Mijn plekje deze ronde staat wel vast, ook na de eindafrekening, de lage negentigers zullen mijn deel zijn. Dat is lager dan ik vooraf gehoopt had en ook lager dan mijn team in potentie had kunnen scoren.
Conclusie: Zonder Kruijswijk Mas EN Pinot een iets te zwakke berg/AK ploeg om echt voor de knikkers mee te doen, en van tijd tot tijd gewoon fout gekozen, bijvoorbeeld Geniez niet opstellen in 'zijn' etappe.
Van de ander kant, het is wel weer een leuke Vuelta, met een onverwacht sterke Kruijswijk en een knokkende Kelderman.
Ik verheug me dan ook op morgen. Gegarandeerd spektakel, en ik hoop echt dat Kruijssie zijn podium haalt!
Vandaag weer iets gezakt helaas. Gelukkig nog wel Yates kopman gemaakt waardoor ik nog op 99,2% sta maar de grens komt akelig dichtbij!
Man wat geniet ik van de Vuelta. De etappes op zich al, maar ook het meestrijden om het bekertje maakt het erg leuk!
Morgen Yates weer kopman en hopen dat mn team zich houdt! Eindafrekening wordt superbelangrijk....
Ga vandaag weer voor combinatie
S Yates
Valverde
Kruiswijk
Izagirre
Lopez
Kelderman
Zakarin
De la Cruz
Teuns
Izagirre zou nog de Gendt kunnen worden , al verwacht ik vandaag voornamelijk de klassement renners , dus waarschijnlijk hou ik het zo , hoop dat Kelderman en de la Cruz nog wat stappen kunnen maken in het klassement , dan volgt er een goede eindafrekening .
'@ Kevin
Benoot is een potentieele aanvaller net zoals Teuns , DLC , Mollema , de Gendt , Kwiatowski , de Marcchi , Woods etc
Alleen als de klassement renners vol gaan ( incl teamgenoten) zullen weinig van bovenstaande bij de eerste 20 eindigen .
Wie kan je nog opstellen ipv Fraille ? Die zal zich leegrijden voor Lopez
Lastig Benoot en Kwiatowski hoeven niet in dienst te rijden van iemand maar of we die nog mogen verwachten .
Bennett zal zich leeg moeten rijden voor Kruiswijk , maar was wel sterk gisteren.
Dus als je verwacht dat een groep vluchters het haalt zou ik Fraille vervangen door Benoot of Kwiatowski
Als je verwacht dat de klassement renners de dienst uit gaan maken , zou ik Bennett opstellen .
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.