Wielermaster CQ-spel 2019

1 2 ... 6 ... 21 22
Rahim Vlasblom
admin

'@elrio in dat opzicht ben ik het ook wel met je eens. Misschien dan voor volgend jaar dit ook gewoon opnemen in de spelregels. Je mag van mij best wel wat strenger idd zijn. Volgens mij was dat ook wel de onderliggende boodschap in mijn bijdrage.

hofsje

Voor diegene waarvan ik het team nog niet heb gezien mag me best een bericht sturen :)

waggie

Sorry, het gaat sinds woensdag helemaal niet goed met 1 van mijn beste vrienden (was zelfs even vermist)

Ik ga het sowieso voor vrijdagavond wel sturen.

heuvelcolombia

Ah ok.
Ja een beetje student heeft wel een deadline nodig natuurlijk ;)
Ik probeer het zodadelijk te doen en anders wordt het morgen.

waggie

Toch nog even tijd gehad, bod gemaild

djoriana

ze zijn eruit

elrio

Alleen nog heuvelcolombia en de eerste ronde zit erop.

Laatste man

Sterkte waggie. Ia belangrijker.

KJP

Wat een spanning! :P

Luuuuuuukk

Op 8 renners geboden. Ben tevreden als ik er 4 binnen haal. Blijft lastig zo'n 1e ronde

Wicky

Hebben we überhaupt iets van heuvelcolombia gehoord? En het is natuurlijk niet verplicht de 1e ronde mee te bieden, maar er blijft weinig spel over als je die al mist. Misschien toch maar 1 team stand by?

KJP

Een paar posts hierboven geeft ie aan dat ie gisteren zou proberen te bieden en anders morgen. Als student zijnde zal het wel 1 minuut voor de deadline worden. ;)

Leukefans

'@wicky
Hij heeft hierboven geantwoord dat hij iets zou insturen en de deadline is bekend, dus zou nog even afwachten.

elrio

Ik heb mijn bod al klaar voor ronde 2 (misschien moet ik hem natuurlijk nog aanpassen als heuvelcolombia renners van mij afpakt uit ronde 1 of op renners biedt waarop ik wil gaan bieden), dus zodra heuvelcolombia biedt kan ronde 2 snel beginnen.
O ja hij moet natuurlijk niet hetzelfde bieden als iemand anders want dan krijgen we alsnog een run-off... Misschien is dat een regel die we zouden kunnen wijzigen, dat bij gelijk bod de tijd van het bod telt, dat zou er voor kunnen zorgen dat mensen meer op tijd bieden, maar dat wil ik voor dit jaar niet wijzigen.
Ik zal echter wel direct een harde deadline stellen voor ronde 2 zodra het bod van heuvelcolombia binnen is.

Joachim

Nieuwe regel om het sneller te laten gaan: de laatste bieder verliest 50 punten budget voor de volgende biedronde. :D

KJP

Hahaha, en een aparte deadline voor heuvelcolombia zou ook helpen. Omdat ie student is en de grens schijnbaar moet opzoeken zeg maar. ;)

Gerrit Glomser

Vraag me af of minder budget helpt. Dan had ik maar 1300 op August Jensen kunnen bieden in de laatste ronde, wat een sof...

elrio

Van de laatste bieder wordt willekeurig een bod genegeerd ;)

Luuuuuuukk

Van niet opgemaakt budget krijg je de helft bij je punten opgeteld toch ;-)?

heuvelcolombia

Heb mijn bod verstuurd nu.

Wil niet voor problemen zorgen, maar het seizoen gaat toch niet sneller van start als we sneller onze biedingen opsturen?

Dat bij gelijke stand de tijd van opsturen geldt van ik op zich wel een goede. Met name voor elrio ;)

elrio

Alle boden zijn verwerkt. We hadden gelukkig geen gelijke spelen.

Ik heb mijn boden al opgestuurd naar @Edjahh, dus men kan weer bieden!

elrio

Even wat praktische informatie:
Deadline dinsdag 23:59
Je mag op iedereen bieden nu
Kijk goed naar je overgebleven budget op pagina 1

De boden waren erg netjes ingeleverd (iedereen op 1 na had netjes de namen van cqranking gebruikt). Sommige mensen hadden ze echter wel overgetikt in plaats van te kopieeren waardoor er hier en door en spelfout in zat. Voor de volgende ronde is het nog belangrijker om de goede naam te gebruiken zeker voor de wat obscuurdere renners.

KJP

Niet slecht, maar ook zeker niet heel goed. Aantal namen waarvan ik verwacht had overboden te worden zijn niet gegaan of lager dan ik verwacht had, en op een aantal namen waarop ik heb geboden omdat ik dacht dat ze niet heel populair zouden zijn ben ik overboden.

Rahim Vlasblom
admin

Hou alleen de 2 veldrijders over... gokje natuurlijk met Van Aert, als hij straks geen ploeg heeft heb ik natuurlijk wel een probleem.

2e bod is de deur uit.

(pb mag)

Laatst gewijzigd
Peter Post Forever

Iedereen behalve D. Martin en SKA binnen. 5 van de 7 vind ik een mooie score.

1 2 ... 6 ... 21 22

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.