Scorito Vuelta 2018

1 2 3 4 ... 125 126
wesley1983

Ik verwacht weinig van Sky in de Vuelta qua klassement, lijkt dat De La Cruz de kopman zal zijn en Kwiatkowski wel de ruimte zal krijgen om zijn etappes eruit te pikken vergeleken bij de Tour. Deze Vuelta was eigenlijk ideaal voor Bernal, nu dat hij gevallen is in San Sebastian komen ze er eigenlijk goed mee weg doordat ze hem in de Tour al opgeofferd hebben.

Laatst gewijzigd
Phoenix0000

Is het al zeker dat bijvoorbeeld Thomas niet voor de dubbel gaat?

laupie

Ik bespeur toch een aantal forumgebruikers waar Kevinraar boven is geeindigd

WCEendT

Tijdens de Giro & Tour 2018 hebben Jorik112 en ik een betaalde poule georganiseerd genaamd FlitsWiel. Met 65 deelnemers bij de Tour en een prijzenpot van meer dan 300 euro is dit zeer succesvol gebleken.

Voor de Vuelta a España organiseren Jorik en ik dan ook weer de betaalde FlitsWiel poule, met een inleg van 5,- euro per persoon en een maximaal deelnemers aantal van 85 man.

Indien interesse stuur mij een bericht via Wielerflits, dan stuur ik een bericht terug met de benodigde informatie voor deelname.

Thomas

wesselvanoers

ik tel:
5 sprintetappes
2 individuele tijdritten
5 heuveletappes
8 bergetappes, allemaal aankomst bergop ;)

zeewolde

'@wesselvanoers - en nog 1 etappe die je niet kunt plaatsen ? Benieuwd welke dat is.

kevinraar

ik wil gewoon iemand goed in is die mij help ik doe de helft en hij de helft van me team maken

Jasperdewaal11

Dus je gelooft niet in je eigen visie ?

Primavoormij

Dat team van Matt89 is prima, daarmee haal je de top 10% wel.

RemcovanderMaas

Lekker, we zijn weer begonnen :-)
Zal me eens in het parcours gaan verdiepen, dan eens kijken welke renners daarbij passen.
Kevin, heb je nog wat tips voor me?

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Ik vind de lijn tussen sprint/heuvel en berg/heuvel in de Vuelta (de laatste nu niet echt trouwens) te dun om een zinnige indeling te kunnen maken. Etappes 2, 3, 5, 7, 8 en 12 laten zich allezes niet lekker bij sprint of heuvel indelen vind ik. Dan blijven er 4 sprints, 1 heuveletappe, 8 bergetappes en 2 tijdritten over waar niet echt over te twisten valt. Met andere woorden, in de eerste week valt veel verschil te maken dit jaar.

Laatst gewijzigd
Shimmy88

Yes! weer tijd voor de vuelta. Grappig dat iedereen weer Kevinraar probeert over te halen om alles alleen te doen. Let the fun begin!

Dumoulist

Na de dramatische Tour is er nu gelukkig de kans om het recht te zetten in de Vuelta. Vorig jaar met een onverwachte 13de plek mijn beste prestatie ooit op Scorito. Het wordt dus haast een onmogelijke opgave om dit te evenaren maar hoopgevend is het wel. Helaas leer ik het nooit met Porte en mogen Richie en Bennoot op revanche. Kwiatkowski lijkt mij overigens een onmisbare schakel die wel eens voor heel veel punten kan gaan zorgen. Ik ben er in ieder geval al aardig uit zo.

kevinraar

Iss er niemand die mij wilt helpen ik doe ook deels zelf gewoon helpen

Wielerfan999

'@kevinraar
Als je meedoet aan de Flitswiel poule, zijn er 50 mensen die staat te trappelen om je te helpen.

vevie

'@kevinraar: niet eens vervelend bedoeld; heb het idee dat je niet helemaal honderd bent. Klinkt lulliger dan het is. Ik merk echter (zoals meerderen hier denk ik) dat je meer bezig bent met vragen stellen en hulp krijgen, dan zelf met het spel spelen. Jammer! Het zou meer voldoening geven als je het zelf probeert en resultaten haalt. #justsaying..

vasnd

Inb4 moraalridders.

Leuke puzzel weer, er lijkt bij deze ronde altijd veel meer keuze en diversiteit te zijn.

klassikl

Zoals aangegeven is het parcour lastig op te splitsen in type etappes. Dat maakt de juiste keuzes maken qua sprinters in mijn optiek wel extra belangrijk.

Valvuillerdemoz

Lekker, weer de Vuelta! Heb hier een 98,5 respectievelijk een 96,1 % te verdedigen. Is wel even wat anders dan de beschamende 58,7 van afgelopen Tour!
Teampje al klaar. Deze keer geen subtop in mijn team die ipv van top, middelmatig presteert, geen klassementsrenners die al uitvallen voor er een klassement tot stand gekomen is, geen sprinters die alleen maar moeten knechten en ook geen aanvallers die alleen maar aanvallen in de etappes dat ik ze er net uitgegooid hebt. Nee deze keer zijn er toch maar 6 bruikbare sprinters. Dus die erin, 12 klassementsmannen cq berggeiten erbij + 2 opvullers omdat je er 20 moet hebben. Laat maar beginnen! Vamos!

Sebelius

'@meneer Vevie de schoolmeester

Je komt wat belerend over.
Kevin geeft het forum een hoge amusement waarde
Dat is raar maar waar.

Laatst gewijzigd
TimodeJ

Mwoah Sebelius, ik kan me best vinden in de mening van Vevie, en vind dat hoge amusement gehalte best meevallen.
Ik dacht echter eerder aan een onwetend jong persoon, maar minder begaafd zou ook zomaar kunnen.

Ontopic:
Mijn analyse van het parcours
Sprints (3, 6, 10, 18, 21)
Sprints na een zware etappe (7, 8)
Aanval (5, 12)
Klassement (4, 9, 11, 13, 14, 15, 17, 19, 20)
Punch (2)
TT (1, 16)

kevinraar

ik ben echt wel 100 procent ik vind gewoon moelijk kiezen

04398

Kevin, dan ga je naar prijs selecteer je 500k en klik je willekeurig bij 20 renners op een + achter hun naam et voila je team staat.

Dumoulist

Wel vervelend dat de eerste 100 posts over een forumlid moeten gaan. Als het iemand wat minder aan staat lees er dan overheen of reageer er niet op. Een grapje moet zeker kunnen maar op de huidige manier wordt het voor mij wel een stuk minder leuk om het forum te blijven lezen.

Zadelpen

Buenos noches allemaal!

Wij hebben ons ook ingeschreven, een volledig nieuw team. Het was allemaal wat kortdag, administratief bureaudemocratiegepruts... enfin... om een lang verhaal kort te maken; wij rijden met de licentie van Sauna Diana. Dit fonkelverse koersgezelschap gaat dan per heden verder onder de naam ‘Team Zadelpen’.

Komende dagen zal verder duidelijkheid verschaft worden over deze verrassende ontwikkelingen. De bookies geloven er in ieder geval in zo te zien. Er wordt nu al veel van verwacht en dat lijkt ons niet voorbarig. De vooruitstrevende plannen die ik reeds onder ogen heb gezien liegen er niet om. Een ploeg om in de gaten te houden. Leuk! Zo een nieuw team met ambities.

Wij van team Zadelpen wensen iedereen veel keuzeplezier, en hou het een beetje vriendelijk hier. Iedereen is anders, en dat is mooi.

1 2 3 4 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.