De Afvalkoers: Vuelta 2018 !

1 2 ... 8 9 10 11 »
Niels22

De kans dat Trentin juichend met Yates over de streep komt achter ik groter dan dat hij top-8 sprint

user26778

Helaas niet de laatste dag gehaald maar erg blij met mijn podiumplek, zeker niet verwacht zo'n eerste keer! Vooruitlopend op de finale, waarbij ik Rahimns ook als favoriet zie, alvast bedankt voor de goede organisatie! Erg goed geregeld en elke dag een snelle verwerking van de uitslag, Top!!

ezequiel

Leuk een finale. Dat had ik nooit verwacht nadat ik de eerste etappes maar nipt wist te overleven.
Ik zie rahimns ook als favoriet maar Trentin en Garcia mogen me verrassen 😊

Silent Hill

Champagne, applaus, diepe buigingen, alle eer, spotlights, het ultieme summum ... allemaal voor jou, Rahim. Je titel van de Tour zo verlengen ... chapeau ! Heel erg knap. Idem Ezequiel, zij het een klein trapje lager. Proficiat aan beide !

1. Rahimns: 1140
2. Ezequiel: 806

Rahimns zijn winnende team:
QUINTANA ROJAS Nairo (1560)
PINOT Thibaut (1474)
DENNIS Rohan (884)
YATES Simon (858)
LOPEZ MORENO Miguel Angel (629)
DE LA CRUZ MELGAREJO David (562)
BENNETT George (451)
CAMPENAERTS Victor (394)
CONSONNI Simone (360) 160
VAN POPPEL Danny (287) 320
SARREAU Marc (262) 260
NIZZOLO Giacomo (66) 400

Laatst gewijzigd
pirazzi

Feli rahimns, goed gedaan ezequiel. 4 sprinters, 2 tijdrijders en 6 klimmers had het winnende team.

Silent Hill

Nog even de volledige einduitslag:

1. Rahimns
2. Ezequiel
3. Ruud Jansen
4. Baiskeli
5. Dspiky
6. Ivo001
7. Abdoe
8. Bode80
9. Starlynk
10. MvL
11. Milsen
12. Jbn01
13. Kievit
14. Zeewolde
15. Burn
16. WCEendT
17. Sammysosa
18. Reyn
19. Joske47
20. Goozbabs
21. Chrisabels
22. Maartz

Iedereen bedankt voor de deelname en het enthousiasme. Ik zou zeggen: tot in de Giro 2019, maar dit geldt enkel voor de Top 5. Proficiat aan hen ! Ik hoop tevens dat alle anderen toch ook plezier aan het spel beleefd hebben. Nabeschouwingen ? Laat jullie volledig gaan. Van mijn kant alvast een dikke hasta pronto !

Laatst gewijzigd
zeewolde

Bedankt Silent Hill voor dit leuke spel. Voor mij was het de eerste keer. De eerste rustdag was het eindstation. Voor de Giro zal ik een schaduwteam maken voor mezelf eens kijken hoe ver ik kom en dan hopen dat ik me voor de tour kan kwaificeren door op het juiste moment het forum te bekijken.
Rahimns gefeliciteerd.

Bertsu

Nog nooit meegedaan maar toch steeds wat meegelezen. Geinig spel hoor. Hoop ook eens mee te doen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Na een rampzalig debuut dit jaar in de Giro, nu mijn 2e eindoverwinning in dit waanzinnig leuke spel. Het is echt lastig om te anticiperen op wat andere deelnemers doen en wat je nodig hebt om door zo'n grote ronde heen te komen. Achteraf had het dus met 1 tijdrijder minder gekund. Ook heb ik bij voorbaat lopen twijfelen tussen Bennett en Kruijswijk. Had ik Steven genomen dan was het waarschijnlijk nog overtuigender geweest, maar ik was bang dat ik dan misschien weer teveel zou uitgeven. Blij met mijn 2e zege... Silent Hill bedankt weer voor de organisatie, top gedaan en tegen mijn tegenstanders ... tot in de Giro. Ezequiel het was erg spannend.

Milsen

Gratz rahnins. Silent bedankt voor de organisatie. Volgende keer hoop ik toch echt wel in de top 10 te eindigen

ezequiel

Proficiat rahimns en bedankt voor de vlekkeloze organisatie alweer Silent Hill

Zelf ben ik ook tevreden. Ik was 3de in de Tour en nu 2de in de Vuelta. Hopelijk zet deze reeks zich verder 😊

ivo001

Etappe 18 zou ik 678 hebben gehaald. (1e)
Etappe 19 zou ik met 808 punten ook net te kort gekomen zijn.
Etappe 20 zou ik met 1046 ook dik laatste zijn.
Etappe 21 zou ik 1200 punten gehaald hebben (1e)

Moet toch concluderen dat de nummers 1 t/m 5 terecht boven mij zijn geëindigd.

Rahimns gefeliciteerd met de overwinning!
Ik zal alvast de strategie voor TDF 2019 gaan bedenken.

Silent Hill

'- Rahimns, Ezequiel en Baiskeli kunnen in de Giro 2019 een Kruijswijkje doen: als eerste de Top 5 overleven in alle grote rondes.
- Niels22 en Rimenno moeten daarvoor nog een Top 5 halen in de Tour.
- bij WCEendT ontbreekt enkel nog een Top 5 in de Vuelta.

Heel wat uitdagingen dus in 2019 !

Het doet me nadenken voor een 'Hall of Fame' editie, of een 'All-star' editie, waarin alle toppers uit de voorbije edities het tegen elkaar kunnen opnemen. Misschien al de in de Vuelta 2019 ? Een winter de tijd om daar eens goed over na te denken.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Een overwinning in alle 3 de GT lijkt mij wel een mooi doel ;)

Onbekende gebruiker

Nice Rahimns!! Gefeliciteerd, a la prochaine!

ivo001

Komt er een afvalkoers giro 2019?
Ik had me met mijn 6e plaats in de vuelta 2018 helaas net neit geplaatst, maar desalnietemin is het wel heel leuk om dit spel te volgen.

Silent Hill

Stilaan tijd om deze weer van onder het stof te halen inderdaad.
Even kijken wanneer de Giro juist start, en dan zetten we hem tijdig online.

K*t trouwens die 6de plaats, Ivo.
Zoveel scheelde het niet. Zonde !

Laatst gewijzigd
1 2 ... 8 9 10 11 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.