Team Jumbo-Visma 2019

1 2 3 4 ... 501 502
tendam

Vaag verhaal inderdaad. Het komt er waarschijnlijk op neer dat Morton de Ronde van Kwazulu-Natal wil blijven rijden maar dat Vaughters wanhopig op zoek is naar klimmers van enig niveau dus dan maar weer bij hem uitkomt.

kelderfan

'@AlfredoBinda
Dat klopt en ik hoop, dat Team Jumbo hem langer kan binden en gezien de plannen, die 't team met hem heeft, lijkt mij dat een logische stap.

Laatst gewijzigd
EmPeHa

Het programma van Powless is bij hem zelf nog niet eens bekend. Het enige dat hij zegt is dat hij mogelijk een grote ronde rijdt in 2019 en als dat aan het begin van het jaar is, hij geen TOC rijdt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan je bedoeld genoemd in dit topic maar dat zegt toch niets. Vanuit de ploeg zijn er nog helemaal geen namen genoemd dus is alles in principe mogelijk.

ghostwriter

Ik hoop dat Powless de Vuelta rijdt zodat hij nog een behoorlijk aantal kleine WT rondes kan rijden voordat hij zich in een grote ronde stort.

kelderfan

'@EmnPeHa
Quote: "Het programma van Powless is bij hem zelf nog niet eens bekend."
Hij zegt zelf in dat interview, dat zijn programma nog niet helemaal is ingevuld voor komend seizoen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Powless zou dus naar de Giro kunnen voor zijn eerste grote ronde, of niet.. Dat moet nog worden ingevuld. Dan vraag je je toch af hoe het zit het met Bouwman.

Wielerfan1987

'@vlek,

Wat is er met Bouwman dan?

Alsof een eventuele start van Powless in de Giro zou uitsluiten dat Bouwman er nog kan of mag starten....

Bouwman was overigens erg over de Giro te spreken afgelopen jaar, daarnaast denk ik dat hij nog wel een herkansing voor een etappewinst wil.

gardeyn

'@wielerfan: Bouwman moet dan maar onderdeel van de kleine sprinttrein rond V Poppel, die alla Batta moet gaan fietsen, worden, want in de klimtrein is nu wel of geen plek meer. En Koen heeft in de 68th CRITERIUM DU DAUPHINE etappe 2, dankzij Alexeij Vermeulen, toch ook laten zien te kunnen sprinten.

xistnc

Maar wat met Tobias Foss.

Loek de Rooij

Die komt wel weer in vorm, dus als Clement niet bijtekent en ploegleider wordt, dan is een extra plekje in de klimtrein. Maar wat dan met Jan Maas? Die heeft zich toch ook goed laten zien in de Tour of Utah en Colorada Classic....

Het is een soort groundhog day op dit forum.

wolfje

'@luckyloek
Zelfs de referentie naar groundhog day heb ik vaker voorbij zien komen

tendam

Als kelderfan zelf niet post, posten zijn fans wel kelderfanniaanse reacties... Groundhog Day indeed.

Gestoorden

Nu nog even die vervelende '(weg)wielerloze' winter (de allom betreurde WWW - ook wel komkommertijd) doorkomen en dan op naar een mooi seizoen met Team Jumbo! Ik kan iig niet wachten en kijk met vertrouwen uit naar mooie resultaten en momenten. Ik hoop op een top uitschieter in de aankomende - nog te schrijven - wielergeschiedenis voor TJ.

Go Team Jumbo!

Poeksel

Wat een goed ploegenspel van Jumbo bij de massastart! 1 en 2, beter kan niet. Hopelijk inspireren ze de wielrenners :)

kelderfan

'@Poeksel
Wat Team Jumbo bij 't schaatsen laat zien is echt goed met vooral De Jong en Roest. Dat belooft nog wat.

tendam

Ik vond Orie altijd matig bij de begeleiding voor langere afstanden, daarom twijfelde ik ook aan zijn nut voor de wielerploeg, wat toch meer duursporters zijn. Maar hij transformeert hier even die Roest in de beste lange afstandsschaatser ter wereld.

AWestie

Moet je reageren om uit te schrijven van een forumtopic?

Loek de Rooij

'@AWestie, je kan dit uitzetten in je account instellingen onder 'Volgend.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De eerste van een serie van 4 afleveringen over het seizoen 2018: Totaalwielrennen

https://www.youtube.com/watch?v=FbHUFInOsi8

horsm

'@rahimns, leuk filmpje. Had van mij nog wel een stuk langer gemogen.

JoaJoch

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181106_03910726

De verzorger van van Aert is in ieder geval al binnen.

jvh93

haha wauw, had niet verwacht dat ze zo ver zouden gaan voor Van Aert door ook zijn persoonlijke verzorger over te nemen.

jvh93

Ik heb trouwens zo het idee dat het volgend seizoen nog wel eens Team Jumbo - Crelan kan gaan worden. Zeker na het vandaag bekend worden van het vertrek van BrandLoyalty en Skoda

kelderfan

Jammer dat BrandLoyalty er mee stopt, dat was toch met Lotto de merken, die 't team overeind hebben gehouden, na het afhaken van Rabo.
Het zou wel wat zijn als Crelan wordt toegevoegd, maar je kunt ook denken aan bijvoorbeeld Vifit.

1 2 3 4 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.