van Greipel. Mede dankzij het werk van zijn 'treintje', aangezien Leezer toen nog schuin voor hem reed en Wagner vlak achter hem nog in de buurt was. Iets verder kwam echter die vluchtheuvelzone en zie je Hofland in een shot van boven opeens rond plek vijftig. Daar zit je dan als een van de drie gele die nog wel bij de eerste dertig zitten. Kun je je weer uit laten zakken op zoek naar Hofland.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Markus trouwens op dit moment aan het tijdrijden in Frankrijk.

1 2 ... 67 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.