Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 123 124 125 126
kielabokki

Nou nou, 34e nog geworden. Prachtig na die 2e plek van vorig jaar. En nog een meijertje verdiend bij Flitswiel ook.

Laatst gewijzigd
OHBnibbik

Potver op 18 punten na geen bekertje....

I'll be back

ditisdavid

In de laatste 9 dagen van 1 naar buiten de top-1000 gegaan, mijn klassementsrenners hebben het met name in Andorra af laten weten. Op naar het klassiekerspel waar ik een score van ergens in de 50% heb staan :p

SJB

Vrijdag gestegen van plek 24 naar plek 10, zaterdag van 10 naar 2 en vandaag......1!!

Alleen dit keer vergeten aan te melden voor de wielerflits poule 🙈! In 2015 ben ik al een keer 3e geworden bij de Vuelta (met Scorito dan natuurlijk 😉).

siets

Mooie prestatie SJB, van harte!

kielabokki

Heb net even naar je stats gekeken, dat is een mooi rijtje! Van harte gefeliciteerd, mooie ploeg ook!

bakfiets

Ik heb de 50% zelfs niet gehaald. Verreweg mn slechtste ronde van de afgelopen. 3 jaar. Gelukkig tijd genoeg.om me mentaal voor te bereiden op het klassieker seizoen.

zeewolde

'@kielabokki @sjb had ik ook gedaan, mooi rijtje inderdaad en gefeliciteerd met je vuelta, maar die 9% bij de Giro is dan wel heel afwijkend .

arjenzvob

Gefeliciteerd SJB!

Imbatido

Ik heb het idee dat het niveau ook aardig hoog was dit keer. Kan komen doordat het sinds dit jaar betaald is, en er minder leken meededen dan in de Tour. Sinds 2016 altijd 95%+ gefinisht maar nu nu niet verder gekomen dan 89%. Mijn team was niet echt geweldig, maar ook niet echt slecht. Ik had vooral de hoop op het eind omhoog te komen maar kwam eigenlijk geen steek meer vooruit.

Al met al wat teveel geld verkwist met De La Cruz, Bilbao, Carapaz, Bennett, Benoot, Goncalves.

wesley1983

Komt ook gewoon omdat de renners veel beter geprijsd zijn dan vroeger. Nu was het gewoon Porte, Aru en Nibali vermijden en je had een prima klassementsploeg. Is veel moeilijker geworden om een koopje te vinden. Deze Vuelta was dit mss Gallopin voor 750k en Izaguirre voor 1,5m. Al halen ze ook niet zodanig veel punten met respectievelijk 212 en 283 punten. Mas was dan met zijn 2 miljoen mss het beste koopje maar doordat hij nog geen klassement gereden had in het verleden vond ik hem te duur (prima geprijsd trouwens van Scorito, 500k minder duur en ik had hem wss mee).
Dan toch nog weten stand te houden in de top 100, 93e plaats en 99,4%. Heel tevreden mee!

Gladiool

Zit wel een kern van waarheid in. Een jaar geleden was Mas bijvoorbeeld echt maar 1m geweest, Consonni 750k en Yates 3.5m of zo.

kielabokki

Tja, er zullen vast te hoge gewaardeerde renners tov staan.

Laatst gewijzigd
Matti

In de laatste week nog aardig gezakt en geëindigd op 95%.. teveel gokjes die verkeerd uitpakten helaas.

Op naar het klassiekerspel! Daar heb ik een 100% te verdedigen...

Pietje Precies

Een blik op de top-15 / top-20 van de renners met de meest gepakte punten zegt al voldoende. Bijna enkel dure jongens. De "koopjes" van deze Vuelta waren zowel op voorhand als achteraf al meer van het kaliber Kwiatkowski. Teuns en Gallopin de uitzonderingen.

Opvallend dat de nummer 1 Teuns niet in zijn selectie had.

user26813

Mag niet klagen, tweede ronde en 95% :)

Il Partigiano

Zo, de Vuelta had voor mij geen dag langer mogen duren. De laatste dagen al een vrije val ingezet en uiteindelijk ternauwernood de 99,0% kunnen behouden. Met één punt minder had ik kunnen fluiten naar mijn bekertje.

Al met al, los van de Scorito uitslag, een vermakelijke Vuelta gezien. Door mee te doen met Scorito verhoogt dit (in mijn geval) de betrokkenheid bij een ronde. Nu alweer uitkijken naar de volgende!

snoek1974

121 ste waar ik tevreden mee ben , analyse van mijn ploeg

Eigenlijk vielen alleen Zakarin , Trentin , Felline en de la Cruz tegen in mijn ploeg , dus 9 miljoen

Zeg maar Mas , Pinot , Consonni en Nizzolo , ook 9 miljoen .

Dus deze vier hadden anderen moeten zijn en keuzes van kopmannen en het paar keer niet opstellen van Teuns zijn de reden dat ik niet hoger ben geëindigd , maar iedereen heeft renners die tegenvallen

maar lekkere Vuelta , heb genoten van deze ronde

JapieJapo

Met 96.2% nog wel tevreden met de slecht gekozen selectie: met Trentin, de la Cruz, Zakarin, Bilbao, Bennett en Teunissen...
Verder eens dat er minder koopjes zijn door de betere verdeling van de waarden van de renners.

jsprunk

Is er nog iemand die het optimale team heeft berekend?

Treenert

De waardes zijn idd een stuk beter ;)

Was weer een mooie Vuelta, Nederlanders veel in beeld en volop strijd. Wel bijzonder dat veel sprinters Madrid haalden, hoe zwaar was ie nu eigenlijk? Nu schakelen naar voetbal.

Tot schrijfs in het voorjaar, het was weer vermakelijk hier, DANK!

Laatst gewijzigd
Poeksel

Voor de mensen met Scorito Unlimited, vergeet niet op tijd op te zeggen:

"Als je niets doet, dan wordt Scorito Unlimited automatisch voortgezet voor onbepaalde tijd tegen een maandbetaling van € 2,99. Dit is dagelijks opzegbaar."

Ajvenema

'@poeksel, wat raar joh! Echt belachelijk dat het dan ineens 3 euro per maand wordt i.p.v. 12 voor een heel jaar. Ik hoop maar dat je kunt cancelen en opnieuw een heel jaar in 1 x kopen:)

Zadelpen

Team Zadelpen is op 94% gefinisht. En dat is niet slecht. Geen bekertje, verre van zelfs. Op naar de giro.

En dan ga ik weer vol gas onzin aan elkaar breien, want dat doe ik zelf liever dan enkel mede delen hoe de zaken gaan.

Tot snel flitsvrienden! Adios!!!

Poeksel

'@Ajvenema: Ja, een abonnement zomaar omzetten in een drie keer zo duur abonnement is dubieus (zeker als mensen niet eerst per email een herinnering krijgen, ik weet niet of dat het geval is). Het opzeggen gaat wel makkelijk: naar Mijn Account gaan en dan Mijn Aankopen. Dat heb ik dus maar gedaan.

Voor volgend jaar kost een jaarabonnement 12,95: voor mensen (zoals ik) die alleen de wielerspellen spelen niet interessant, want die zijn los 3 euro.

1 2 ... 123 124 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.