Wielermaster CQ-spel 2019

1 2 ... 9 ... 21 22
heuvelcolombia

Hij komt vandaag nog.
Heb wel al een lijstje, maar ik moet nog zien hoeveel ik op iedere reneer ga bieden.

Iemand nog tips? :)

Wielervolger

Ik zou zeggen voortmaken en niet te lang twijfelen!

Edjahh

Ja schiet eens op Heuvelcolombia, en kartje ^^

waggie

Als iemand mijn boden nog wil weten mag je een PB sturen (met meteen je eigen namen erbij)

Edjahh

'@waggie je hebt een PB

waggie

'@edjahh
Je hebt antwoord terug

heuvelcolombia

Heb flink op iedereen (over)geboden

elrio

en nu is het wachten op @kartje.... die gisteren aangaf dat ie zijn team al zou sturen, maar ik heb nog niks ontvangen...

el canibal

houdt het wel spannend zo, elk uur even kijken ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Kartje maakt het wel heel spannend... had van mij niet gehoeven hoor ;)

Edjahh

Spannond

Leukefans

Hopelijk werkt Kartje aan een spectaculaire last-minute inzending, want zou zonde zijn om de biedronde te missen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Helaas... benieuwd wie ik binnen heb gehaald

Laatst gewijzigd
elrio

Tja geen bericht van kartje... wel jammer, zeker omdat hij gisteren nog zei dat hij een team zou gaan sturen, maar in deze denk ik ook dat we moeten zeggen, een deadline is een deadline.

elrio

Ik heb de uitslagen van ronde 2 op pagina 1 gezet. Mijn nieuwe bod is al uitgestuurd naar @edjahh, dus het staat een ieder vrij om te bieden in ronde 3.
De deadline is op zaterdag 1 december om 23:59.

Leukefans

Hmm, toch niet echt tevreden. Soler heel nipt kwijt en ook Latour en O'Connor, beiden aan Elrio. Vooral die laatste had ik er graag bijgehad.
Anderzijds met Dennis wel een topper binnen en met Halvorsen en Cortina twee sprinters op de rand van de doorbraak.

waggie

5 van de 8 binnen gehaald.

O'Connor mis ik op iets meer dan 100 punten, Meintjes op 400 punten :o

Evenepoel zal ook wel erg populair geweest zijn. Ik had er maar 201 op geboden. 700 lijkt me vrij veel, maar we gaan het mee maken :)

Edjahh

Oké, erg benieuwd, wat was het op één na hoogste bod op Evenepoel? Erg blij met deze ronde! Ik heb wat betreft Evenepoel hetzelfde aantal punten aangehouden (wat hij vorig jaar heeft gehaald) wat Jakobsen heeft gehaald ongeveer.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Op Kuss na al mijn renners binnen gehaald (al baal ik wel van Kuss) maar verder toch wel tevreden. 3e bod is ook de deur uit.

Leukefans

Mijn derde bod is ook weg, geïnteresseerden sturen maar een PB.

Edjahh

Derde ronde ook de deur uit

elrio

Tevreden over ronde 2, Pinot iets te veel geboden al was het dichtsbijzijnde bod niet heel ver weg, maar ik wilde zeker zijn dat ik 'mijn dikzak' kreeg. Voor de rest heel erg balen dat ik Moschetti op 2 punten verloren heb, maar ik mag niet klagen als ik kijk naar de hoeveelheid mensen die ik net overboden heb op O'Connor.

Ronde 3 gaat belabberd, moest nog op 3 mensen bieden, er hebben vier andere spelers geboden en ben nu al 2 renners kwijt... Dus voor mij zeker een ronde 4 (maar dat was vorig jaar mijn beste ronde, want toen moest ik noodgedwongen nog op 2 mensen bieden en dat waren Narvaez en Schachmann).

@Edjahh er is 7 keer op Evenepoel geboden en het tweede bod was 321, dus je had iets minder enthousiast kunnen zijn.

Leukefans

'@Elrio
Met dank aan Edjahh om even je boden naar iedereen door te sturen, zodat we je zeker konden overbieden, zal je leren om O'Connor en Latour van me af te snoepen! 😂 😉

Laatst gewijzigd
elrio

Ach ik pas ook nog geregeld mijn boden aan nadat ik zie wat iedereen geboden heeft, dus misschien heb ik aan het einde toch de boden nog gewonnen ;)

KJP

Weer geboden! PM's mag!

1 2 ... 9 ... 21 22

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.