Team LottoNL-Jumbo 2015

1 2 ... 83 ... 182 183
Dutch Cycling Fan

Haas is wel een renner uit 'de 2e lijn' die kort kan finishen. Wint niet veel maar kan volgens mij redelijk aankomen. Welk terrein kan hij het beste uit de voeten? Kan hij een beetje een heuvel over?

Dutch Cycling Fan

Zijn ook onlangs Laurens de Vreese gaan volgen.... Verder ging het twitter account Castelijns en Steven Lammertink ook volgen net voor of toen het rond was. Hoeft niet echt wat te zeggen maar wel opvallend in combinatie met het gerucht wat een forum lid tijdens Veenendaal Classics had gehoord over Haas.

TanKing

vind ik dat je met deze post een nominatie verdient voor de AndriesW-trofee van vandaag

En nu maar hopen dat ik hem win....
Ik sluit niet uit, dat José Been je morgen op Eurosport zal vernoemen.

Dat zou helemaal geweldig zijn!

@kelderfan
Zo kunnen je wel meerdere renners noemen die een keer een goede lead-out hebben gegeven, maar dat wil niet meteen zeggen dat ze de perfecte aanwinst voor TLJ zijn.

Bouhanni wilde juist Vanbilsen als lead-out hebben in de Tour de France.

Wat is je bron? Want volgens dit bericht moest Vanbilsen het samen met Lemoine uitvechten voor wie het laatste plekje in de Tourselectie was. Het is tevens opmerkelijk te noemen dat Vanbilsen de Dauphine niet reed, die Bouhanni wel reed. Ze hadden in deze wedstrijd mooi de sprinttrein kunnen oefenen. (Alhoewel Bouhanni Vanbilsen niet heeft gemist, want hij heeft 2 ritten gewonnen in de Dauphine)
Tot slot nog even dit bericht, waarin Bouhanni spreekt over zijn sprinttrein en Vanbilsen niet noemt.

Je ziet Vanbilsen kennelijk graag bij TLJ rijden en dat is ook goed. Maar ga niet zeggen dat hij de perfecte lead-out is voor TLJ, want slaat nergens op...

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@xistnc Quote:" In de finale zouden we ons verzamelen rond Tom van Asbroeck. Het was erg hectisch en we raakten elkaar soms kwijt. Toen maar gewoon doorgereden", aldus een relativerende Mike. " Ik had liever gezien dat Tom een korte sprint had gereden."
In bovenstaande quote geeft Teunissen goed weer, wat er in de sprint verkeerd is gegaan. Hopelijk kunnen zij dit de volgende keer beter doen.

Laatst gewijzigd
Roelien

Iemand die vandaag de Vuelta gevolgd heeft via Eurosport met Laurens te Dam? Nog leuke quotes/opmerkingen gehoord?

kelderfan

'@Tanking
Wat mij betreft hoeft Vanbilsen niet op 't lijstje van gewenste renners voor TLJ. Reden in de TdF heeft hij zich prima geweerd en ik denk ook, dat hij daarom gewoon bij Cofidis blijft. De renners die ik zie als aanwinst voor TLJ heb al een aantal keren genoemd en ik wil niet wederom in herhaling vallen.
Maar Van Winden is voor mijn gevoel geen lead-out. In een trein zal hij wel op zijn plaats zijn.

xistnc

'@kelderfan
Je hebt toch hopelijk wel door, dat ze Tom Van Asbroeck altijd in bescherming nemen? Naar buiten toe althans.

De afdaling was hectisch, maar die ging prima. Goed gepositioneerd door 3 TLJ's, of misschien waren het er zelfs 4. Na de afdaling ging het fout. De leadouts hielden de wielen die ze moesten houden, maar Tom Van Asbroeck hield geen enkel wiel. Dus: ja, "we raakten elkaar kwijt". Maar in de praktijk: "TvA kon het wiel van zijn leadouts niet houden".

Gingen de leadouts te hard? Wel voor TvA, maar niet om mee te doen voorin de sprint. Moeten ze trainen op zodanig communiceren dat TvA wél het wiel kan houden? Weet ik niet. Kennelijk moeten ze dan langzamer leadouten dan ze nu doen en dan komen er 20-30 man voorbij. Dan doe je ook niet mee in de sprint.

Ik zeg: leadout doen voor Teunissen, waarbij Van Asbroeck in de luwte zijn eigen weg mag zoeken. Geen garantie op succes, maar dat is een leadout voor Van Asbroeck sowieso niet.

Wheely

'@Roelien
Ben ik ook wel benieuwd naar, kon op het werk alleen de NPO strem zien. Volgens mij wordt het zo herhaald op Eurosport 2

Yeez

Heb de sprint wel 10 keer terugekeken, van Winden zat waar hij moest zitten, van Asbroeck niet!

Spruch

'@Dutch Cycling Fan
De Vreese en Haas, het zou zo maar kunnen.
Haas heeft nog weleens wat gewonnen, maar De Vreese is niet echt een winnaar. Die komt dan wellicht om de voorjaarsploeg wat te versterken.

Wheely

Haas lijkt me wel een leuke renner voor TLJ, heeft vergelijkbare kwaliteiten als Martens maar heeft dat in andere koersen laten zien.

xistnc

Voor zover ik weet heeft De Vreese contractverlenging gekregen bij Astana. Of hij ook daadwerkelijk getekend heeft, weet ik niet, maar hij schijnt daar inderdaad te blijven.

Nathan Haas schijnt alleen te willen komen, als de Japan Cup op het programma wordt gezet. Dat lijkt me niet realistisch.

Timocycling

De sprinttrein raakt elkaar letterlijk altijd kwijt bij LTJ. Rijd gewoon voor Teunissen aub, dat is een echt toptalent die nog eens kan verrassen!

Wheely

'@xistnc
Brabantse Pijl schijnt ook goed te zijn en daar is Nico Verhoeven wel voor te porren.

Rabofan!

Toch wel leuk om te zien op twitter. Naast Van Bilsen, De Vreese en Haas volgen ze nu de broertjes Van Poppel en ook Thomas Sprengers.

Timocycling

Allemaal mannen die haalbaar LIJKEN.

Spruch

En ook Lawson Craddock. Dat zou ik wel een heel aardige versterking vinden. Maar het lijkt er op dat de geruchtenmachine nu wordt gevoed op deze manier.

Yeez

Denk dat er binnenkort wel het een en ander duidelijk wordt, maar zeker niet al deze namen komen. Als je daarnaast verder kijkt volgt lottojumbo alleen (oud)renners vd ploeg, deze renners worden dus niet voor niets gevolgd LIJKT me.

Wheely

Ten Dam praatte op Eurosport lovend over zijn trainingsritjes met o.a. Dumoulin en Terpstra maar ook over zijn ploegmaten. Lijkt me dat hij het best naar zijn zin heeft bij TLJ maar dat hij net zo goed kan aarden bij andere ploegen. Heeft in ieder geval nog niks getekend.

Laatst gewijzigd
Hermannmg

Lijkt me wel duidelijk, lotto-jumbo haalt boy en Danny van Poppel van Trek, nathan Haas van cannondale, van bilsen van Cofidis, de vreese van Astana, craddock van Giant en sprengers van topsportvlaanderen. Wat een kleine research op de twitter van lotto jumbo al niet kan doen.

gardeyn

Het is voor kelderfan dan maar te hopen dat Oomen, Hofstede, en Bouwman niet op Twitter zitten ;)

Yeez

Lijkt mij stug, dan zitten we op 26 renners, tel daar vd lijke flens tjallingi en van winden bij op (contractverlening) en je komt op 30 namen. Lijkt me teveel van het goede.

kelderfan

'@jessevdalen
27 renners lijkt mij toch een prima uitgangspositie.
@gardeyn
Ik kijk elke dag of Oomen, Hofstede en Bouwman iets te melden hebben. Met de 1e + 2e renner zie ik wel zitten. {T+R doen 't ook goed}. Maar nr. 3 moet zich nog laten zien in de Tour de L'Avenir . ;)

jvh93

Denk dat deze jongens eerder in aanmerking komen voor een contract bij roompot ( net als twan castelijns ). 1 of 2 jaar wennen aan het niveau en dan de stap maken naar de wt.

Yeez

'@kelderfan zie jij mij 27 zeggen? Ik heb het over 30 renners aangezien het voordehand ligt dat vd lijke, van winden, flens en tjallingi verlengen en hermanng beweert dat al die 7 namen die hij noemt ook echt komen. Snap dan ook niet dat jij over 27 begint, heb jij dat mij horen zeggen? Je trekt weer eens conclusies op basis van je eigen mening, blijft toch moeilijk praten met jou zo.

1 2 ... 83 ... 182 183

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.