Wielermaster CQ-spel 2019

1 2 ... 7 ... 21 22
elrio

'@rahimns ik denk dat de veldrijdcup wel binnen is voor jou dit jaar ;)

KJP

Boden ook ingezonden, dus PBs zijn welkom.

ZwartebroekengeIetrui

4/6 binnen gehaald en heel blij met Ewan en Demare.

Biedingen voor ronde 2 heb ik ook al verstuurd
PB mag.

Homme

Een mooie eerste worp. Mijn drie kopmannen al binnen.
Mijn biedingen voor ronde 2 zijn verzonden.

Laatste man

Helaas geen Landa en Kung. Paar mannen over het hoofd gezien die nu weg zijn. Wel een sterke kern, die mits normaal niveau, voor een pak punten gaat zorgen.

Boden zijn er weer uit.

Laatste man

Stuur mij geen pm. Ik zie een fout in mn bod!

elrio

'@Laatste man ik ook ;)

Luuuuuuukk

Vanmarcke, Küng, Gaviria(!!) en Roelandts binnen. Klassiekerkern is in ieder geval prima op orde zo! Toch erg jammer dat ik Nibali en vooral Moscon ben misgelopen. Maar als ik zie voor hoeveel die laatste is gekocht, was ik nooit in de buurt gekomen qua bod. Ga me nu eens storten op ronde 2

elrio

Ik moet ook zeggen dat Moscon ook wel erg duur is met 2205, dat is zo'n beetje het aantal punten dat Sagan dit jaar gehaald heeft. Het is natuurlijk een klasbak maar zo'n jaar zie ik hem niet hebben, maar misschien heb ik ongelijk.
Küng was een vel betwiste renner.

Luuuuuuukk

Ronde 2 is opgestuurd! PM's zijn welkom

Laatste man

Opnieuw!

elrio

goedgekeurd!

Leukefans

Met Benoot en Lutsenko twee heerlijke krachtpatsers in mijn ploeg, echt het type renner waarvan ik houd, dus erg tevreden mee. Van Formolo hebben we ook het laatste nog niet gezien, hoop ik, dus ook blij mee.

Mijn tweede ronde is ook weg, dus geïnteresseerden sturen maar een PB.

waggie

Ja, gokje genomen met Moscon en hopen dat die de lijn van na zijn schorsing doortrekt

Wat was het op een na hoogste bod op hem Elrio?

Edit: overigens had ik maar op 4 renners geboden en alle vier binnen. Wellicht voor te veel, maar dat zullen we gaan zien :D

Laatst gewijzigd
Peter Post Forever

Biedingen 2e ronde verzonden

elrio

'@waggie 1255 dus ietwat overboden...

elrio

Voor de officiele deadline van ronde 1 hebben er al 10 mensen voor ronde 2 geboden, dat gaat de goede kant op. Echter bepaalt de langzaamste hoe lang de ronde duurt...

Laatst gewijzigd
Gerrit Glomser

Zeer tevreden met het binnenhalen van Kristoff. Moet toch zeker weer 1500+ kunnen scoren. Ook Sam Bennett kan nog wel wat beter. Met Lambrecht een talentvolle Belg binnengehaald die in mijn ogen alleen nog maar sterker wordt. Mooi begin dus.

Net ronde 2 verstuurd en benieuwd wie we daar nog binnen gaan halen.

Edjahh

Mijn bod komt zaterdag ergens, vanavond geen tijd. ´t Café in. :D

hofsje

mijn boden zijn er ook weer uit :)

Edjahh

De volgende rondeeeee

elrio

'@Edjahh is dat nou het beste idee om midden in de nacht als je terug komt uit het cafe je bod te sturen ;)?

Leukefans

4000 op Andrea Tafi geboden ja? 😂

elrio

Nee Tafi moet je bewaren voor de talentencup!

Laatst gewijzigd
el canibal

best tevreden met twee kopmannen, maar het wordt wel een uitdaging om de 12 vol te krijgen zeg. niet verwacht dat nibali zo in trek zou zijn nog. bod 2 is verstuurd, spannend...

1 2 ... 7 ... 21 22

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.