Wielermaster CQ-spel 2019

1 2 ... 5 ... 21 22
Homme

Hij gaat lekker. Hoeveel ploegleiders moeten nog bieden?

elrio

Op pagina 1 staat netjes bijgehouden welke boden al binnen zijn, zoals je kunt zien zijn er nog 9 boden niet binnen.

Dit is tevens een goede plek om te controleren of een bod verwerkt (en goedgekeurd) is. Voordat je met iemand communiceert over boden raad ik aan om even te controleren of er al staat dat het bod binnen is.
Ter verduidelijking er was 1 iemand deze ronde die een fout gemaakt had in zijn bod en die geef ik graag de kans om dat nog te verbeteren (ik ben de slechtste niet), als hij echter al heeft gecommuniceerd met andere mensen is dat natuurlijk niet eerlijk en moet ik de regels naar de letter toepassen, wat voor de persoon in kwestie natuurlijk niet fijn is.

hofsje

Mijn bod is ook goedgekeurd :)
Je mag je boden sturen als je ze van me wil weten

Homme

Goed bezig, Elrio!

waggie

Wanneer verloopt de eerste deadline.

Ik was van plan om ze vanavond te sturen, maar er is wat tussen gekomen. Ga het nog wel proberen, maar als het morgenmiddag ook nog mag zou het fijn zijn

Peter Post Forever

Boden verstuurd. Stuur maar een Pm als je wilt weten wat mijn biedingen waren

Wielervolger

Mijn bod volgt ten laatste morgen in de namiddag

Joachim

Ik zal mijn bod ook morgen doorsturen.

kartje

Het mijne volgt ook morgen!

elrio

We missen er nog 6: Joachim, kartje, Wielervolger, waggie (geven allemaal aan dat ze morgen gaan bieden) en heuvelcolombia en djoriana. Ik zou iedereen willen vragen te proberen in ieder geval donderdag het bod te sturen, maar als deadline zet ik voorlopig vrijdag 23:59.
Ik had de (ijdele) hoop dat de meeste mensen hun bod al klaar gehad hadden voor in ieder geval de eerste ronde, vandaar dat ik niet direct een deadline heb genoemd. Voor de volgende rondes zal ik direct een deadline noemen.

Wielervolger

Bod verstuurd

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het stokt wat... nog 4.

Gerrit Glomser

Benieuwd of we dit jaar wel met een aantal boden in ronde 1 de hoogste zijn...

hartstikkebedankt

Just asking, is er nog een kans dat ik als 1e reserve mee kan doen of wachten jullie sws op de laatste?

Edjahh

'@HB dat is aan onze spelleider Elrio, lastige is dat er niet van te voren een deadline gesteld is, hierdoor worden deelnemers wat laks met doorgeven ;)

kartje

Ik ben het weer uit het oog verloren door de drukte op het werk,...
Maar ik maak nu nog snel een lijstje op :)

elrio

'@hartstikkebedankt ik ga niet sowieso op de laatste wachten, maar het is ook niet zo dat als zaterdag nog niet alle boden binnen zijn, dat mensen automatisch niet meer mee doen.
Morgen zal ik proberen de mensen die nog niet geboden hebben te bereiken (van een aantal heb ik nog het e-mailadres van vorig jaar) en ze te vragen enige vaart te maken met hun bod. En ik hoop er natuurlijk nog op dat waggie en kartje hun belofte nog gestand doen en vandaag nog bieden (er zijn nog 21 minuten) ;).

kartje

'@elrio je hebt post! :) Verstuurd in een PB.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Er staat nergens in de spelregels dat je verplicht bent om in elke biedronde mee te bieden. Dus als iemand de deadline mist dan heeft hij pech gehad maar dat betekent natuurlijk niet automatisch dat hij uit het spel ligt. Wel vind ik het jammer dat als je je voor dit populaire spel opgeeft je niet serieus even oplet wanneer het spel begint. Ook al heb je het druk kan ik me niet voorstellen dat je niet sinds de start van dit spel geen tijd hebt gehad om alvast een eerste bieding klaar te zetten. Natuurlijk moet de rest ook wel wat geduld kunnen hebben maar het staat wel vreemd tegenover al die mensen die zo graag eens willen meedoen met dit spel. Mijn persoonlijke mening hoor, natuurlijk kan ik niet in iedereen zijn persoonlijke agenda kijken, dus ik weet dat ik me op glad ijs begeef met deze mening ;)

elrio

'@kartje je hebt een bericht terug :(

Wicky

Oei, een dubbelbod? :P

Ik heb ze vast allemaal binnen deze ronde!

elrio

Inderdaad @Wicky je hebt al je boden gewonnen natuurlijk ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik vraag me alleen af hoe je dan nog 8 renners erbij gaat halen met wat je over hebt.

elrio

'@rahimns er staat inderdaad nergens geschreven dat je verplicht bent om elke biedronde mee te bieden, maar ik ben wel van mening dat als je de eerste ronde mist van dit inderdaad populaire spel het misschien beter is als je je plek opgeeft aan iemand die enthousiaster is om te mogen meedoen. Want het argument dat je het te druk hebt gaat voor mij voor de eerste ronde niet op, want de top 200 (op misschien een enkele renner na) staat al behoorlijk lang vast en het had zeker mogelijk moeten zijn ergens gedurende de laatste 3 weken een bod in elkaar te zetten.
Dat wil niet zeggen (zoals ik al eerder aangaf), dat direct na het missen van de eerste deadline je eruit ligt, maar mocht ik langere tijd niks horen, dan ben ik wel van mening dat de positie overgegeven moet worden aan de eerste speler op de wachtlijst. Ook om ervoor te zorgen dat de mensen die wel hun tijd erin gestoken hebben een leuk spel hebben en niet de hele tijd moeten wachten. Er is meerdere keren gemeld dat we 20 november zouden beginnen.

Bij deze: de deadline voor beurt 1 is op vrijdag 23:59 en mocht ik zondag 23:59 geen teken van leven hebben gekregen van een van de spelers dan schuift de positie automatisch door naar de eerste op de wachtlijst. In principe is een leeg bod genoeg om je positie te behouden (mocht je echt geen tijd hebben om je bod in elkaar te zetten), maar ik verwacht wel dat als speler van dit spel je op zijn minst in deze tijd geregeld het forum checkt.

KJP

Lijkt me terecht. Kijkend naar vorig jaar (Heb de moeite niet genomen om 2017 te bekijken) zijn dit overigens ook wel een beetje usual suspects. Op zich niet erg, want als je binnen de deadline je bieden verstuurd is het volgens de regels prima, maar het is wel een teken uiteraard.

1 2 ... 5 ... 21 22

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.