Oei, Ezra met zijn late bod op Swift voorkomt dat mijn team nu al klaar is xD
Tevreden met 2 van de 3 die ik binnen heb gehaald.
Zwartebroekengroenetrui heeft geluk dat ik mijn bod op Penalver op het laatste moment heb geschrapt. ;)
Durfde het toch niet aan met dat Burgos wellicht een jaar geschorst kan worden.
Zeer ontevreden over ronde 3, al mijn boden afgeketst en twee ook op een niet al te groot bedrag, maar ja zo is het spel...
Mijn bod is opgestuurd naar @Edjahh en er kan dus geboden worden voor ronde 4, veel plezier weer allemaal.
Deze keer is de deadline op dinsdag 4 december. Ik hoop dat iedereen op tijd tijd vindt om te bieden, want ik heb op dinsdagavondje een etentje en dus zou het tot woensdagochtend kunnen duren voordat ik het verwerkt heb.
'@Elrio Is het voor jou snel gedaan om lijstje vrije toppers up to date te krijgen?
Mis Naesen nipt, dat is wel een zware tegenvaller. zeker omdat er nog verschillende andere deelnemers met een nog hoger budget overblijven, dus ik bij het bieden op de paar resterende dure renners al niet veel kans meer maak.
Edit:
@Elrio updateweer sneller dan zijn schaduw, waarvoor hartelijk dank!
Zeer tevreden met ronde 3 en dus mijn team. Fuglsang een topper erbij (wellicht wat duur, maar dat was nodig). Hoeveel scheelde het? Ganna en Hindley grote talenten die nog een stap kunnen maken. Team voorstelling komt later.
Opvallend veel tijdrijders nog vrij. Toch een groep renners die vrij zeker punten pakt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.