Peloton Seizoen 21

1 2 3 4 5
dustin

Als er een bekende meespeelt die gebruik maakt van dezelfde internetverbinding, regelmatig of af en toe (thuis, werk, elders), behoren er geen onderlinge transacties plaats te vinden.

Er zijn andere mogelijkheden om dat te ontwijken, dat is waar, maar gaat daar is telkens op letten, dat is niet te doen. Ikzelf log vaak in, mocht ik daar op moeten letten, is niet te doen. Heb dat hier op wielerflits al, vergeet vaak te kijken of ikzelf de ingelogde ben of niet. Denk toch dat iedereen toch tegen de lamp zal lopen eniger tijd.

Stel dat je contact legt met een medespeler en die is een keer ontmoet, dat kan er ook sprake zijn van gebruik zelfde internetverbinding, geen idee of dat wordt vastgelegd.

Mijn gedachte is, vooraf melden als bekenden van elkaar meespelen.

Naspa

Dat doen de nette spelers wel. Melden en niet van elkaar kopen.
Maar toch gaat het wel eens mis.
En dan is mijn gedachte dat de bedrieger slordig wordt, want"... maar gaat daar is telkens op letten, dat is niet te doen."!

Als je ziet dat de bedriegers die betrapt zijn een dag later al een ander IP-adres gebruiken, dan begrijp je mijn inschatting dat minimaal 25% van de 198 spelers nu bestaat uit dubbele teams.

Iedereen al de tijd checken is ook niet te doen.

En de vraag is met het huidige systeem en beleid, of we niet gewoon moeten toestaan dat mensen een tweede team hebben - mits gemeld, in een andere divisie.
Als er geen zaken onderling gedaan worden, is er niet zoveel aan de hand, toch?
En dan hoeven sommigen ook geen rare dingen te verzinnen van "het is mijn broer".

De_Rode_Lantaarn

Dat zou dan wel de belangrijkste voorwaarde moeten zijn. Wel is het zo dat het natuurlijk mogelijk is dat 1 manager meerdere teams krijgt die in de top terecht komen. De tactieken kunnen daar dan wel op afgestemd worden. Tenminste dat denk ik. Zei de tacticus. :)

Contact leggen met een premium speler is in ieder geval veilig. Deze identiteiten zijn bekend.

Ab Normaal

Voor jullie informatie: er zijn 2 ploegen verwijderd vanwege illegale transferpraktijken. Aantal ploegleiders staat nu ook weer op 198.

Poeksel

Trouwens dustin, ooit geprobeerd je vader Peloton te laten spelen? Hij houdt tenslotte van wielerspellen...

Laatst gewijzigd
Justin Case

Voor het eerst in mijn peloton-bestaan heb ik een wedstrijd gewonnen met een renner met 0 sprint. 8e tijd in heel peloton als ik het goed zie.

dustin

'@Poeksel, ha ha ha, dat zal dan een hele klus worden om het uit te leggen, laat het maar zo, lijkt me beter.

on topic:
In divisie 3:1 nu, is wel weer even aanpassen, deze week is voluit gegaan, volgende week dan waarschijnlijk weer is op enige reserve.

Slayer772004

Hoogste totale waarde renners: $49,985,644.00 (De Kasseienstoempers)

Zelf al opgemerkt, Ab ?
Ik heb geen hogere gevonden. Knap hoor.

Ab Normaal

Nee, heb ik nog niet gezien. Grappig. Staaft wel mijn gedachte dat Heppie en Bam, zeker ook met de statistiek van Schizm in het achterhoofd dat zij beide de meeste renners boven de 50 skillpunten hebben, al hun renners allround trainen.
Met 7-7-7-7-10-10 heb je het snelste 48 punten en hele bruikbare renners.
Ik zal kijken of hun goeie renners ook de juiste lengte/gewicht verhouding hebben.

Denk trouwens dat ik hun salaris trucje door heb.

Vazilii

'Denk trouwens dat ik hun salaris trucje door heb.'

En dat is ? ;)

Ik moet mn eerste salarisonderhandelingen nog doen. Dus voordat ik het door heb. We zullen zien.

Poeksel

Lombardije is nog ver, maar met de huidige stand zouden we volgend jaar 9 Nederlandse en 3 Belgische team in 1:1 hebben...

Tossboom

Salaris trucje delen aub!

schizm


Denk trouwens dat ik hun salaris trucje door heb.

@Ab : Weet het zeker dat ik hun trucje door heb. De lijn in de code die dit toelaat is ondertussen ook geïdentificeerd, en dit zal dus zo snel mogelijk worden aangepakt.

Laatst gewijzigd
Slayer772004

Toch iets van een bug, lees ik tussen de regels door ?

Tossboom

Toch wel erg benieuwd naar het trucje, maar ik begrijp dat het eerst gefixt zal worden voordat het wordt gedeeld.

schizm

Heb het gisteravond al (voorlopig) gefixt, maar wacht nog op feedback van mijn collega's (vooral over wat te doen met het voordeel dat sommige teams er uit gehaald hebben) om dit definitief te maken. Als dat beslist is komt er een anouncement in het spel en kan er eventueel worden uitgelegd hoe het werkte.

@Slayer : ik weet niet of het als een bug gezien wordt, het gaat om een situatie waarin een bepaalde parameter een te groot of eigenlijk zelfs een omgekeerd effect heeft dan logischerwijs verwacht. Ik heb het trouwens ook meer per toeval ontdekt.

Laatst gewijzigd
billi

foutje

Laatst gewijzigd
dustin

'@schizm, chapeau :)

Hoe jij, op eigen houtje, de ins en outs van het programma onder de knie krijgt, klasse.
(de anderen natuurlijk ook)
Ik denk niet dat een buitenstaander het beter zou doen.

(nu wel onder eigen naam ingelogd)

Laatst gewijzigd
Vazilii

Mooi dat het 'foutje' gevonden is en word aangepast

Slayer772004

Ja, goed werk, Schizm !
Blij dat je dat hiaat gevonden hebt.

Slayer772004

Je wordt 'verrukt' als je op 100 ptn komt.
Maar kan je een buffer aanleggen, tot 110 ofzo ? Of is het bij 1 mislukte aanval onmiddellijk 'erg gelukkig' ?

Mijn verrukte renner slaagt er vandaag 2 keer niet in om te ontsnappen, en zijn mood dropte.
Vandaar dat ik me dit afvroeg.

Ab Normaal

Mislukte aanval op bergen?

Naspa

Raar spelletje toch. Mijn renners met minder skills doen het met minder effort vaak beter dan renners met betere skills- mood hetzelfde, lengte-gewicht in hun nadeel.
Ik begrijp het niet meer.
-
Is die andere bug met contracten er nu uit?
Ik ben wel benieuwd? Wat was het nou?

Laatst gewijzigd
Slayer772004

Ja, Ab.
Er waren maar 2 AVP'en (beiden berg), het was een beetje van moeten voor m'n AK-man.

Ab Normaal

Mislukte aanvallen zijn vrijwel altijd op berg, daar moet ke mee uitkijken dus.
Ik begrijp de engine ook niet hoor Naspa.
Mijn man valt aan op de eerste berg en rijdt samen met 1 andere renner aan kop. Ze komen beiden gelijk aan op de eerste berg. Op de tweede berg, die korter is dan de eerste, vallen ze weer beide aan, maar nu heeft mijn renner een achterstand van 10 sec op de finish op die andere renner. Hoe kan dat? Berg is korter dan de eerste waar ze gelijk eindigen. Wel 1% steiler maar mijn renner weegt 51 kg, die van de concurrent zeker 20 kg meer.
Raar.

1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.