Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 122 ... 125 126
Stuff

Wordt het wel voor de vluchters vandaag zoals hier gesuggereerd wordt? Ik zie Movistar de boel wel kort houden, zodat Valverde nog een aantal bonificatieseconden kan oppikken aan de meet. Alle beetjes helpen om Yates te passeren.
Ook de bookmakers zetten vol in op de klassementsmannen.

Poeksel

Dat is niet waar, Stuff. Tel de kansen voor de vluchters maar eens op.

De meeste posters hier gaan voor de dubbele kans trouwens, met Valverde of Yates als kopman.

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Ik denk dat er sowieso maar enkele vluchters overblijven vandaag.

Ik laat Buchmann en Kwiat voorlopig maar banken en stel op:

MAL (c)
Valverde
Yates
Quintana
I. Izagirre
Uran

Zakarin
De la Cruz
Teuns

zeewolde

Ik ga ook voor de dubbele kans. Maar dan meer uit nood omdat beoogd klassementsmannen nu vluchters zijn geworden
Valverde gaat vandaag Yates helemaal wegsprinten en gaat voor rood, al dan niet via de boni's.

Valverde (C) - Yates - Quintana - MAL - Izagirre - Teuns - DLC - Kwiatk - Kelderman

Laatste plek is twijfel Buchmann of Kelderman. Buchman zal wel 12e of 15e worden terwijl Kelderman beloofd had in de vlucht te zitten. Vanuit opportunisme voorlopig Kelderman. Even de warming up afwachten :)

Stuff

'@Poeksel

Valverde 5,5
Lopez 6
Yates 12
Mas 12
Pinot 17
Quintana 19

Daarna komen pas de 1e vluchters
Majka 19
Kwiat 26
Teuns 29

Lijkt mij duidelijk dat de bookies behoorlijk de voorkeur geven aan de klassementsmannen. Ik heb ook vluchters opgesteld overigens, maar dit is zoals hierboven vermeld meer vanwege het feit dat beoogde klassementsmannen inmiddels tot vluchter zijn verworden.

kevinraar

Gisteren 270 punten gescoord eindelijk weer gestegen van 3462 naar 2972 helaas Izagire niet opgesteld

Kopman yates of gokken op een vkuchter?

Laatst gewijzigd
Poeksel

Stuff, als Kwiat 50% kans heeft om de kopgroep te zitten, 10% kans om de beste te zijn en er is
60% kans dat een vluchter wint, dan is zijn kans op succes 3%. En stel dat Valverde 30% kans heeft als er geen vluchter wint, dan is zijn winstkans 12%. Maar het is dan niet zo dat omdat Valverde meer kans op winst wordt toegedicht dan Kwiat dat de bookmakers denken dat een klassementsman gaat winnen...

Jun Allrich

Gisteren 269 punten dankzij oa Aberasturi en Garcia die ruim boven hun prijs presteren.
Nu eindelijk 99% en dankzij Mas zullen we daar hopelijk wel blijven.
Straks sprint Valverde als ritwinnaar naar het rood!

Valverde (c)
Yates S
Mas
MAL
Izagirre I
Yates A
Zakarin
Teuns
Buchman of kwiatkowski

kevinraar

volgende keer doen we alleen maar sprint etappes in de grote rondes

Poeksel

Kevin, misschien kun je Scorito vragen of ze ook een spel voor de Tour of Taihu Lake maken?

kielabokki

Nee joh, daar moet hij weer gaan kiezen uit meer dan die handvol sprinters die hier zijn. Krijg je weer elke dag dat mama ik ben klaar met bah bah.

kevinraar

was een grapje in sprint etappes gaat het heel goed bergetappes stuk minder

yates kopman of een grote gok doen en woods kopman?

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@kevin

Zoals Cronaldo ooit al zei, doelpunten zijn als ketchup, soms komt er niks uit, maar als je dan flink schut ligt ineens je hele bord vol. Zelfde geld vast voor wielrennen en Michael Woods:)

@zeewolde Thanks, goed om te weten. Desondanks stel ik hem wellicht nog op, je moet wat...

@stuff in hoeverre hebben de bookies het goed? Gister sowieso niet, maar wat zeiden. Ze voor de Woods etappe bijvoorbeeld?

kevinraar

ik neem de gok en maak woods kopman ik moet wat om nog te kunnen stijgen

Laatst gewijzigd
Stuff

'@Ajvenema

Bookies hebben het nooit goed, aangezien ze in kansen werken. Er is altijd een kans dat er een klassementsman wint, net zoals er altijd een kans is dat er een vluchter wint. Dus je kan ook zeggen dat de bookies het altijd goed hebben.
De ene uitkomst is op voorhand alleen meer waarschijnlijk dan een andere uitkomst.

En gisteren zaten de bookies er inderdaad 10 meter naast...

zeewolde

In een bergetappe zijn de kansen so wie so meer gespreid dan in een sprintetappe.
Want die is nu eenmaal makkelijker te voorspellen dan een bergetappe.

Je ziet bij een sprintetappe dat de uitbetaling voor sprinters als Viviani en Sagan veel lager ligt. Rond de 1.5 of 2 per euro. De kans dat een kopgroep het redt is in een vlakke rit misschien 10%. Dus de sprinters krijgen 90% en dan steken er ook nog 2 bovenuit. Dus is het veel waarschijnlijker dat 1 van de twee wint, dus lagere uitbetaling.

In een bergetappe is de kans op een kopgorep laten we zeggen 50/50.
Van de klassementsmannen kunnen er dan 15 winnen, dus 15 klassementsmannen hebben samen 50% kans.
Er zijn 100 potentiele vluchters, die verdelen samen de andere 50%, dus geen wonder dat de "beste" vluchter 19 oplevert , dit komt gewoon omdat veel meer potentiele vluchters zijn.

Dus kijkend naar de quotes lijkt het alsof de bookies denken dat de klassementsmannen het gaan uitmaken, maar dat hoeft dus niet zo te zijn.

Ajvenema

Ik wil Kelderman kopman maken, maar dat is natuurlijk superdom...

Blijkbaar wou ie in de Woods-etappe al meezitten, hopelijk vandaag een nieuwe poging?

Het blijft moeilijk om de kopman te bepalen. Teuns lijkt het meest safe, al zou ik het logisch vinden als decmarchi vandaag weer mag proberen.

Kwiatkowski of DLC is ook een gok. DLC was vorige x mee, maar Kwiatkowski zie ik het niet winnen van usual suspects als Demarchi, Teuns, majka of zelfs Zakarin.

Zakarin is ook nog een optie, maar die haakt sowieso af als het om het podium gaat.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Kijkend naar mijn klassementsrenners moet ik vandaag een vluchter kopman maken om het bekertje in zicht te houden. Dat wordt dus Teuns, met De Marchi, Kwiat en DLC meer potentiële vluchters mee.

Ajvenema

Wilco C Kelderman moet het vandaag voor mij gaan doen. Fingers crossed!

steefje9

Verkeerde forum.. Hup. Kwiatkowksi!

Laatst gewijzigd
siets

Hmm.. dit lijkt me toch niet een kopgroep die het gaat halen. Gaatje al zo groot dat ik anderen er ook niet meer zo snel bij zie aansluiten. Met Teuns als captain en verder voor de vlucht Zakarin, De La Cruz, Kelderman en Kwiatkowski mee kon dit nog wel eens een slechte dag gaan worden..

Laatst gewijzigd
Stuff

Movistar houdt alles nog lekker kort voorlopig. Hup klassementsmannen!

Jeffrey81

Zucht zucht zucht....

De Plus afgestapt. Gok je vandaag op hem als kopman, krijg je dit.

Mijn laatste poging om de 99% te halen is dus om zeep. Bedankt Laurens!

Edit: hmzzz.... Vriendin José B. zegt dat ie ziek is. Ga toch weer aan mezelf twijfelen of ik dat niet had kunnen/moeten weten. Maar goed, het balen blijft....

Laatst gewijzigd
Gladiool

Hehe. Met de top 9 - Kruijswijk en Teuns mee gaan we vandaag weer goede zaken doen. Komende dagen even terug in de top 100 nestelen en dan is't wel goed zo.

Ajvenema

Jammer dit, voor alle mensen die nog even alles of niks spelen:)
Hopelijk gebeurt er op een gegeven moment nog iets. Zou leuk zijn als Movistar weer even ruzie gaat maken met Mitchelton ofzo...

1 2 ... 122 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.