Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 203 ... 501 502
Rawolf

Tja er staat alleen dat ze bij hetzelfde team hebben gezeten, ik vind het nog niet spannend worden. Bij quick step hebben ze ook nog zat van die mannetjes, ibarguren *kuch kuch*

Laatst gewijzigd
Stoempie

Thanks Romain. Ik ga me oriënteren

Yeez

'@kelderfan laat maar zitten haha. Tuurlijk wacht tjv niet, maar de renner moet ook wel willen. En renners voor 2020 mogen niet voor augustus bekend gemaakt worden naar de buitenwereld. Wel tekenen. Maar nogmaals, tjv zal echt wel haar best doen, maar de renners moeten ook de ploeg kiezen uit de keuze die ze hebben

Romāns Vainšteins

'@ Random.

Bij ELK wielerteam hebben ze dat soort mannetjes zitten incluus dat spontane Baskische heerschap bij UEA die met bloedgabber Gianetti de beste ploeg ter wereld wil formeren. Het punt is meer dat de aanval nu op Roglic is ingezet en het nu vooral de vraag is hoe ze deze extra last gaan meedragen richting Verona.

Rawolf

Ja dat bedoel ik, de mensen die wielrennen wat langer volgen weten dat het eigenlijks niks geks is dus het zal wel meevallen.

Lees trouwens net een gerucht dat het nep zou zijn en dat Roglic helemaal geen enkele connectie met hem heeft

robklerx

Volgens wikipedia zou Erzen, volgens het artikel de spil, in 2013 teammanager geweest zijn bij Adria Mobil in 2013. Het jaar waarin Roglic is gaan fietsen. Tja, zo heeft inderdaad iedereen wel een connectie met iemand met een dopingverleden.

Stoempie

Als Foss Nederlands aan het leren is, rijdt ie volgend jaar gewoon voor Jumbo Visma hoor.

assen

'@Mochiel
Doe PRECIES hetzelfde als wat jij van plan bent.
In mijn souterrain heb ik een hometrainer staan. Daar ga ik op los terwijl ik wielrennen kijk.
Lekker efficient, en nooit een lekke band,, en gelijke omstandigheden voor een eerlijke wedstrijd tegen jezelf.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Robert geeft aan dat hij waarschijnlijk de Tour ook niet gaat redden, dus lijkt het logisch dat Laurens de Plus hem daar gaat vervangen.

Yeez

Wel een waardig vervanger

kelderfan

'@rahimns
Dat lijkt mij een juiste beslissing. Ik hoop dat Robert Gesink de Vuelta wel haalt om eventueel Kruijswijk bij te staan.
Het lijkt mij ook logisch dat Laurens De Plus zijn plek gaat innemen in de TDF-ploeg.

horsm

Hmm... Ik vind de Roglic link toch wel degelijk zorgwekkend.

Yeez

De link wordt door de pers gelegd.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@horsm Als Roglic zich op glad ijs had begeven en wat met deze man te maken had gehad op dopinggebied dan kies je toch niet voor een Nederlandse ploeg als Jumbo-Visma. Dan was hij wel met Erzen meegegaan naar Bahrein-Merida.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Gratuit Rahims. Leg maar eens uit waarom dat zo logisch is .

Yeez

Omdat hij daar dan ongestoord door kon gaan met zijn begeleider, die tevens bij de ploeg werkt en dus geen controle. Want de controle is degene die het doet. Bij TJV kom je in een nieuwe omgeving die strikt tegen doping is en zelfs renners niet zonder toestemming medicatie laat gebruiken @rv

horsm

'@rahimns, goed punt. Maar toen hij gescout werd door Jumbo has hij toch niet allerhande aanbiedingen op zak!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@horsm zou Erzen hem dan niet bij zijn ploeg gehaald hebben als hij zo een band met hem had gehad. Juist dat Roglic kiest voor Jumbo-Visma vanwege hun anti-doping beleid zou toch totaal tegenstrijdig zijn als hij een verleden met Erzen zou hebben op dat gebied. Die zou hem dan toch ook liever onder zij hoede hebben gehad. Dan had hij hem toch ook wel eerder naar Bahrein hebben gehaald.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Een ouderwetse hometrainer of een nieuwewetse Tacx, Assen? 😀

Turtlehead

Misschien kunnen we de Roglic-heeft-gepakt-of-niet discussie beperken tot het daartoe bestemde topic?

kelderfan

In de Tour of Norway rijdt Jonas Rasmussen voor TJV en in de Dauphine Jonas Vingegaard volgens PCS. Dat zou betekenen dat TJV een nieuwe renner {Noor/Deen} heeft aangetrokken;)
Over doorpakken gesproken#

xistnc

Duidelijke counter vanuit de ploeg: Roglic heeft nooit iets met Erzen te maken gehad. Dat is dusdanig absoluut geformuleerd, dat eenvoudig moet kunnen worden vastgesteld of het wel of niet klopt. Mocht het niet kloppen, dan zien we wel weer verder.

Stoempie

Die Jonas Rasmussen is een raadsel

Laatste man

Roglic heeft in ieder geval Bahrain afgewezen toen hij al bij Lotto zat.

TLJCAMPS

Voor de duidelijkheid: De volledige naam van Vingegaard is Jonas Vingegaard Rasmussen.

1 2 ... 203 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.