Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 476 ... 501 502
S. Morgenstern

Zie je nou, dat ze Olivier dus toch wel missen en een vervanger aan hadden moeten trekken..

Yeez

'@morgenstern jij leeft stiekem op je discussies met kelderfan eh 😉

Stoempie

Dus in China rijden ze allemaal met 7 man behalve JV die met 5 het denkt te kunnen doen?

S. Morgenstern

Sowieso! Wat dat betreft wel fijn dat jullie aan me denken en hem op de vorige pagina niet eens nodig hadden om de pagina helemaal te vullen met berichten over de selectie in China.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

Ik ben benieuwd welke ploegleider en welke wielrenner er nog bij zal komen. Qua "grote" namen is het volgens mij nog niet duidelijk (voor de gemiddeld wielerliefhebber) waar Bakelants en Vermote volgend jaar onder contract staan.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Kan mi alleen maar een jonge sprinter zijn, Ghost. Maar zijn die nog wel beschikbaar?

Yeez

De plus ziek en vingegaard privé-omstandigheden volgens @rahimns

aru123

Ik gok/hoop pozzovivo
+ervaren
+sterke klimmer die tijdens de giro steeds lang mee kon
+mag weg bij bahrein
+bianchi
-lange revalidatie

ghostwriter

'@Michiel De Rooij
Ik denk niet dat het een (jonge) sprinter zal zijn. Ze wilden Van Poppel behouden als wielrenner voor de klassiekers (ondanks dat hij geen enkele overwinning heeft gepakt dit seizoen) en hij is vertrokken omdat hij zichzelf meer als sprinter zag. Daarbij zijn alle (jonge) sprinters die dit jaar goed hebben gepresteerd al opgepikt door andere ploegen.

kelderfan

'@aru123
In deze zou 't zomaar kunnen. Het past wel in het plaatje.

kelderfan

'@S.Morgenstern
Zo zie je maar weer, dat er nooit een renner teveel in je ploeg zit. Maar krijgt TJV dispensatie nu een jonge talentvolle sprinter niet meer te halen is. Of vallen renners als Enrico Battaglin en Sacha Modolo nog onder die noemer.

S. Morgenstern

Ik denk dat een renner die enkel op het laatste moment ingevlogen had geworden voor China, zich nogal een renner teveel had gevoeld.

Yeez

'@morgenstern zo werkt topsport toch?

S. Morgenstern

Topploegen halen zelden bewust een renner waarvan ze weten dat ze hem eigenlijk geen fatsoenlijk programma aan kunnen bieden.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@morgenstern dat was mijn punt niet maar goed. Volgensmij spreek je jezelf tegen met je eerdere standpunten over doorselecteren etc. Al is het maar je gelijk je te halen

S. Morgenstern

Doorselecteren en geen renner halen die je niet nodig hebt (een renner teveel) gaan toch hand in hand!? Waarom zou dat elkaar tegenspreken?

Yeez

'@morgenstern het ging over een renner in laten vliegen in china

S. Morgenstern

Ja, binnen een kort draadje over de uitgebleven vervanger van Olivier die buiten China dus nergens nodig was geweest.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

Ook Jos van Emden staat zondag aan de start van de Chrono des Nations.

TLJCAMPS

Is Jasper de Plus geen leuke renner voor TJV?

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@TijmenCamps
Ja, die kan er zeker bij.
Maar Jos van Emden start kennelijk niet alleen in de Chrono des Nations.
@S.Morgenstern
Toch nog een race erbij. TJV blijft verrassen.

S. Morgenstern

Wat maakt Jasper de Plus een geschikte WT-renner?

Yeez

Niks

appiett

Wel een degelijke tijdrit

Yeez

Jaa van een niveau dat je nog 100 renners kunt noemen

1 2 ... 476 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.