Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 80 ... 182 183
Yeez

Sorry 2x Hofland moet van der Lijke en Hofland zijn...

Chrys

TLJ voor Tour du Poitou Charentes (25-28 aug):

Van Emden
Hofland
Van der Lijke
Vanmarcke
Wagner
Martens
Castelijns
Lammertink

WK TT: Kelderman
WK weg: Gesink en Van Emden
WK TT U23: Lammertink

Laatst gewijzigd
tendam

Maar het lijkt er dus eigenlijk op dat ondanks alle 'geruchten' LottoNL hoegenaamd niet versterkt gaat worden voor komend jaar? Dan wordt het hier weer een gezellige bende ;)

Poeksel

De broertjes Van Poppel lijken me best wel een versterking, tendam.

Dutch Cycling Fan

'@ TenDam waar haal jij vandaan dat het er op lijkt dat de ploeg niet versterkt wordt??

Wheely

Hangt natuurlijk af wat je onder versterken verstaat maar die sterke beer die multi inzetbaar is en niet te beroerd is te knechten gaat er niet komen. (type Nordhaug, Geschke, Thomas)

Het bataljon uitbreiden met meer manschappen is ook een vorm van versterken natuurlijk.

tendam

'@poeksel
Maar had Danny van Poppel niet aangegeven dat hij niet naar LottoNL wilde, want 'geen wereldtop'? (Trek blijkbaar wel)

@dutch cycling fan
Van de namen die genoemd werden komt toch helemaal niemand? Slagter, Van Baarle, de gebroeders Van Poppel... Lammertink is wel een aardige renner, maar zal waarschijnlijk nog niet echt een versterking zijn.

Poeksel

'@tendam: lees pagina 79 even.

tendam

'@poeksel
Het antwoord van Van Poppel daar is net zo nietszeggend als dat van Slagter op dezelfde vraag (en die bleef lekker waar hij zat). Maar goed, 'het zou kunnen', om met Van Poppel te spreken ;)

xistnc

Extra tegenstander voor LottoNL in de Vuelta.

jerteg

Garate, dat was me toch een rennertje. Hoe die in de Tour die ritzege pakte. Mooi.

Jacco van Stierop

'@xistnc

Tegenstander? Waarom? Niet iedereen heeft rancune als drijfveer. Bovendien: iedere fan van de Rabobankploeg en haar opvolgers moet eeuwige dank verschuldigd zijn aan Juanma. Hij was degene die de totaal mislukte Tour van 2009 van Rabo opvrolijkte met een prachtige overwinning op de Mont Ventoux.

Laatst gewijzigd
xistnc

'@JvS
Dat eerste is een waarheid als een koe. Maar Juanma is geen koe. En dat andere moet iedere fan natuurlijk voor zichzelf beslissen.

Jacco van Stierop

'@xistnc

Zelfs Erik Breukink heeft hem vandaag nog een dankberichtje gestuurd op Twitter...

xistnc

'@JvS
Precies. En trek nu de lijntjes eens tussen de verschillende puntjes!

Skedel

En wat moet een radio race dan precies doen?? Na elke etappe met alle oortjes en bakkies naar de volgende start racen?

Jacco van Stierop

'@xistnc
Tja, het is één groot complot, is het niet?

xistnc

De spaanstalige versie van die tweet is 'Radio Vuelta', de tegenhanger van 'Radio Tour'. Mijn eerste gedachte daarbij is, dat dit het kanaal is dat de ploegleiders aan hebben in de auto. Het zou ook daadwerkelijk met een radio-uitzending te maken kunnen hebben, maar volgens mij het eerste.

tendam

Volgens mij heeft Garate alleen iets tegen Plugge. Zal dus wel meevallen met de 'tegenstand'.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Garate en Plugge volgen elkaar nog steeds op twitter, dus dat zal ook wel weer meevallen ;)

gesink3101

Transfer rumours???

gesink3101

m.lammertink, d.groenewegen et sam oomen

kelderfan

Garate volgt Plugge op;) en dan Plugge als ploegleider lijkt mij een prima oplossing.

Wielerfan1987

'@gesink3101

Oomen is bekend als talent en al langer gewild door TLJ

Groenewegen is al langer een gerucht maar dat is ontkracht door zijn management en huidige ploeg, TLJ zou zich (nog) niet voor hem gemeld hebben.

Maar door zelf Lammertink als gerucht te bestempelen zonder enige bronvermelding...

Op basis van wat?? Omdat hij vandaag iets gewonnen heeft??

gesink3101

Ik hoorde dat hij de sprong naar WT kon maken

1 2 ... 80 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.