Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 123 124 125 126
ditisdavid

Dit wordt een tranendal.

Sloddies

Gelukkig naar het zich laat aanzien vandaag geen grote kopgroep zonder Benoot en Bilbao. Het verkiezen van deze twee heren boven Teuns heeft een fatale invloed op mijn ranking gehad..... zucht.

ditisdavid

Godzamme Movistar, eerst alle vluchten in de kiem smoren en dan zo door het ijs zakken. Dat laatste gaat ook voor mij gelden trouwens. Kelderman ook niet opgesteld.

Drollema

Toch naar mezelf moeten luisteren, geen dagje voor de vluchters.

Gladiool

Klasse dit :D

kevinraar

balen kies ik woods boven yates als kopman had ik 100 plekken kunnen stijgen nu zak ik weer ruim 200 plekken

sta op 80 procent

Laatst gewijzigd
bartje

Mijn plekje deze ronde staat wel vast, ook na de eindafrekening, de lage negentigers zullen mijn deel zijn. Dat is lager dan ik vooraf gehoopt had en ook lager dan mijn team in potentie had kunnen scoren.

Conclusie: Zonder Kruijswijk Mas EN Pinot een iets te zwakke berg/AK ploeg om echt voor de knikkers mee te doen, en van tijd tot tijd gewoon fout gekozen, bijvoorbeeld Geniez niet opstellen in 'zijn' etappe.

Van de ander kant, het is wel weer een leuke Vuelta, met een onverwacht sterke Kruijswijk en een knokkende Kelderman.

Ik verheug me dan ook op morgen. Gegarandeerd spektakel, en ik hoop echt dat Kruijssie zijn podium haalt!

JellevanderLinden

Vandaag gekozen voor aanvallers, helaas maar toch niet ontevreden (Zakarin en Kelderman als aanvaller gekozen dus toch nog een kleine meevaller, alleen Pinot, Izagirre en Buchmann niet opgesteld)

kevinraar

deze vuelta snel vergeten op naar de giro

sjappie

Het spant er enorm om in mijn vriendenpoultje. Morgen Büchmann of DLC? Ik kom er niet uit jongens

Lassayd

DLC voor de vlucht

bakfiets

Hier ook een Vuelta om snel te vergeten. Ik zit er volledig naast qua klassement. Heb wel een hoop renners voor de vlucht. Zo'n 6 of 7. maar daar stel je zo Als ook deze Vuelta telkens de verkeerde op. Dus uithalen en weer door:)

arjenzvob

Vandaag weer iets gezakt helaas. Gelukkig nog wel Yates kopman gemaakt waardoor ik nog op 99,2% sta maar de grens komt akelig dichtbij!
Man wat geniet ik van de Vuelta. De etappes op zich al, maar ook het meestrijden om het bekertje maakt het erg leuk!
Morgen Yates weer kopman en hopen dat mn team zich houdt! Eindafrekening wordt superbelangrijk....

snoek1974

Ga vandaag weer voor combinatie

S Yates
Valverde
Kruiswijk
Izagirre
Lopez
Kelderman

Zakarin
De la Cruz
Teuns

Izagirre zou nog de Gendt kunnen worden , al verwacht ik vandaag voornamelijk de klassement renners , dus waarschijnlijk hou ik het zo , hoop dat Kelderman en de la Cruz nog wat stappen kunnen maken in het klassement , dan volgt er een goede eindafrekening .

kevinraar

vandaag ga ik voor dit team
yates
kruiswijk
lopez
quintana
kelderman
izagire
de la cruz
fraile
woods

yates word de kopman
wat verwachten jullie van benoot? werd gister 31ste

snoek1974

'@ Kevin

Benoot is een potentieele aanvaller net zoals Teuns , DLC , Mollema , de Gendt , Kwiatowski , de Marcchi , Woods etc

Alleen als de klassement renners vol gaan ( incl teamgenoten) zullen weinig van bovenstaande bij de eerste 20 eindigen .

Wie kan je nog opstellen ipv Fraille ? Die zal zich leegrijden voor Lopez

kevinraar

aanvallers die ik heb zijn
de la druz
woods
benoot
fraile
benett
kwiatkovski

snoek1974

Lastig Benoot en Kwiatowski hoeven niet in dienst te rijden van iemand maar of we die nog mogen verwachten .

Bennett zal zich leeg moeten rijden voor Kruiswijk , maar was wel sterk gisteren.

Dus als je verwacht dat een groep vluchters het haalt zou ik Fraille vervangen door Benoot of Kwiatowski

Als je verwacht dat de klassement renners de dienst uit gaan maken , zou ik Bennett opstellen .

hartstikkebedankt

Vandaag is echt niet voor de vluchters denk ik

Drollema

Gisteren heeft toch vooral Movistar de kopgroep teruggebracht? Waarom zouden ze dat vandaag weer doen als ze weten dat hun beiden renners niet goed genoeg zijn om te winnen? Welke andere ploeg gaat de koers controleren?

Laatst gewijzigd
Wielerfan999

Aangezien alleen Michelton, Movistar en Astana eigenlijk de ploeg hebben om op kop te rijden, zie ik de kopgroep het halen. Michelton gaat natuurlijk sowieso niks doen en als Movistar en Astana zijnde rijden terwijl je kopmannen gisteren toch wel door het ijs zakten zou naïef zijn.

bartje

Nee hoor vandaag is een alles of niets dag. Movistar, Astana EN TLJ gaan rijden. Kan me als sportman niet voorstellen dat op de laatste dag de taktiek alleen op handhaven is gericht..

kevinraar

denk ook dat het voor klassementrenners word neem 6 klassement renners en 3 vluchters

bartje

Ik ben er scorito wijze geen zak mee opgeschoten, maar het is inderdaad een AK rit geworden. Jammer dat Kruijswijk van het podium flikkert, maar juist weer heel knap dat Kelderman zoveel taaiheid toont.

Ajvenema

Ik ben toe aan de Giro, mannen:)

1 2 ... 123 124 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.