De Afvalkoers: Vuelta 2018 !

1 2 3 4 ... 10 11
Abdoe

Check!

Laatst gewijzigd
Goozbabs

Ik doe graag mee

hartstikkebedankt

Wat een laag tempo, laat ik mij maar aanmelden dan! (Sowieso zin ik op revanche gezien de Tour)

Edit: Oh ik dacht te hebben onthouden dat 2 grote rondes meespelen in 2018 geoorloofd was, maar alle TdF deelnemers worden uitgesloten zie ik nu

Laatst gewijzigd
zeewolde

Ik doe graag mee. Dacht dat het al vol zou zijn maar er is nog plek zie ik.

user26778

Doe graag mee

Bode80

Ik doe ook graag mee :-)

Maartz

Wil ook graag mee doen.

Milsen

Mocht er nog plek zijn doe ik graag mee

KJP

Te laat vrees ik haha, had graag mee gedaan.

BrackenRidgeCycling

Count me in als het nog kan

Fondista

kan ik me als reserve aanmelden? :)

Baiskeli

Ik ben er weer bij, nu die top 5 positie maar omzetten in winst dan om zeker te zijn van Giro-deelname!

WCEendT

Check.

Silent Hill

En met de bevestiging van WCEendt is onze startlijst volledig. Nog niet helemaal officieel, KimJungPoels mag nog steeds stilletjes hopen. De skip-methode heeft in elk geval zijn werk gedaan: een goeie mix van nieuwe deelnemers in combinatie met enkele goede oude getrouwen ... die is perfect uitgevallen.

Het parcours lijkt op maat van de Afvalkoers, veel meer dan de Tour en in mindere mate de Giro: veel gevarieerder, alles beter gespreid, voor elk wat wils ... Ik denk dat dit de leukste en meest interessante ronde van het jaar wordt.

Zin in !

BrackenRidgeCycling

Veel plezier Allen weer niet erbij,Balt niet me om dit forum bij te houden in Australia and China. Zal even team opsturen voor het geval dat er 2 niet me doen. Zal alvast mijn wekker zetten voor giro 2019

Chrisabels

Nu is het wachten tot alle selecties bekend zijn, maar heb al wel wat namen in mijn hoofd.

Nog een kleine suggestie:
Nr 1-3 ticket voor Giro
Nr 16-22 uitsluiting voor Giro
Nr 4-15 vrij voor inschrijving

Zo is het iets minder extreem dan nu en is er alsnog voldoende mogelijkheid voor anderen om zich in te schrijven.

Silent Hill

Lang geen slecht voorstel, en het overwegen waard.
We gaan er eens over denken :)

jappe666

Verdorie, weer te laat :(

Niels22

Dat lijkt me een beetje apart, alle mensen an de Tour nu meteen afschieten om vervolgens die van de Vuelta meteen weer de kans te geven op de Giro.

De animo is overduidelijk groot genoeg om gewoon constant het deelnemersveld te vervangen (op de top 3/5 na)

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Eens met Niels22.
Als je geweest bent gewoon een rondje wachten, tenzij je erg goed gepresteerd hebt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Eens met de bovenstaande opmerkingen, maar uiteindelijk is het jou spel en beslis jij.

Silent Hill

Het is een idee zoals er al heel veel ideeën gepost zijn. Het is luisteren en overwegen. Maar jullie hebben vast al gemerkt hoe halsstarrig en conservatief ik ben ...

Halfweg de Vuelta wordt de knoop doorgehakt. Eerst Afval-time !

Laatst gewijzigd
ivo001

Ben eens begonnen met puzzelen, maar het is toh wel echt heel lastig. Als ik 3 dure renners pak krijg ik mijn team al niet meer rond pff

Ab Normaal

Gelukkig geldt dat voor de anderen ook Ivo. Het is lastig en tegelihkertijd moet je ook inschatten wat de concurrentie doet.

Bode80

Team is ingeleverd. :-)
Ben benieuwd. Teams zullen meer op elkaar lijken dan in de Tour verwacht ik.

1 2 3 4 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.