De Afvalkoers: Vuelta 2018 !

1 2 ... 6 ... 10 11
ivo001

Het einde van de eend?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

vrees het ergste

Milsen

Ik ben het niet meen ik :-)

Silent Hill

Eén offday en je vliegt er onverbiddelijk uit, erelijst of niet. 62 punten ? In een rit als deze is het gewoon te weinig. Terecht uit de Afvalkoers, en misschien nog erger: rondje overslaan !

1. Kievit: 650
2. Ruud Jansen: 632
3. Ivo001: 582
4. Milsen: 530
5. Zeewolde: 460
6. MvL: 372
7. Starlynk: 372
8. Ezequiel: 352
9. Burn: 322
10. Dspiky: 320
11. Baiskeli: 252
12. Jbn01: 252
13. Abdoe: 232
14. Rahimns: 102
15. Bode80: 92
16. WCEendT: 62

WCEendT zijn team:
KWIATKOWSKI Michal (1516)
TRENTIN Matteo (1297)
ZAKARIN Ilnur (1272)
PORTE Richie (1228)
YATES Simon (858)
LOPEZ MORENO Miguel Angel (629) 60
BENNETT George (451) 2
BILBAO LOPEZ DE ARMENTIA Pello (237)
VAN ASBROECK Tom (174)
GARCIA CORTINA Ivan (165)
NIZZOLO Giacomo (66)
SOTO MARTINEZ Nelson Andres (54)

Starlynk

Oef ik had er geen goed gevoel over omdat mijn team bij Scorito en sportpools gezakt is in de ranking, maar hier veilig in de middenmoot gelukkig. Ik ben er vandaag ook achter gekomen dat ik Simon Yates hier niet heb :o Tot nu toe geen probleem gelukkig, maar dat zou me zomaar nog op kunnen breken.. Misschien morgen al als ie het op de heupen krijgt.. Hopelijk doet Kwiat weer gewoon mee om de overwinning.

WCEendT

'@Silent
Het is zelfs nog erger, rondje overslaan, mijn titel niet kunnen verdedigen!!! :'( Giro-Tour-Vuelta combinatie is ook gewoon teveel van het goede. Zal dan in mei 2019 maar met een slap excuus komen dat ik dit jaar focus op de Tour-Vuelta combi, blablabla.

Succes aan de rest, ik had hier in ieder geval niets te zoeken met Porte & Zakarin.

Silent Hill

Aargh ... nog eens sprinten om erbij te horen ... plooien ... kraken ... plooien ... ugh, toch gekraakt. Jammer ! Burn deed goed mee, maar uiteindelijk zat er toch net iets te weinig power in zijn team. Afscheid van een sympathieke deelnemer.

1. Ruud Jansen: 1472
2. Kievit: 1422
3. Baiskeli: 1220
4. Zeewolde: 1160
5. Ivo001: 952
6. Dspiky: 890
7. Abdoe: 872
8. Rahimns: 850
9. Milsen: 812
10. Starlynk: 762
11. Jbn01: 622
12. Ezequiel: 590
13. Bode80: 500
14. MvL: 472
15. Burn: 470

Burn zijn team:
QUINTANA ROJAS Nairo Alexander (1560)
TRENTIN Matteo (1297)
KELDERMAN Wilco (902) 20
DENNIS Rohan (884)
YATES Simon (858) 160
LOPEZ MORENO Miguel Angel (629)
BENNETT George (451) 30
DE GENDT Thomas (398)
CONSONNI Simone (360)
MAS NICOLAU Enric (285)
SARREAU Marc (262)
NIZZOLO Giacomo (66) 260

Laatst gewijzigd
Burn

Jammer. De sprinters die ik had gekozen omdat ze een heuvel over konden, kwamen helaas geen verkeersdrempel over. Bedankt voor de organisatie van dit leuke spel.

MvL

Pfoe, ik wist dat dit een rit was die lastig ging worden met mijn team, maar dat het aankomt op Buchmann die 20e wordt, dat had ik niet verwacht! Maar goed, we zijn er (nog...)

Mathieu Moller

Ach, MvL, je had Burn anders alsnog kunnen hebben in de tie-break.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Al mijn klimmers in de punten, maar of het voldoende zal zijn....

user26778

Edit: niet goed gekeken zie ik

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Een eerste testje welk team kan klimmen. Of beter gezegd: niet kan klimmen. Het zijn er wel enkele waar het warm werd, maar het is Zeewolde zijn team dat net iets te ver achterop hinkt. Nipt, maar het verdict blijft hetzelfde: over en uit !

1. Abdoe: 1050
2. Ezequiel: 1016
3. Dspiky: 906
4. Rahimns: 880
5. Ruud Jansen: 870
6. Milsen: 836
7. MvL: 796
8. Baiskeli: 690
9. Starlynk: 676
10. Ivo001: 600
11. Jbn01: 596
12. Kievit: 576
13. Bode80: 550
14. Zeewolde: 540

Zeewolde zijn team:
VALVERDE BELMONTE Alejandro (1828) 80
VIVIANI Elia (1384)
TRENTIN Matteo (1297)
YATES Simon (858) 120
LOPEZ MORENO Miguel Angel (629) 320
CAMPENAERTS Victor (394)
CARAPAZ MONTENEGRO Richard Antonio (349) 20
VAN POPPEL Danny (287)
GONÇALVES Jose Isidro Maciel (239)
BILBAO LOPEZ DE ARMENTIA Pello (237)
OLIVEIRA Nelson Filipe Santos Simoes (234)
FORMOLO Davide (217)

Laatst gewijzigd
ivo001

Oei, dit beloofd voor mijn team weinig goeds, nu al maar 60p over.
In ieder geval de eerste rustdag gehaald!

Silent Hill

Ow ja ... we gaan een dagje rusten inderdaad. Proficiat aan de 13 blijvers: de eerte week netjes overleefd !

Milsen

Yes!!!!!

zeewolde

Valverde heeft me er lang doorgesleept, maar dit was er net te veel aan, zullen we maar zeggen. Al met al best tevreden over mijn debuut in de Afvalkoers, zeker gezien de tijd die ik in mijn team had gestoken. Nu alle ballen op Scorito, en qua afvalkoers even pauze tijdens de Giro en dan hopen op een plekje in de Tour. Succes allemaal verder !

Bode80

Ben bang dat ik het niet lang ga uithouden met de bergetappes...

ivo001

S Yates, Buchmann, M A Lopez en G Bennett lijken het prima te doen. Carapaz vandaag ook een beetje vorm getoond.
Helaas valt Bilbao tegen, en heeft Formolo besloten alleen maar te knechten en zelf niets te presteren.

Nog 5 Viviani teams in de race! En ik ben de enige met Sagan.
kievit lijkt me de zwakste sprint ploeg te hebben nu.

pirazzi

Al met al best tevreden over mijn debuut in de Afvalkoers, zeker gezien de tijd die ik in mijn team had gestoken.
Was dat veel of weinig tijd, dat is niet helemaal duidelijk, waarschijnlijk veel. :)

Laatst gewijzigd
Starlynk

Zo, de eerste rustdag gehaald! Dat was de doelstelling vooraf! Ik vrees dat de tweede rustdag halen een pittige kluif gaat worden met mijn klimteam (geen Yates en Quintana), maar alles vanaf nu is bonus :)

zeewolde

'@pirazzi : half uurtje

Silent Hill

Er moest nog een bevestiging komen over wie mee mag naar de Giro 2019, en dat is effectief de Top 5. Dit is ook aangepast in de inleidingstekst.

Het idee van een ronde overslaan (voor wie de Top 5 niet haalt) lijkt te werken. Qua beleving zitten er ook in deze groep enkele voortrekkers die kleur geven aan het spel, en het zo boeiend houden. Thx !! De spelers die het spel in de luwte volgen, is wel iets groter. Het zij zo. Niet iedereen hoeft een forumtijger te zijn natuurlijk.

Anyway, de overgebleven 13 weten wat het te doen: vol voor die Top 5 gaan !

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Ik volg jullie geinige spel ook in de luwte! Maar ik vind wel dat er op de rustdag ook iemand hoort af te vallen ;)

Of iets van een kleine transferperiode ofzo. Dat je iedere rustdag maximaal 3 renners mag wisselen en die nieuwelingen in totaliteit maximaal 50 of 75% van de ingeleverde punten mogen hebben. Dat je bijvoorbeeld voor in totaal 1000 punten inlevert en je ter waarde van maximaal 500 punten terug mag kopen.

Daarmee blijft het misschien nog spannender voor de eindzege, omdat mensen een tactisch foefje uit kunnen halen (sprinter eruit --> klimmer erin bijv.) en ze minder achtervolgt worden door pech. Nou zijn er deze Vuelta nog amper uitvallers, maar ik kan mij voorstellen dat dit in de Tour een enorme impact op het spel heeft.

Is wel extra werk natuurlijk, maar misschien zorgt het ook voor meer betrokkenheid gedurende de ronde ;)

Laatst gewijzigd
Bode80

Interessant idee Pietje. Ik zou het dan wel beperken tot het inwisselen van max 1 renner. Je kan het ook zien als een beloning dat je de rustdag hebt gehaald.

1 2 ... 6 ... 10 11

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.