Zijn ook onlangs Laurens de Vreese gaan volgen.... Verder ging het twitter account Castelijns en Steven Lammertink ook volgen net voor of toen het rond was. Hoeft niet echt wat te zeggen maar wel opvallend in combinatie met het gerucht wat een forum lid tijdens Veenendaal Classics had gehoord over Haas.
En nu maar hopen dat ik hem win....
Dat zou helemaal geweldig zijn!
@kelderfan
Zo kunnen je wel meerdere renners noemen die een keer een goede lead-out hebben gegeven, maar dat wil niet meteen zeggen dat ze de perfecte aanwinst voor TLJ zijn.
Wat is je bron? Want volgens dit bericht moest Vanbilsen het samen met Lemoine uitvechten voor wie het laatste plekje in de Tourselectie was. Het is tevens opmerkelijk te noemen dat Vanbilsen de Dauphine niet reed, die Bouhanni wel reed. Ze hadden in deze wedstrijd mooi de sprinttrein kunnen oefenen. (Alhoewel Bouhanni Vanbilsen niet heeft gemist, want hij heeft 2 ritten gewonnen in de Dauphine)
Tot slot nog even dit bericht, waarin Bouhanni spreekt over zijn sprinttrein en Vanbilsen niet noemt.
Je ziet Vanbilsen kennelijk graag bij TLJ rijden en dat is ook goed. Maar ga niet zeggen dat hij de perfecte lead-out is voor TLJ, want slaat nergens op...
'@xistnc Quote:" In de finale zouden we ons verzamelen rond Tom van Asbroeck. Het was erg hectisch en we raakten elkaar soms kwijt. Toen maar gewoon doorgereden", aldus een relativerende Mike. " Ik had liever gezien dat Tom een korte sprint had gereden."
In bovenstaande quote geeft Teunissen goed weer, wat er in de sprint verkeerd is gegaan. Hopelijk kunnen zij dit de volgende keer beter doen.
'@Tanking
Wat mij betreft hoeft Vanbilsen niet op 't lijstje van gewenste renners voor TLJ. Reden in de TdF heeft hij zich prima geweerd en ik denk ook, dat hij daarom gewoon bij Cofidis blijft. De renners die ik zie als aanwinst voor TLJ heb al een aantal keren genoemd en ik wil niet wederom in herhaling vallen.
Maar Van Winden is voor mijn gevoel geen lead-out. In een trein zal hij wel op zijn plaats zijn.
'@kelderfan
Je hebt toch hopelijk wel door, dat ze Tom Van Asbroeck altijd in bescherming nemen? Naar buiten toe althans.
De afdaling was hectisch, maar die ging prima. Goed gepositioneerd door 3 TLJ's, of misschien waren het er zelfs 4. Na de afdaling ging het fout. De leadouts hielden de wielen die ze moesten houden, maar Tom Van Asbroeck hield geen enkel wiel. Dus: ja, "we raakten elkaar kwijt". Maar in de praktijk: "TvA kon het wiel van zijn leadouts niet houden".
Gingen de leadouts te hard? Wel voor TvA, maar niet om mee te doen voorin de sprint. Moeten ze trainen op zodanig communiceren dat TvA wél het wiel kan houden? Weet ik niet. Kennelijk moeten ze dan langzamer leadouten dan ze nu doen en dan komen er 20-30 man voorbij. Dan doe je ook niet mee in de sprint.
Ik zeg: leadout doen voor Teunissen, waarbij Van Asbroeck in de luwte zijn eigen weg mag zoeken. Geen garantie op succes, maar dat is een leadout voor Van Asbroeck sowieso niet.
Voor zover ik weet heeft De Vreese contractverlenging gekregen bij Astana. Of hij ook daadwerkelijk getekend heeft, weet ik niet, maar hij schijnt daar inderdaad te blijven.
Nathan Haas schijnt alleen te willen komen, als de Japan Cup op het programma wordt gezet. Dat lijkt me niet realistisch.
'@kelderfan zie jij mij 27 zeggen? Ik heb het over 30 renners aangezien het voordehand ligt dat vd lijke, van winden, flens en tjallingi verlengen en hermanng beweert dat al die 7 namen die hij noemt ook echt komen. Snap dan ook niet dat jij over 27 begint, heb jij dat mij horen zeggen? Je trekt weer eens conclusies op basis van je eigen mening, blijft toch moeilijk praten met jou zo.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.