Eurosport Player doen of niet?

1 2 3 »
BarryZut
Il Leopardo della Primavera
Ah wow, dat is wel bijzonder. Misschien even contact opnemen met de klantenservice ofzo? Kan me voor...

Ik denk dat ik het al opgelost heb. Heb namelijk Amazon Prime als enige streamingdienst naast Eurosport Player, en daar kun je nog Discovery Plus afsluiten voor € 5,99 per maand. Blijft veel voor wat je krijgt, maar het is beter dan via HBO Max. Eens kijken of dit ook zo blijft na de Tour.

Laatst gewijzigd
Cornelius

Zo te zien kost Discovery+ Sport via Amazon Prime 11 euro per maand (4,99 Prime + 5,99 Sport).

HBO Max + Sport kost minimaal 10 euro per maand (59,90÷12 HBO Basic + 5,00 Sport). Met HBO Standaard + Sport is dat ± € 14,35 per maand.

VincentK

De eerste mail voor bestaande leden van Discovery is er ook al. Gaat vast nog wel wat volgen.

 

Beste klant,

Middels deze e-mail informeren we je dat de volledige Olympische Spelen van Parijs 2024 ervaring niet beschikbaar zal zijn op discovery+ omdat de rechten overgaan naar HBOMax.com. Als jouw abonnement Eurosport 1 en 2, bevat, zal een beperkte selectie van Parijs 2024 beschikbaar worden gesteld op deze kanalen, samen met herhalingen en hoogtepunten van de programma's op deze lineaire simulcast kanalen.

Wat betekent dit voor jouw abonnement?

Als je jouw discovery+ abonnement niet wilt voortzetten in het licht van deze verandering, kan je jouw abonnement op elk gewenst moment beheren door automatische verlenging uit te schakelen in jouw Account, of via Google Play of de Apple App Store als je jouw discovery+ abonnement via onze mobiele app hebt aangeschaft.

Als je een jaarlijks abonnement hebt, neem dan vóór 24 augustus 2024 contact op met de klantenservice als je jouw abonnement wilt opzeggen. Als je bent geabonneerd via Apple, neem dan contact op met de Apple App Store.

Voor verdere vragen kan je ons Helpcentrum hierraadplegen.

Laatst gewijzigd
Poeksel

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/wielerfans-moeten-van-eurosport-naar-hbo-max-sport-meld-je-nu-aan-en-mis-geen-kilometer-uit-de-koers suggereert dat de Vuelta alleen op HBO Max wordt uitgezonden. Dat zal toch niet kloppen? Misschien online exclusief? 

Laatst gewijzigd
Whyze Katje
Poeksel
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/wielerfans-moeten-van-eurosport-naar-hbo-max-sport-meld-je...

Ja dat las ik ook net.... Dan zou zowel de Vuelta als de Giro exclusief naar die zender gaan........... Dan is het bye, bye, zwaai, zwaai wielrennen. 

Il Leopardo della Primavera

Bizar dat HBO dat over lijkt te nemen. Ik heb het wel ondertussen (had al HBO met 50% korting), maar mag hopen dat de Vuelta ook nog op tv komt.

Laatst gewijzigd
Marik

Ik ben door de knieen gegaan en heb mijn HBO abonnement omgzet naar basic + sport, om het nog een beetje binnen de perken te houden. De reclames bij basic neem ik dan voor lief. Om mijn investering eruit te krijgen heb ik al twee dagen mezelf verplicht de Ronde van Wallonië te kijken. (wat na de Tour wel even wennen is)

Sunneklaas

Jeemienee das nie leuk. Geldt denk niet voor België: Ronde van Frankrijk en Vuelta zeker tot 2025 op VRT | VRT.be
Maar het jaar nadien gaat het dan ook vast over. 

Laatst gewijzigd
Whyze Katje
Marik
Ik ben door de knieen gegaan en heb mijn HBO abonnement omgzet naar basic + sport, om het nog een be...

@Marik: uit nieuwsgierigheid. Is de sport wel reclame vrij als je een basic abonnement hebt? 

Marik
Whyze Katje
@Marik: uit nieuwsgierigheid. Is de sport wel reclame vrij als je een basic abonnement hebt? 

Tot nu toe wel.

Sunneklaas

Het ziet ernaar uit dat we bij Marik gaan kijken. Ik neem de vega-gehaktballetjes wel mee.

VincentK

Nu op HBO tijdens het mountainbiken een paar reclameblokken. Overgeschakeld naar deNOS. Snap niet precieswat de bedoeling nu is. Gisteren tijdens de tijdrit geen reclameblokken.

Whyze Katje

Ik vrees dat ik toch gezwicht ben (grrrr) vandaag proberen de wegwedstrijd terug te kijken. Overdag echt leukere dingen te doen. Nederland... zoeken zoeken in de uitzendingen, allerlei sporten maar geen wielrennen. De Belgen wel dus daar de laatste pakweg 40km zo'n beetje gekeken, maar mij toch echt te eenzijdig, dat mogen ze natuurlijk maar ik wil toch echt iets neutraler kunnen kijken. Om dan tot de conclusie te komen dan ik ES echt mis. Dus ga het dan toch maar een tijdje proberen zolang ik wielrennen wil kijken is dat toch de betere optie. Maar ik ben het eigenlijk niet met mezelf eens (LOL klein gewetensconflictje....)

Poeksel

Ik heb niet het sportabonnement, maar wek HBO Max en de spelen krijg je dan gratis erbij. Dat is best wel fijn, niet afhankelijk van wat de NOS live uitzendt zo. 

Limal
Whyze Katje
Ik vrees dat ik toch gezwicht ben (grrrr) vandaag proberen de wegwedstrijd terug te kijken. Overdag...

Zelf nog niet gezwicht, maar ik mis het Engelstalige commentaar heel hard. Afgezien nog van het chauvinisme lever(d)en o.a. Dan Lloyd (geen commentator meer, bij GCN gebleven), Sean Kelly, Adam Blythe en vooral Robbie McEwen + Rob Hatch gewoon veel meer kwaliteit. Ik mag er niet te veel over nadenken, want de stap naar de credit card is dan te snel gemaakt ;-)

Il Leopardo della Primavera
VincentK
Nu op HBO tijdens het mountainbiken een paar reclameblokken. Overgeschakeld naar deNOS. Snap niet pr...

Je moet niet de bovenste rij streams hebben maar die eronder, die is zonder reclame.

1 2 3 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.