Wielermaster CQ-spel 2019

1 2 ... 8 ... 21 22
shiraz

Oei, helemaal het nieuws over Roson gemist. Dat begint lekker

KJP

Misschien krijgt ie geen schorsing. ;)

shiraz

Ik hoop het. Maar voorlopig ook geen ploeg, lijkt het.

KJP

Als hij geen schorsing krijgt gaat Movistar gewoon met hem verder schijnt het.

Zijn afwijking in het bloedpaspoort stamt ook van Januari 2017, dus dat was sowieso ook nog voor zijn Movistar tijd trouwens. Ben heel benieuwd of de UCI het voor elkaar krijgt een oordeel te vellen voor de start van het nieuwe seizoen.

shiraz

Daar ben ik dan ook benieuwd naar. Dat mag ook wel, want het speelt tegen die tijd ook al meer dan een half jaar.
Maar ik heb goede hoop. En dat Roson dan maar extra gemotiveerd terug mag komen en de pannen van het dak mag fietsen!

shiraz

Overigens is mijn tweede bod ook verzonden. Hopelijk zonder geschorsten deze keer.

Wielervolger

Ik ben wel tevreden met Bardet en Boasson Hagen. Bardet zal een heel goed seizoen moeten hebben om zijn aankoopbedrag terug te verdienen maar als Boasson Hagen weer een beetje op niveau komt is dat gegarandeerd een pak winst.

Naast Hagen zijn er trouwens nog een aantal heel goedkoop gekozen vind. Met name Bouhanni, Costa, Trentin, Greipel en Ulissi kunnen heel goede aankopen zijn denk ik.

joske47

Ik vind vooral Bernal een koopje. Had hem links laten liggen omdat ik dacht dat daar wel voor opgeboden zou worden maar blijkbaar niet.
Mijn tweede bod is zojuist ook verzonden.

KJP

Bernal en Gaviria allebei niet duur...

Wielervolger

Bod ronde 2 verstuurd!

elrio

Nog maar 7 te gaan!

ezra

Mijn bod is ook verstuurd. PB's zijn welkom!

Gerrit Glomser

Zitten inderdaad renners bij die redelijk goedkoop zijn gegaan. In vorm moeten renners als Nizzolo, Roelandts, Gaviria, Majka, Nibali, Quintana, EBH, Aru, Costa, Kreuziger, D. Martin, Zakarin, Bernal, Bouhanni, Kristoff, en Henao allemaal hun aanschafwaarde met winst kunnen terugverdienen... Daarvan zijn in mijn ogen Gaviria, Bernal en Kristoff de echte koopjes, die wellicht enkele honderden punten meer kunnen scoren.

djoriana

ze zijn er weer uit

elrio

En toen waren er nog maar 4... kartje, waggie, heuvelcolombia en Wicky

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Misschien handig om de deadline bij het lijstje te zetten. Nu moet je echt in de reacties gaan terugzoeken wanneer dat was.

elrio

Goed plan. De deadline staat nu bij de speler status op pagina 1 van dit forum.

Wicky

verzonden

waggie

Mogen we in deze ronde op meer dan 7 renners bieden?

Aangezien in de regels daar alleen over wordt gesproken met betrekking tot de eerste ronde?

elrio

Uh ik weet niet helemaal precies waar die 7 vandaan komt, maar in principe geldt voor elke ronde dat je maximaal mag bieden op:
12 - aantal renners in je team
Dat is voor ronde 1 dus 12 renners (al valt dat niet aan te raden).
Voor jou is dat dus 8 renners voor ronde 2 aangezeien je 4 renners in je team hebt.

waggie

'@elrio in de openingspost ;)

Let op je hoeft niet direct op een volledig team te bieden, dat wil zeggen dat je in de eerste ronde ook slechts op 7 renners kan bieden. Uiteindelijk moet je natuurlijk wel 12 renners hebben.

Van daar dat ik het vroeg :P

Tweede bieding gemaild.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Daar staat dan ook 'hoeft niet' en 'kan' en niet 'moet'. Dus het is je eigen tactiek bepalen.

waggie

Ah ja, ik interpreteerde het anders xD

kartje

Mijn team komt straks ;)

elrio

'@kartje, @heuvelcolombia vandaag is de deadline dag, ik hoop dat jullie even tijd vinden om een bod te maken, het zou zonde zijn als jullie de tweede ronde zouden missen.

1 2 ... 8 ... 21 22

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.