Hmm, ik vind Teuns eigenlijk wel een leuk gokje voor vandaag. Hij is samen met Valverde en Sagan eigenlijk de enige kanshebber voor de puntentrui. Als ie iets wil zal hij dit toch ook gewoon even moeten proberen.
Als ik hem erin zet voor MAL loop ik max 4 puntjes mis. Als ik hem erin zet voor Mas misschien zelfs minder, al vermoed ik dat Viviani hier gewoon gaat winnen.
'Dylan Teuns blijft er telkens net naast grijpen in de Vuelta. De Belg van BMC stapelt de ereplaatsen op in de bergritten. Gisteren werd hij 2e achter Michael Woods op de steile Alto del Balcon de Bizkaia. Zaterdag is er nog een laatste kans: "Maar ik denk dat Movistar iets van plan is", vertelt hij aan Sporza.'
Waarom zou vrijdag geen kans voor hem zijn, of moet ik die 'nog' opvatten als iets Vlaams wat voor mij als Nederlander een andere nuance heeft?:)
*** Scorito's optimale team na etappe 17 ***
Score: 5209
Kosten: 46,5 miljoen
VALVERDE Alejandro
KWIATKOWSKI Michal
TEUNS Dylan
YATES Simon
DE MARCHI Alessandro
QUINTANA Nairo
SAGAN Peter
KING Benjamin
LÓPEZ Miguel Ángel
VIVIANI Elia
IZAGIRRE Ion
DENNIS Rohan
PINOT Thibaut
VAN BAARLE Dylan
VAN POPPEL Danny
KRUIJSWIJK Steven
MAS Enric
DE PLUS Laurens
GALLOPIN Tony
BOUHANNI Nacer
valverde's slechtse prestatie ooit in de Vuelta (dertien deelnames) is een twaalfde plek in het klassement. En dat was in 2016, toen hij al de giro en de tour gereden had. Zelfs dat jaar reed hij nog 8x top tien. Hij is eigenlijk Mr. Vuelta. Met andere woorden: Hoe kun je hem niet hebben?:O
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.