Eurosport Player doen of niet?

Zjoske

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Voor 2 tientjes per jaar lijkt het me wel de moeite waard of denken jullie daar anders over?
Ik kan nergens echt vinden wat ze allemaal uitzenden, maar zit steeds te klooien om een stream van Tiz-cycling te casten naar mijn TV via mijn Android mobiel dus overweeg een abonnement op de ES Player.

wieler4live

Ik heb een abonnement bevalt zeer goed. casten gaat zeer goed toe gang tot alle zenders van eurosport. Enig nadeel vind ik persoonlijk dat als er iets niet op eurosport 2 uit wordt gezonden maar op de het player zender meestal geen commentaar.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@zjoske ik heb deze nu een paar maanden en voor 20 euro per jaar vindt ik het een prima toevoeging.

fmvbeest

Voor mij geldt hetzelfde. Naast alle wielerwedstrijden die ze aanbieden is het kunnen volgen van alle tv banen tijdens een Grand Slam (tennis) of andere grote toernooien (zoals nu de EK in x sporten) een fijne toevoeging.

En als je niet alles live kunt volgen kun je ook nog eens wedstrijden (of delen) terugkijken. Voor die twee tientjes net als de mensen hierboven erg tevreden.

pierlo12

Goede vraag dit, overweeg het zelf ook. Is er een mooi overzicht te vinden van de koersen die ze exclusief uitzenden?

Poeksel

Ik heb het alleen voor het wielrennen genomen. Een enkele keer kijk ik koersen terug, een enkele keer kan ik zo in de trein het slot van een koers zien, meestal gebruik ik het gewoon voor koersen die op Eurosport 2 worden uitgezonden (en dan met chromecast streamen naar de TV). Dat vind ik de 20 euro zeker waard (al is het geloof ik alleen 20 euro in het eerste jaar, daarna 30 euro).

Bij de Tour hadden ze trouwens allerlei extra kanalen waardoor je verschillende camera's kon zien (b.v. eentje met de achterkant van het peloton), maar erg boeiend is dat niet.

Het komt er eigenlijk op neer: vind je het leuk om een koers zoals de Ronde van Polen te kunnen zien (en stoor je je niet erg aan dat het commentaar van lager niveau is dan op de Belg)? Dan is het een aanrader. Als je ook graag allerlei andere sporten ziet (zoals nu het EK, op dit moment o.a. zwemmen, schoonspringen en atletiek) helemaal.

Piet Lut

Top app. Nooit meer wazige streams kijken in waardeloze kwaliteit

petoi

Ik zeg ook doen, goede kwaliteit stream, terugkijken mogelijk (als een koers is afgelopen en soms ook een live koers), in grote koersen kan je zelf voor regisseur spelen en als bonus kan je ook nog eens een andere sport terugkijken of kijken.

Alternatief is of met streams te kloten met slechte kwaliteit, kans op virussen en soms verdwijnt een heel kanaal gewoon of een ES2 pakket bij je TV nemen maar dan mis je nog een paar koersen en kan je niet altijd terugkijken + kost veel meer.

Romāns Vainšteins

Kan je zo'n player nou in welke taal je maar wilt instellen ?

xistnc

Programmering is wat onoverzichtelijk (via welke stream zie je wat?), maar voor dit geld kun je jezelf een hoop ergernissen besparen qua zoeken naar k*tstreams en luisteren naar k*tcommentaar van (vul zelf maar in).

ChefSpijker

Romāns Vainšteins >>> Volgens mij niet. De taal (en rechtenpakket van welke streams worden aangeboden) is standaard ingesteld op je regio.

30 euro is het sowieso wel waard. 2,5 euro per maand, stelt toch niets voor als je ziet wat je ervoor terug krijgt.

Vazilii

Ja meestal in de eigen taal, maar zeker in de grote Rondes, kon je ook de uninterrupted stream kiezen zonder reclameblokken en met het Engelse commentaar. Welke ik fijner vind dan een Been of van Belleghem.

pirazzi

Is de ronde van Burgos ook te zien op de Eurosport player?

Vazilii

Nee, was de afgelopen dagen alleen Polen en Utah dacht ik

petoi

Burgos was exclusief bij Ziggo, Ziggo wil ook meer wielrennen (veld en weg) gaan doen maar komt er de afgelopen anderhalf jaar niet echt tussen. Alleen TDU en Burgos en wat crossjes.

pirazzi

Wel raar dan dat Ziggo de laatste etappe niet live heeft.

RidderHans

Vooral ook handig als er weer eens van die motogp over wielrennen wordt gepland

ONCE

Ziggo had de laatste etappe wel live, was alleen niet op het hoofdkanaal

siets

Waar vind je een abonnement voor 20 euro per jaar? Volgens de website toch 40?

ChefSpijker

petoi >>> Kroatië en Frankfurt sowieso ook. Al was Kroatië ook bij Eurosport te zien dacht ik. Alleen dan wel reclamevrij bij Ziggo.

Laatst gewijzigd
Poeksel

20 euro is een aanbieding siets, maar die hebben ze wel vaak denk ik.

Poeksel

Nog even een duimpje op voor de speler: ik zit nu in Letland (Europese Unie) en kan gewoon kijken ermee. Vooral fijn als straks de Vuelta begint.

xistnc

20 euro is de versie met José Been. Voor 20 euro meer heb je een versie met de optie om haar uit te zetten.

vmoeg

Hey Zjoske, ich fühle deinen Frust mit dem Tiz-Cycling-Stream auf dem Android-Handy. Eurosport Player kann eine gute Lösung sein, besonders für 20 Euro im Jahr. Ich benutze es seit einiger Zeit und die Abdeckung von Sportveranstaltungen ist ziemlich umfassend.

Bevor du dich entscheidest, schau mal, ob die Sportarten, die dich interessieren, auch wirklich im Angebot sind. Eurosport überträgt eine breite Palette von Sportarten, aber es wäre ärgerlich, wenn deine Favoriten fehlen. In Bezug auf das Streaming auf dem TV über die ES Player-App hatte ich persönlich keine großen Probleme.

Ein Tipp: Vergewissere dich, dass deine Internetverbindung stabil ist, um Buffering zu vermeiden. Insgesamt denke ich, dass es die 20 Euro pro Jahr wert sein könnte, wenn du regelmäßig Sport schaust. Viel Erfolg mit deiner Entscheidung.

Laatst gewijzigd

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.