Ik heb mijn bod al klaar voor ronde 2 (misschien moet ik hem natuurlijk nog aanpassen als heuvelcolombia renners van mij afpakt uit ronde 1 of op renners biedt waarop ik wil gaan bieden), dus zodra heuvelcolombia biedt kan ronde 2 snel beginnen.
O ja hij moet natuurlijk niet hetzelfde bieden als iemand anders want dan krijgen we alsnog een run-off... Misschien is dat een regel die we zouden kunnen wijzigen, dat bij gelijk bod de tijd van het bod telt, dat zou er voor kunnen zorgen dat mensen meer op tijd bieden, maar dat wil ik voor dit jaar niet wijzigen.
Ik zal echter wel direct een harde deadline stellen voor ronde 2 zodra het bod van heuvelcolombia binnen is.
Even wat praktische informatie:
Deadline dinsdag 23:59
Je mag op iedereen bieden nu
Kijk goed naar je overgebleven budget op pagina 1
De boden waren erg netjes ingeleverd (iedereen op 1 na had netjes de namen van cqranking gebruikt). Sommige mensen hadden ze echter wel overgetikt in plaats van te kopieeren waardoor er hier en door en spelfout in zat. Voor de volgende ronde is het nog belangrijker om de goede naam te gebruiken zeker voor de wat obscuurdere renners.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.