Wielermaster CQ-spel 2019

1 2 ... 12 ... 21 22
Peter Post Forever

Helaas Woods gemist in ronde 3, verder alle renners binnen gehaald. Met Hermans, De la Parte en McNulty vooral het deel van mijn team voor de rondewedstrijden versterkt.

Bod ronde 4 verstuurd

Wielervolger

5 van de 6 binnen, enkel Woods gemist.

Jammer dat ik maar 1 plek meer over heb want er is niemand van de renners die ik kan kopen waarvoor ik mijn restbedrag zou willen geven. Dat is dus een les voor volgend jaar om zeker niet te zuinig te bieden dat ik op het einde geen te groot budget meer heb.

el canibal

Okido, bod 4 is weg. Hopelijk de laatste! Tot op heden redelijk tevreden met name met de kopmannen. Helaas (nog) geen fatsoenlijke sprinter op de kop weten te tikken. Ben wel benieuwd naar de statistieken van de biedingen straks. Doel dit jaar is top 10 (ja de lat ligt hoog)

elrio

'@Wielervolger dat is inderdaad een deel van het spel, maar je bent niet de enige die in de laatste ronde meer voor een renner gaat uitgeven dan ze uiteindelijk gewild hadden. Ik zou zeggen kies de beste renner die over is (voor minder dan 902) en koop die.
Mijn tactiek als ik nog op een dure renner biedt is om een plekje en een heel klein beetje budget over te laten, want als je hem dan niet krijgt dan heb je een stuk meer flexibiliteit en er zijn heel veel renners van rond de 10 waar je zeker geen verlies op maakt, mocht je de dure renner toch krijgen.

Gerrit Glomser

Al mijn boden in ronde 3 bleken de winnende. Lekker! Daarmee is het team als een van de eersten compleet. In ronde 3 een extra sprinter erbij met Pascal Ackermann, die dit jaar echt is doorgebroken. Voor de ronden en de zwaardere klassiekers is Bauke Mollema aangetrokken en Gorka Izagirre is ook iemand die in het rondenwerk goed voor de dag kan komen. Verder het talent Mäder aangetrokken, die volgens mij gewoon nog een stuk kan stijgen. Gibson, Lafay en Gene zijn om verschillende redenen goedkope toevoegingen die ook meer moeten kunnen dan hun aanschafwaarde.

Al met al is dit samen met de 5 eerder aangetrokken renners een mooi team waar volgens mij de top 10 zeker tot de mogelijkheden moet behoren.

heuvelcolombia

Ik sluit het niet uit van mijn renners dat ze allemaal zoveel halen als in 2017. Het is niet zo dat ze al flink in verval zijn afzo. Als ze allemaal de punten van 2017 halen en Kreuziger gaat terug naar zijn resultaten van vóór 2017, dan ziet het er goed uit.

1 MARTIN Daniel 1343 | 2017: 1393
1 CALMEJANE Lilian 811 | 2017: 894
1 KREUZIGER Roman 811 | 2017: 265. Ander jaren zat hij wel rond de 600
1 ZAKARIN Ilnur 811 | 2017: 1272
2 FELLINE Fabio 711 | 2017: 726
2 MEINTJES Louis 602 | 2017: 618
2 THEUNS Edward 532 | 2017: 645
2 DURBRIDGE Luke 251 | 2017: 484
2 THWAITES Scott 208 | 2017: 182
2 GESBERT Elie 101 | 2017: 183
3 CANOLA Marco 606 | 2017: 905
3 HANSEN Jesper 213 | 2017: 279

djoriana

ze zijn verstuurd. pb mag voor de geinteresseerde

Leukefans

'@heuvelcolombia
Inderdaad geen onaardig lijstje, al moeten die mannen het allemaal nog wel doen. Thwaites vind ik leuk wel een risico, aangezien nog niet eens zeker is of die nog renner is vorig jaar. Anderzijds, uitstekend renner, dus hopelijk garant voor veel punten.

Homme

In ronde 3 een paar goedkope krachten opgepikt. Met name opvulling waar ik geen verlies aan kan lijden. Het draait allemaal om mijn drie kopmannen komend jaar.
Biedingen voor ronde 4 zijn verzonden.

ZwartebroekengeIetrui

1 DEMARE Arnaud 1522
1 EWAN Caleb 1030
1 NIZZOLO Giacomo 591
1 KEUKELEIRE Jens 430
2 STYBAR Zdenek 1002
2 KITTEL Marcel 1001
2 MARECZKO Jakub 732
2 BONIFAZIO Niccolo 503
3 CIMA Imerio 131
3 PEÑALVER ANIORTE Manuel 30
3 COTE Pier-André 28
3 VIEJO REDONDO Jose Daniel 0

Mijn team met sprinters is compleet (op de talentencup na). Heel blij met kopmannen als Demare, Ewan, Kittel en Stybar. Daarnaast veel mannen die bij een nieuwe ploeg de kans gaan krijgen zoals Nizzolo, Mareczko, Bonifazio en ook kopman Ewan. Keukeleire ken ik nog van vorig jaar en ik weet dat hij beter moet kunnen. De beste Cima broer die weer een stap kan gaan maken en met Penalver, Cote en Viejo talenten die goedkoop waren maar die wel op pct (mits Burgos niet een jaar schorsing krijgt) koersen op een goed niveau gaan rijden.

elrio

Nog 4 te gaan in ronde 4: kartje, waggie, Wielervolger en ezra

elrio

'@ZwartebroekengeIetrui dat lijkt me team dat zeker gaat meedoen voor het grootste aantal overwinningen in 2019.

Luuuuuuukk

Door die 4 kan ik in elk geval niet overboden worden. Moet ik naar de tekentafel of is mijn team compleet elrio?

elrio

'@Luuk Zuijderwijk, ik denk dat je alvast kan gaan nadenken over je talenten.

Wielervolger

Bod verstuurd. Ik heb het risico genomen dat ik dezelfde renner als Peter Post Forever heb gekozen en dus nog een 5de ronde moet doen. Maar goed, ik ga ervan uit dat mijn tweede keuze dan ook nog wel vrij zal zijn.

Leukefans

'@Elrio
Ik kan ook niet meer overboden worden door degenen die nog moeten bieden. Hopelijk is mijn team compleet?

ZwartebroekengeIetrui

'@elrio
Dat is ook zeker een doel van team Zwartebroekengroenetrui dit jaar.

elrio

Met de boden tot nu toe zijn er nog 4 mensen die op herhaling moeten (voor sommigen zal dat geen verrassing zijn): Homme, Wicky, el canibal en joske47.
Met die informatie zou een ieder moeten kunnen uitrekenen of ze al klaar zijn omdat er niemand meer kan overbieden. Want de drie overgebleven bieders in deze ronde zijn:
kartje 44 voor 3
waggie 75 voor 1
ezra 765 voor 2
Waarbij de laatste waarschijnlijk nog de meeste wagentjes in de poep kan laten lopen, maar ik denk dat er best veel mensen zijn die met deze informatie zeker weten dat ze hun aandacht kunnen verleggen naar de talentencup.

heuvelcolombia

Oh had niet eens gezien dat Thwaites geen ploeg had. Had het niet verwacht.

KJP

Yes, dan zijn we dus rond. En door de komst van mijn laatste renner is het al een stuk minder erg dat ik Fulgsang gemist heb in de vorige ronde. Hoewel het een team is waar ik normaal nooit voor zou gaan doordat er weinig jonge renners in zitten hebben we Allround toch wel behoorlijk wat kwaliteit aangetrokken denk ik. Er zitten ook best wat renners tussen die nog boven hun aankoopbedrag uit moeten kunnen komen

ULISSI Diego 857
GREIPEL André 806
VICHOT Arthur 475
SENECHAL Florian 450
URAN URAN Rigoberto 1160
VAN POPPEL Danny 874
CONCI Nicola 120
CARBONI Giovanni 120
VAN GARDEREN Tejay 635
EIKING Odd Christian 210
FRANKINY Kilian 140
Renner X

Laatst gewijzigd
elrio

'@KimJungPoels graag nog niet posten over resultaten van ronde 4 (anders dan dat je team compleet is) uit het feit dat je (edit: renner X) heb verkregen kunnen dingen worden afgeleid.

Laatst gewijzigd
Wicky

'@Elrio: betekent dat ik nog over moet dat ik mijn bod ga missen of is dat omdat ik dan nog steeds 1 renner moet (heb maar op 1 geboden ipv 2)

KJP

Heb het aangepast.

elrio

'@Wicky het enige wat het betekent is dat je in ronde 5 nog een bod moet uitbrengen, wat voor jou geen verrassing zou moeten zijn omdat je met je bod nog geen volledig team had. Informatie over of je het andere bod wel gewonnen heb kan ik nu nog niet geven, omdat er nog mensen zijn met een groter budget dan het jouwe die nog niet geboden hebben.

waggie

4e bod gedaan

1 2 ... 12 ... 21 22

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.