Scorito Vuelta 2018

« 1 2 3 4 ... 125 126
Avatar of
Martin van den Bosch
admin

Dit jaar organiseren we tijdens de Vuelta in samenwerking met Scorito weer onze eigen wielerpool.

Meespelen kan via deze link

De hoofdprijs is een Mio Cyclo 05 fietscomputer.

Welke renners ga jij selecteren?

Starlynk

We mogen weer los!

Heb ook weer een Subpoule gemaakt voor de mensen hier op het forum: https://www.scorito.com/cycling-manager/vuelta-2018/wielerflits-forum-poule?code=dc8563b4-bfa5-4ceb-ae16-f0e803626938

Phoenix0000

Sagan is nog nooit zo goedkoop geweest :-)

thompiej

Ik heb er weer zin in!. heb mijn team alweer klaar. O nee toch niet.

Matt89

Lol, scorito weet al dat zowel Aru als Pinot een uitstekende ronde van Polen rijden. Haha, de 'echte bergetappes' moeten nog komen maar zij vermelden al dat het wel goed zit met de klimmersbenen.

JimKro

Jeetje Sagan.

laupie

Uran voor 3 miljoen lijkt nu toch echt wel een koopje

mschuts

Hmm Kwiatkowski na dag 1 in het rood? (de trui dan ;)

Laatst gewijzigd
04398

'@laupie, dat was hij in de Tour ook

ivo001

In 5 min een mooi teampje ingeklopt, ga ik naar de etappes kijken, zijn er opeens toch wel heel veel heuveletappes en heel weinig voor de echte sprinters.

Starlynk

Sagan is wel een pittige. Kans dat ie de Vuelta uit gaat rijden is niet zo groot, dus gaat ie in die eerste week zijn 4m waard zijn?

laupie

'@04398 Tja, valt wel uiteindelijk, dus of het echt een koopje was. Blijft gissen hoe goed hij zou zijn geweest. Ik had hem iig met de tour erin staan.

En ik drop maar gelijk de eerste vraag/discussie: Hoeveel sprinters is wijsheid met dit parcours? ik neig naar 5/6 knalkannonen

mschuts

'@Starlynk. Denk dat ik hem dit keer thuis laat (pff.. wat zeg ik nu Sagan thuis laten). Trentin mag het dan maar gaan doen denk ik

siets

'@mschuts, is ook het eerst wat ik dacht :) (betreffende kwiatkowski en de rode trui)

Laatst gewijzigd
laupie

'@starlynk Hij rijdt idd waarschijnlijk alleen de eerste week. Ik zie echter al 6/7 etappes waar hij potentie heeft, waarvan een aantal voor kopman. Denk dat ie bij mij gewoon weer meegaat.

Super Marco

Kans dat Sagan opnieuw wereldkampioen wordt lijkt me klein, gezien het parcours. Hij zal dan toch wel gewoon willen presteren in de Vuelta??

04398

laatste keer dat Sagan de Vuelta reed, reed hij maar 3x top 10 en reed hij in de Tour ook gewoon 11x top 10 dus met de vorm was dat jaar ook niks mis.

Nylz

Kwiatkowski of Campenaerts voor de eerste rode trui!

bakfiets

5 sprinters lijkt mij meer dan voldoende. In de vorige vuelta had ik daar meer dan genoeg aan. Zeker met deze eerste drie etappes.
De keren dat ik sagan heb geselecteerd in de vuelta ging hij knechten voor teamgenoten en stapte hij uit. Maar dat was wel met een wk daarna waar hij grote kans maakte. Dat is dit seizoen wel anders. Dus ben benieuwd naar de berichtgeving hierover.

Phoenix0000

Bijzonder a-typische Vuelta.... tel zo 7 sprint etappes en nog eens 2 eventuele (voor de wat beter klimmende)

Laatst gewijzigd
TimodeJ

Dit wordt weer puzzelen. Weinig definitieve teams bekend, dus het wordt nog even afwachten. Eerst het parcours maar eens goed bestuderen. Wel al een voorlopige opstelling. Zitten toch wel wat pareltjes tussen hoor.

04398

Hoe kan de stagiair Aru 2 sterren voor tt geven

mschuts

Hmm zie dat ze op touretappe.nl etappe 8 vlak noemen. Vind deze etappe toch niet zo vlak.

BarryE1

'@Phoenix0000 Heb zelf nog niet gekeken maar als jij er 7 (+2) telt, dan verschil je daarmee aardig met de visie van de stagiair van scorito ;)

Ab Normaal

Neem ook niet veel sprinters mee, maar eel een paar goedkope c sprinters van de Spaanse ploegjes. Die willen zeker uitrijden.

« 1 2 3 4 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.