Wielermaster CQ-spel 2019

1 2 ... 13 ... 21 22
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nog vooral wachten op Ezra... Kartje moet slim winkelen.

Gerrit Glomser

Ik denk dat dit toch een team moet zijn dat hoger moet kunnen finishen dan de 20e van vorig jaar... Paar sterke sprinters en wat krachtsmensen die in de ronden en klassiekers mee kunnen doen...

In deze lijst de aanschafwaarde en tussen haakjes hun gemiddeld aantal punten van de laatste 5 seizoenen) Mocht er minder dan 5 seizoenen zijn dan het gemiddelde van de seizoenen bij de profs.

1 KRISTOFF Alexander 1351 (1976,8)
1 BENNETT Sam 801 (603,2)
1 LAMBRECHT Bjorg 369 (337)
2 REICHENBACH Sébastien 340 (337,8)
2 ROLLAND Pierre 235 (375,4)
3 ACKERMANN Pascal 1447 (437)
3 MOLLEMA Bauke 1201 (1084,4)
3 IZAGIRRE INSAUSTI Gorka 900 (483)
3 MÄDER Gino 303 (255)
3 GIBSON Matthew 36 (36)
3 LAFAY Victor 13 (24,5)
3 GENE Yohann 4 (102,8)

Lambrecht heeft er pas 1 jaar opzitten en bij Mäder en Gibson is het laatste jaar geteld. Voor Lafay heb ik 2 jaar geteld en de rest kent 5 jaar. Opvallend is dan de score van Ackermann die pas vorig jaar doorbrak, wat overigens ook een beetje geldt voor Izagirre. Ik hoop een beetje dat de meesten hun gemiddelde kunnen halen en dat mannen als Ackermann, Bennett, Izagirre. Lambrecht en Mäder er boven kunnen komen. Mochten Gibson en Lafay dan ook iets beter scoren dan hebben we een goed seizoen...

Laatst gewijzigd
elrio

Nog 2 te gaan... Laat een ieder alvast gaan nadenken over de talentencup, zodat we daar niet te veel tijd verliezen.

Leukefans

'@Elrio
Ik doe mijn best al wat te zoeken, maar anderzijds zou ik de start van de ronde wel pas enkele dagen plannen, zodat iedereen zeker een bod klaar kan hebben voor de ronde begint. Gezien het belang van snelheid lijkt me dat wel het eerlijkste voor iedereen en sowieso hebben we nog wel even voor de start van het seizoen.

elrio

Ik geef natuurlijk wat tijd tussen het moment dat alle "normale" teams compleet zijn en het begin van het bieden op de talenten, zodat voor iedereen het startmoment ook duidelijk is, wat bij de eerste ronde van de talentencup ook erg belangrijk is.

elrio

En nu wachten we alleen nog op kartje (alweer). Door het bod van ezra is er een team bijgekomen dat op herhaling moet:
Het team van elrio :(
Ik denk dat veel mensen nu kunnen concluderen dat hun team compleet is.

joske47

Gaat Kartje met zijn 44 punten dan nog impact kunnen hebben?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Kan haast niet, alleen als er iemand is die weinig punten op een renner heeft geboden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik denk dat ik dit jaar met zekerheid de jongste ploeg heb die meedoet aan het CQ-spel, misschien zelfs wel de jongste uit de geschiedenis van dit spel. Gemiddeld zijn mijn renners nog geen 24 jaar oud.

elrio

'@rahimns bij de volgende 'uitslag' van de biedingen zal ook de gemiddelde leeftijd van de teams worden weergegeven! En inderdaad heb jij het jongste team, maar er zijn een aantal teams behoorlijk in de buurt.

kartje

BInnen 5 minuten is mijn bod binnen, 44 punten voor 3 renners het zal niet simpel zijn, had ook niet gedacht dat ik al mijn renners ging hebben. :)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Als niemand op Sivakov heeft geboden dan denk ik zo dat ik mijn 12-tal bij elkaar heb....

elrio

'@kartje je hebt een PB...

elrio

De teams zijn geupdate op pagina 1 van het forum. Mijn bod voor ronde 5 is opgestuurd en dus voor degenen van wie het team nog niet compleet is: er kan weer geboden worden.

Even voor de duidelijkheid dat zijn dus:
elrio (ik)
kartje
Homme
Wicky
djoriana
el canibal
joske47

De deadline staat op donderdag 23:59, de meesten moeten toch maar 1 renner, als is de kans op dubbelen zeker nog aanwezig omdat er veel in dezelfde vijver moeten vissen.

waggie

Ik ben zeer tevreden met mijn team. Moscon en SKA wellicht voor wat teveel gehaald, maar het zou me ook weer niet verbazen mochten ze toch in de buurt komen van hun aanschafwaarde. Verder veel jonge renners die een stapje kunnen maken en een paar oudere renners die afgelopen seizoen een minder jaar hadden. Tussen de haakjes heb ik hun puntenaantal van 2018 gezet.

1 MOSCON Gianni 2205 (1039) (waarbij hij meer dan de helft van zijn punten pas vanaf september na zijn schorsing heeft gehaald)
1 OOMEN Sam 1005 (648)
1 ANDERSEN Søren Kragh 910 (589)
1 MAJKA Rafal 810 (784)
2 COQUARD Bryan 501 (415)
2 MINALI Riccardo 364 (299)
2 PADUN Mark 305 (191)
2 KANTER Max 255 (200)
2 OSORIO CARVAJAL Alejandro 18 (17)
3 STRAKHOV Dmitry 502 (412)
3 CUMMINGS Stephen 50 (45)
4 SICARD Romain 75 (72)

Laatst gewijzigd
Edjahh

We zijn compleet na 4 rondes, niet ontevreden! Top 10 plek moet haalbaar zijn dacht ik. Vierde plek van vorig jaar herhalen zou mooi zijn maar is lastig denk ik.

1 MAS NICOLAU Enric 1255
1 SOSA CUERVO Ivan Ramiro 1025
2 SAGAN Peter 2444
2 EVENEPOEL Remco 766
2 ASGREEN Kasper 315
2 PANTANO GOMEZ Jarlinson 267
2 LECROQ Jérémy 110
2 HONORE Mikkel Frølich 110
3 PÖSTLBERGER Lukas 197
3 RIABUSHENKO Aliaksandr 145
3 HÄNNINEN Jaakko 55
4 GROSU Eduard-Michael 311

Luuuuuuukk

1 GAVIRIA RENDON Fernando 994
1 VANMARCKE Sep 712
1 KÜNG Stefan 657
1 ROELANDTS Jürgen 401
2 DEBUSSCHERE Jens 621
2 GAUDU David 421
2 KUMP Marko 61
3 GROSSSCHARTNER Felix 685
3 KENNAUGH Peter 402
3 KUDUS Merhawi Gebremedhin 312
3 KANGERT Tanel 312
4 COLBRELLI Sonny 1422

Geen echte klassementsman voor de GT's, maar desondanks tevreden met mijn team! Vooral heel benieuwd naar Gaviria en Küng

kartje

Küng had ik de voorbije jaren, en presteerde net altijd onder het niveau dat ik hem toebedeelde, hopelijk geeft hij jou nu wel geluk ;). En met sprinters is het altijd moeilijk om veel punten te verzamelen, of ze moeten al klassiekers winnen zoals M-S of Parijs-Tours, met gewone etappezeges halen ze wel punten binnen maar niet de vette kluiven zoals met een (grote) ronde.

Wielervolger

1 BARDET Romain 1660
1 BOASSON HAGEN Edvald 781
2 SOLER GIMENEZ Marc 847
2 BARGUIL Warren 712
2 GEOGHEGAN HART Tao 414
2 HIGUITA GARCIA Sergio Andres 130
3 HERRADA LOPEZ Jesus 563
3 BRAMBILLA Gianluca 502
3 PAUWELS Serge 259
3 LAMMERTINK Maurits 221
3 KÖNIG Leopold 9
4 DUPONT Timothy 902

Ik heb gekozen voor een mix van ervaring en jongeren. Alleen een echte topsprinter ontbreekt wat ik wel jammer vind. Ik denk niet dat de overwinning mogelijk is met dit team maar met een top 10 zijn we al heel tevreden.

elrio

We missen nog de boden van Homme en Wicky, tot nu toe nog geen conflicten!

elrio

Homme heeft inmiddels ook geboden en als Wicky niet biedt op een renner die al gekozen is door een ander zijn we klaar en kunnen we gaan uitkijken naar de talentencup.

Homme

Ik laat de talentencup dit jaar voor wat ie is.

el canibal

laatste bod was nog lastig met het meeste te besteden voor 1 renner. en dat in de 500 zone die al goed kaalgeplukt is. gegokt op progressie van een jongere renner dan maar, al is een overstap naar katusha daar zeker geen garantie voor!

elrio

Mocht @Wicky vandaag niet bieden op zijn laatste renner, dan wil ik toch binnenkort beginnen met de talentenronde. Het laatste bod van @Wicky staat min of meer los van de talentenronde, afgezien van het feit dat hij eventueel zou kunnen bieden op een talent met zijn overgebleven budget, maar misschien moeten we dat dan maar zien als zijn "straf" dat hij niet kan bieden op een talent met zijn overgebleven 25 punten.

Wicky

Beetje laat

Doe mij maar RIVERA SERRANO Kevin voor 25

1 2 ... 13 ... 21 22

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.