Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Voor 2 tientjes per jaar lijkt het me wel de moeite waard of denken jullie daar anders over?
Ik kan nergens echt vinden wat ze allemaal uitzenden, maar zit steeds te klooien om een stream van Tiz-cycling te casten naar mijn TV via mijn Android mobiel dus overweeg een abonnement op de ES Player.
Voor mij geldt hetzelfde. Naast alle wielerwedstrijden die ze aanbieden is het kunnen volgen van alle tv banen tijdens een Grand Slam (tennis) of andere grote toernooien (zoals nu de EK in x sporten) een fijne toevoeging.
En als je niet alles live kunt volgen kun je ook nog eens wedstrijden (of delen) terugkijken. Voor die twee tientjes net als de mensen hierboven erg tevreden.
Ik heb het alleen voor het wielrennen genomen. Een enkele keer kijk ik koersen terug, een enkele keer kan ik zo in de trein het slot van een koers zien, meestal gebruik ik het gewoon voor koersen die op Eurosport 2 worden uitgezonden (en dan met chromecast streamen naar de TV). Dat vind ik de 20 euro zeker waard (al is het geloof ik alleen 20 euro in het eerste jaar, daarna 30 euro).
Bij de Tour hadden ze trouwens allerlei extra kanalen waardoor je verschillende camera's kon zien (b.v. eentje met de achterkant van het peloton), maar erg boeiend is dat niet.
Het komt er eigenlijk op neer: vind je het leuk om een koers zoals de Ronde van Polen te kunnen zien (en stoor je je niet erg aan dat het commentaar van lager niveau is dan op de Belg)? Dan is het een aanrader. Als je ook graag allerlei andere sporten ziet (zoals nu het EK, op dit moment o.a. zwemmen, schoonspringen en atletiek) helemaal.
Ik zeg ook doen, goede kwaliteit stream, terugkijken mogelijk (als een koers is afgelopen en soms ook een live koers), in grote koersen kan je zelf voor regisseur spelen en als bonus kan je ook nog eens een andere sport terugkijken of kijken.
Alternatief is of met streams te kloten met slechte kwaliteit, kans op virussen en soms verdwijnt een heel kanaal gewoon of een ES2 pakket bij je TV nemen maar dan mis je nog een paar koersen en kan je niet altijd terugkijken + kost veel meer.
Hey Zjoske, ich fühle deinen Frust mit dem Tiz-Cycling-Stream auf dem Android-Handy. Eurosport Player kann eine gute Lösung sein, besonders für 20 Euro im Jahr. Ich benutze es seit einiger Zeit und die Abdeckung von Sportveranstaltungen ist ziemlich umfassend.
Bevor du dich entscheidest, schau mal, ob die Sportarten, die dich interessieren, auch wirklich im Angebot sind. Eurosport überträgt eine breite Palette von Sportarten, aber es wäre ärgerlich, wenn deine Favoriten fehlen. In Bezug auf das Streaming auf dem TV über die ES Player-App hatte ich persönlich keine großen Probleme.
Ein Tipp: Vergewissere dich, dass deine Internetverbindung stabil ist, um Buffering zu vermeiden. Insgesamt denke ich, dass es die 20 Euro pro Jahr wert sein könnte, wenn du regelmäßig Sport schaust. Viel Erfolg mit deiner Entscheidung.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.