Als hij geen schorsing krijgt gaat Movistar gewoon met hem verder schijnt het.
Zijn afwijking in het bloedpaspoort stamt ook van Januari 2017, dus dat was sowieso ook nog voor zijn Movistar tijd trouwens. Ben heel benieuwd of de UCI het voor elkaar krijgt een oordeel te vellen voor de start van het nieuwe seizoen.
Ik ben wel tevreden met Bardet en Boasson Hagen. Bardet zal een heel goed seizoen moeten hebben om zijn aankoopbedrag terug te verdienen maar als Boasson Hagen weer een beetje op niveau komt is dat gegarandeerd een pak winst.
Naast Hagen zijn er trouwens nog een aantal heel goedkoop gekozen vind. Met name Bouhanni, Costa, Trentin, Greipel en Ulissi kunnen heel goede aankopen zijn denk ik.
Zitten inderdaad renners bij die redelijk goedkoop zijn gegaan. In vorm moeten renners als Nizzolo, Roelandts, Gaviria, Majka, Nibali, Quintana, EBH, Aru, Costa, Kreuziger, D. Martin, Zakarin, Bernal, Bouhanni, Kristoff, en Henao allemaal hun aanschafwaarde met winst kunnen terugverdienen... Daarvan zijn in mijn ogen Gaviria, Bernal en Kristoff de echte koopjes, die wellicht enkele honderden punten meer kunnen scoren.
Uh ik weet niet helemaal precies waar die 7 vandaan komt, maar in principe geldt voor elke ronde dat je maximaal mag bieden op:
12 - aantal renners in je team
Dat is voor ronde 1 dus 12 renners (al valt dat niet aan te raden).
Voor jou is dat dus 8 renners voor ronde 2 aangezeien je 4 renners in je team hebt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.