Scorito Vuelta 2018

1 2 ... 121 ... 125 126
Ajvenema

Haha, dit is toch prachtig? Ik vind het altijd een beetje naaierij om zo'n vlucht daar een hele etappe op 2 minuten te laten bungelen, heerlijk dat het een keer beloond wordt:)

hartstikkebedankt

Soto niet op de afspraak, manman

arjenzvob

Zoals verwacht wat plekken gedaald naar 119. Prades was geen goede gok, en kopman had ik beter Sagan als Viviani kunnen doen. Verder zijn mijn sprinters niet zo best, Trentin en Mezgec moeten veel werk opknappen voor Yates. Consonni vandaag helaas ook wat verder weg.
Nog steeds 99,3% maar die sprintetappes nekken me straks.... Hopelijk morgen en overmorgen mooie scores met juiste vluchters. Benoot.... zal t dan eindelijk? Teuns toch weer? Kwiatkowski zin? Lastig, lastig....
Gelukkig heb ik goede klassementsmannen, wat bij de eindafrekening nog interessant kan zijn.

user26858

'@Arjenzbob

Hier valt de schade ook mee, gezakt van 2 naar 4 in het AK, ondanks dat ik maar vier sprinters heb. Morgen maar weer eens een vluchtje vooruit met De Gendt, King, Rolland, Bauke, Woods, Kevin, Woods, De Marchi, Teuns en consorten? En zaterdag de finale afrekening voor de klassementsmannen?

@AJ

Inderdaad, dit was mooi!

arjenzvob

Haha Kevin zelf mee in de vlucht! Lijkt me mooi om te zien!

Papa Bart

Ik vind het maar een frustrerend spelletje. Ik scoor vrijwel elke dag dik boven het gemiddelde en toch zak ik. Waar ergens aan het einde van de eerste week de 99% werd aangetikt, is daar nu nog een krappe 92% van over. Vandaag 245 puntjes ofwel 57 punten boven het gemiddelde, en zowaar, ik stijg 2 hele plekken.....

Gokje voor morgen, Geniez!

dukeman

Sinds het betalend geworden is, is de fun er ook wel af. Nu doen enkel de absolute kenners mee, en dat vertaalt zich natuurlijk in een veel lager eindpercentage. Wat vroeger misschien 99% was, is nu misschien nog 95%. Waar je vroeger nog veel plekken kon goedmaken, is dat nu een stuk lastiger en dus frustrerend omdat je onbewust vergelijkt met hoe het daarvoor werkte.

zeewolde

Dit vind ik een rare redenering. Je geeft zelf de oorzaak al aan. Je absolute positie is nog steeds hetzelfde, het zijn namelijk diezelfde 500 kenners die boven je staan ;) Gewoon je onbewuste uitschakelen. De pret van het spelletje is er toch niet minder om? Je wilt nog steeds dat jouw renners scoren.

Laatst gewijzigd
Gids03

Voor morgen kiezen tussen de la cruz of kwiatkowski, of bennet als vluchter heb nog 1 plek over ik denk toch maar voor kwiat dan maar of zal bennet nog wat kunnen?

Gladiool

Ik scoor dit jaar juist beduidend hoger in de grote rondes dan vorig jaar. Leren van het verleden en de juiste interviews vinden helpt meer dan behoorlijk.

user26858

Morgen aanvallen voor plek 1. Teuns, Brambilla, Kwiatkowski, De Gendt en De Marchi.

zeewolde

Way to go Frank !
Alle ballen op Kruijswijk, hij kan voor jou het verschil maken. Helaas lijkt het of hij de dalende lijn te pakken heeft.
Team Pauka heeft 4 keer Movistar. Een coupe van Valverde morgen zou je de das om doen .

user26858

'@zeewolde

Precies. We gaan nogmaals in de aanval. Hoop doet leven! Volgens Feltek zijn Kwiatkowski, Teuns en Brambilla mooie outsiders. Als ik De Gendt of De Marchi daarbij zet blijft er vast wel weer een vluchter van mij vooruit. Zaterdag zal voor de top 6 zijn, dus morgen zijn er kansen voor vluchters. Op naar het podium!

Ajvenema

'@frank

Mooi dat je niet consolideert, maar in de aanval gaat! Hoe sta je ervoor qua eindafrekening?

Morgen hopelijk een leuk vlucht. Bij mij gaan de la Cruz, Kwiatkowski, teuns en zakarin mee. Benoot wellicht ook, al heb ik het idee dat ie toch niet zo fit is ofzo. Iemand info daarover?

Kopman keuze weer lastig. Neig haast toch weer naar Teuns, die is in ieder geval gretig, al had ie het voor Sporza juist over zaterdag...

Poeksel

'@Ajvenema: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180913_03740831

Ik heb helaas mijn gratis maand al gehad, dus ik kan het hele artikel niet lezen. De kop suggereert wel dat ie niet topfit is.

Laatst gewijzigd
user26858

'@AJ

Waag toch graag een gokje.
Heb voor Rood: 1 tm 6 minus 3; 12 en 15
Groen: 1 tm 10 minus 6 en 9
Bollen: 1
Wit: 1 tm 3

Kopmankeuze... durven we weer voor Teuns te gaan? Wat zou Kevin doen?

Ajvenema

Klinkt niet onaardig frank! Hopen dat er niet ineeens iemand uit het peloton over je heen komt met de nummers 1-10:)

Ik durf Teuns beter dan dlc en kwiat. Zakarin gaat vast mee maar eindigt dan weer 8e ofzo. Benoot ook teveel risico.

In jouw geval, misschien de Marchi weer? Die heeft vorige etappe teuns geholpen, in principe zou het nu weer andersom kunnen zijn. tenzij de afspraak was dat ze door mochten gaan tot ze een etappe winnen. Dan is teuns nog steeds aan de beurt:)

Kevin speelt alleen nog maar Woods als kopman, maar die heb ik helaas niet.

arjenzvob

Morgen wordt het dit:
Valverde (c), Yates, Lopez, Quintana, Kelderman, De La Cruz, Kwiatkowski, Teuns, Izagirre.
Beetje safe en beetje vlucht dus.... Benieuwd wie er mee gaan. Ik hoop dat Kelderman het lukt, wilde eigenlijk al woensdag mee in de vlucht maar kreeg pech toen de kopgroep ontstond.
DLC en Kwiat.... 1 van de 2 gaat denk ik mee in de vlucht, wellicht allebei.
De Plus ook overwogen voor de vlucht.
Benoot wordt m niet meer deze Vuelta.
Buchmann zit onder de toppers, weinig punten levert hij op.
Prades zou nog als aanvaller kunnen, maar ik kies voor anderen.
Bilbao haakt vaak af, zou nog eventueel kunnen als Lopez wint, maar ik verwacht Valverde morgen en stiekem hoop ik dat ook!

Laatst gewijzigd
kevinraar

Voor morgen neem ik dit team
Yates
Lopez
Quintana
Kruiswijk
Izagire
Kelderman
De la cruz
Woods
Fraile

kielabokki

Ik vind ook dat Frank met enorme ballen speelt!
Dan verdien je plek 1 nog meer dan de ander vind ik ook, als je dat doet met gedurfde opstellingen en kopmankeuzes.

zeewolde

'@aj venema Benoot heeft buikloop gehad zeiden ze vanmiddag op Sporza. Hier staat er ook iets over.
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/tiesj-benoot-bijt-van-zich-af-laat-ze-maar-zeggen/ar-BBNhxiq

dukeman

'@zeewolde

Ja, op zich heb je gelijk dat je absolute positie dezelfde blijft, maar enkel het percentage van de GT's wordt meegenomen in je profiel. En dat is toch hetgene dat blijft hangen bij iedereen, eergierig als we zijn. Als er ipv 60k maar 15k deelnemers zijn, geeft dat toch een niet zo aangenaam comparatief gevoel en dus deel ik de frustratie van bartje wel dat de beloning van een goeie scorito dag kleiner is geworden en de straf van een slechte dag groter. Nu ja, blijft leuk als het goed gaat, maar zonder Valverde was het sowieso al een verloren zaak.

Laatst gewijzigd
Drollema

Is de etappe van zaterdag niet meer geschikt voor vluchters? Vrijdag is het een behoorlijk vlakke aanloop tot de slotklim.

user26842

Ik zit in een hevige strijd verwikkeld om de 1e plaats in mijn eigen subpoule.
De druk is hoog met het opstellen aangezien het verschil ongeveer 10 punten is.
Mijn team tot nu toe;
S.Yates c?
Valverde
Quintana
MAL
Kelderman
Teuns
I.izagirre
Dan is de twijfel tussen buchmann,DLC,Kwiat,benoot,bilbao of trentin voor punten van yates, of sagan voor truipunten.
Meningen?

snoek1974

Ga voor 5 klassement renners en 4 aanvallers

Valverde (c)
s Yates
I Izagirre
MAL
Kruiswijk

Zakarin
Teuns
DLC
Kwiatowski

1 2 ... 121 ... 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.