De Afvalkoers: Vuelta 2018 !

1 2 ... 8 9 10 11
Fondista

deze grote ronde is niet te doen met zoveel aanvaller etappes...ben niet rouwig deze te moeten skippen want ik was niet ver gekomen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik zag Viviani al lossen.. dus dat lijkt me in ieder geval lastig

Silent Hill

Ik denk dat de Vuelta de Afvalkoers het beste ligt, of omgekeerd.
De Vuelta geeft de meest interessante scenario's in elk geval.

ivo001

Met Formolo en Campenaerts zit ik wel safe.

Ab Normaal

Nee, Campenaerts is duidelijk een goede investering geweest :)

user26778

Dspiky en milsen hebben een hogere investering gedaan.. Hopelijk zijn de nummer 19 en 20 van het peloton geen renners die zij wel hebben en ik niet

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@RuudJansen met Valverde redt jij het dus sowieso.... Milsen is vrees ik de klos

Laatst gewijzigd
dspiky

Oliveira haalt voor mij nog wat puntjes binnen, waardoor ik volgens mij niet op de hotseat plaats hoef te nemen. Had eigenlijk Aranburu speciaal voor dit soort etappes meegenomen als compensatie voor een hoge teamwaarde, maar die valt tot nu toe behoorlijk tegen. Dan maar hopen dat er niet nog zo’n etappe komt, want dan ben ik de klos.

Silent Hill

Het was weer zo'n dagje. Niet de eerste nul-scores, en opnieuw een dikke tiebreak. Dupe van vandaag: Milsen, die gaf afgetekend meer uit aan zijn sterrenteam. Het nadeel daarvan is vandaag duidelijk gebleken ...

1. Ivo001: 460
2. MvL: 260
3. Rahimns: 260
4. Abdoe: 200
5. Bode80: 200
6. Ruud Jansen: 8
7. Dspiky: 6
8. Starlynk: 0 (7592)
9. Ezequiel: 0 (7850)
10. Baiskeli: 0 (7882)
11. Milsen: 0 (7978)

Milsen zijn team:
KWIATKOWSKI Michal (1516)
VIVIANI Elia (1384)
IZAGIRRE INSAUSTI Ion (904)
KELDERMAN Wilco (902)
YATES Simon (858)
LOPEZ MORENO Miguel Angel (629)
DE LA CRUZ MELGAREJO David (562)
BUCHMANN Emanuel (556)
MAS NICOLAU Enric (285)
SARREAU Marc (262)
NIZZOLO Giacomo (66)
SOTO MARTINEZ Nelson Andres (54)

Laatst gewijzigd
Starlynk

haha volgens mij zit ik weer op de hotseat.. Gelukkig vond Yates het niet nodig om nog ff een sprintje te trekken.. Ik zal te zweten op de bank ;) Maar ik vrees dat het morgen of overmorgen gedaan zal zijn voor me!

EDIT: ah toch nog 2 teams extra die slechter waren dan ik.. :p

Laatst gewijzigd
Milsen

Les voor de volgende keer budget wat lager!!!! Zonde ging verder best goed

Milsen

Leuk spel dit en hopelijk kan ik in andere edities toch mee gaan doen om een podiumplek.

ivo001

Dagoverwinning yay!

Nog 3 teams met Viviani in de race! Zou gunstig zijn als die er voor stage 18 uit liggen.

Baiskeli

En mijn eerste hotseat is binnen! Toch al mooi de top 10 binnen gedrongen, nog 5 te gaan!

ivo001

Moeilijk aan te wijzen wie het zwakste bergteam heeft.
Abdoe heeft wel een verschrikkelijk sterk team bergop.

Dspiky de enige zonder George Bennett, Starlynk de enige zonder S Yates. Zelf ben ik de enige met Carapaz.

dspiky

Nou, ik vrees dat er vandaag weer minimaal 20 vluchters voorop gaan blijven. Als Aranburu dan niet bij de eerste 20 rijdt, lig ik eruit.. Vamos Alex!

Bode80

Geen van de teams heeft een renner in de kopgroep van meer dan 20 renners. Wordt het weer beslist door een tiebreak?

user26778

dspiky heeft de hoogste score, daarna ik.. gok dat er geen 20 vooruit blijven maar als aranburu wel voorop blijft wordt het een lastig verhaal voor me

user26778

Mvl over het hoofd gezien

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Tijd om de Top 10 plaatsen te verdelen. Eerst een klein applausje voor de held van de dag: Aranburu (Dspiky). Maar het gaat om onderaan natuurlijk, en dan komen we bij MvL terecht. Safe met 7935 ptn ? Not !

1. Dspiky: 20
2. Starlynk: 0 (7592)
3. Ivo001: 0 (7710)
4. Rahimns: 0 (7787)
5. Abdoe: 0 (7832)
6. Ezequiel: 0 (7850)
7. Baiskeli: 0 (7882)
8. Bode80: 0 (7908)
9. Ruud Jansen: 0 (7932)
10. MvL: 0 (7935)

MvL zijn team:
VIVIANI Elia (1384)
TRENTIN Matteo (1297)
KELDERMAN Wilco (902)
YATES Simon (858)
LOPEZ MORENO Miguel Angel (629)
DE LA CRUZ MELGAREJO David (562)
BUCHMANN Emanuel (556)
WOODS Michael (551)
BENNETT George (451)
CAMPENAERTS Victor (394)
MAS NICOLAU Enric (285)
NIZZOLO Giacomo (66)

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Toch wel opvallend dat er nog 4 van de Tourdeelnemers bij zijn...

MvL

Pff, jammer zeg van die Aranburu... Ach, een top-10 plek is mooi, op naar de Tour dan maar!

dspiky

Gered door Aranburu! Mijn klassementsmannen ook goed vooraan (Quintana, Yates, Mas en Kelderman).

Fondista

En weer een viviani team weg

Starlynk

Dat was het dan ;-)

1 2 ... 8 9 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.