Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 81 ... 182 183
gesink3101

'@wielerfan1987

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Af en toe heb ik echt het idee dat we gewoon in de maling worden genomen... ;)

kelderfan

Een leuk en goed interview van Sam Oomen bij WF is echt leuk om te lezen. Ik hoop dat Sam Oomen de stap naar TLJ wil en kan maken. Want zo'n renner kan dit team alleen maar versterken.
In de Tour de L'Avenir kunnen Koen Bouwman, Lennard Hofstede, Stan Godrie, Martijn Tusveld en Sam Oomen laten zien, wat zij in huis hebben.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik ben op dit moment van mening dat Sam toch nog beter een jaar langer bij het RDT kan blijven. Ik lees in het interview nog te veel twijfel over zichzelf. Ik vraag me af of hij er zelf al van overtuigd is dat hij klaar is voor de overstap.

Wielerfan1987

'@Rahimns...

Hij haalt precies de exacte reden aan als mijn motivatie als ik zeg dat ik hoop dat hij nog een kaar bij Rabo blijft.

Het interview bewijst dat hij op een gezonde en verstandige manier probeert zijn cariere op te bouwen

Dutch Cycling Fan

Maxime Montfort heeft volgens mij verlengd bij Lotto Soudal. Was wat mij betreft een prima versterking geweest. Kan klimmen en tijdrijden.

Iemand nog iets gehoord over Taramae? Al bekend waar hij gaat rijden?

mooiman

Op basis van interview lijkt Oomen mij een inetelligente renner. Dan is m.i. de kans groot dat hij nog een jaar blijft.

Ben nog steeds heel benieuwd wat de 2 of 3 noodzakelijke aanwinsten voor TJL gaan worden en wat volgens Plugge dus versterkingen voor de 2e lijn zijn die ook nog kunnen winnen

kelderfan

'@rahimns
Als 't gaat om Mathieu v.d.P dan is 't een prima stap en die willen wij er graag bij hebben, maar als 't bijv. Oomen, Hofstede en Tusveld betreft, dan kunnen zij nog beter een jaartje rijpen of zijn niet WT-waardig. Laurens de Plus van 1995 heeft een contract getekend bij Etixx om maar even v.b. te noemen.
@Mooiman
De noodzakelijke aanwinsten voor TLJ zullen er denkelijk niet komen, want die passen niet in 't plaatje.

tendam

'@kelderfan
Wat denk je nou zelf, dat LottoNL even Mathieu VDP heeft getekend? Die wil zich de komende jaren op de cross richten, en daarna zal hij waarschijnlijk wel naar Lefevere of zoiets gaan.

mooiman

'@kelderfan, omdat ze te duur zijn?

Ik. Ben ook heel sceptisch over wat er bijkomt. Gaat ook zijn terugslag krijgen volgend jaar bij contractverlengingen. TLJ dreigt in een negatieve spiraal te komen dan

Dutch Cycling Fan

We moeten simpelweg afwachten wat er bij komt. Mag toch aannemen dat wanneer Plugge roept dat er versterking voor de 2e lijn dient te komen die ook kan afmaken dan mogen we toch wel iets verwachten?!

Het zal dus geen niveau van Marcke, Gesink, Kruijswijk, Kelderman worden maar zelfs Ten Dam zie ik als 2e lijn en die is toch wel van een 'aardig' niveau. Wat er mogelijk is hangt m.i. dus ook (sterk) af van wat er vertrekt.

Een Taramae zou dan een vervanger voor Ten Dam kunnen zijn en dan ga je er vwb kwaliteit op vooruit denk ik. Niet dat ik verwacht dat Taramae zal komen maar puur als voorbeeld.

Ik ben ook erg benieuwd maar we kunnen niet meer doen dan afwachten waarbij speculeren uiteraard wel erg leuk isπŸ˜‰

kelderfan

'@tendam
Ik kan 't alleen maar met je eens zijn hoor.
Het gaat mij om Sam Oomen en Lennard Hofstede, die ik zie als welkome aanwinsten voor TLJ. Maar volgens de kenners moeten die nog een jaar bij RDT blijven om nog bij te leren. Etixx ziet dat kennelijk anders, want zij contracteren een jongeling met talent Laurens de Plus.

@Mooiman
Aan goede renners hangt een prijskaartje. Daarom vindt Danny van Poppel het prachtig als hij ook gelinkt wordt aan TLJ. Dan staat hij sterker in zijn onderhandelingspositie met Trek.

S. Morgenstern

Volgens mij hebben het zijn van een 'welkome aanwinst' en de vraag of het voor de renner het best is om een stap hogerop te gaan niet noodzakelijk met elkaar te maken.

kelderfan

'@DCF
Wij kunnen leuk speculeren.;) Maar ik ben bang, dat 't allemaal afhangt, wat SEG aanbrengt. Dus 't zal wel gaan om Koen Bouwman en gelukkig is dat wel een talent. Dus ik ben benieuwd hoe hij 't doet in Tour d'Avenir.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan SEG bepaalt toch niet welke renner waar naar toe gaat ??? Verder ben ik geen kenner maar lees ik misschien iets beter. Natuurlijk is Sam een talent die ik graag naar TLJ zie komen, alleen is de vraag of dat komend jaar al goed zou zijn voor hem en dat is waar hij zelf over twijfelt. Dus dan is de kans dus groot dat hij nog een jaartje bij RDT blijft. Niet dat ik vind dat hij dat op basis van zijn talent het niet zou aankunnen. Maar hij moet er vooral zelf volledig van overtuigd zijn dat hij er klaar voor is.

Dutch Cycling Fan

'@Rahimns eens met je mening over Sam Oomen. SEG lijkt mij toch niet de partij die bepaalt welke renners er naar TLJ gaan. Plugge zal momenteel vast druk doende zijn voor 2016. Er dienen namelijk ook nog een aantal contracten verlengd te worden. Krijg jij als gesprekspartner van TLJ namens de fans (als ik het zo mag omschrijven) wel signalen dat men druk bezig is achter de schermen?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@DCF Het enige wat ik te horen heb gekregen is dat de ploeg druk bezig is om te kijken naar eventuele versterkingen alleen dat dit wel met na genoeg het zelfde budget is als dit jaar. Dat er dus geen grote aankopen verwacht mogen worden. Er vooral naar Nederlandse renners gekeken, evt. jonge buitenlandse talenten of renners uit een land waar de sponsoren belangen hebben en dan moet je verder kijken dan alleen Lotto en Jumbo. Maar over namen wordt er niet gesproken.

Dutch Cycling Fan

'@ Rahimns: dat is toch een boel informatie πŸ˜‰. Verder dan alleen Lotto en Jumbo zal vooral Bianchi en Brand Loyalty betekenen. Dat kunnen dan nog best veel landen zijn. En bij wen gelijkblijvend budget zal eea dus sterk afhangen van welke renners vertrekken. Met name Ten Dam is dan een groot vraagteken. Blijft hij dan is dat wat mij betreft prima. Vertrekt hij, dan komt er wat meer budget vrij en hoop ik op een gelijkwaardige vervanger (goede klimmer).

kelderfan

'@DCF
Dus 't is belangrijk welke renners vertrekken of blijven.
Als Ten Dam zou vetrekken, dan moeten daar wel goede renners met toekomstperspectief voor terugkomen en dat zijn in mijn ogen Sam Oomen en Koen Bouwman.

gardeyn

Jaaaa kelderfan, dat weten we nu wel!

tendam

Noch Sam Oomen noch Koen Bouwman gaat even het gat opvullen wat Ten Dam zou achterlaten. Die kun je zonder probleem als meesterknecht opstellen in de meeste klimkoersen, bij Koen Bouwman is het zelfs nog de vraag of het ΓΌberhaupt een klimmer is met dat ene resultaat bergop uit een ontsnapping.

xistnc

'@tendam
In principe kun je Ten Dam als meesterknecht opstellen in de meeste klimkoersen. Onder de voorwaarde dat hij fit en heel is, wel te verstaan. Maar los daarvan is het natuurlijk inderdaad appels met peren vergelijken. Voor één appel heb je misschien wel 4 of 5 peren, maar met zoveel peren bak je nog altijd geen appeltaart.

Hermannmg

'@xistnc mooie tekst voor op een tegeltje: "Voor één appel heb je misschien wel 4 of 5 peren, maar met zoveel peren bak je nog altijd geen appeltaart."!

richardm

Over een halfuur wordt er een contractverlenging bekend gemaakt.

Paul Martens dus, verstandige keus.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Eindelijk weer eens positief nieuws. Paul Martens is een sterke renner van de 2e. lijn en wat mij betreft ik ben blij als hij verlengd.
Inzake Koen Bouwman heb ik ook gezegd, dat hij 't kan laten zien in de Tour de L'Avenir en daar rijden beslist een aantal goede neo's rond.

1 2 ... 81 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.