Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 50 ... 501 502
kelderfan

'@rahimns
Ik zie op Strava Bouwman, Martens, Jansen, Teunissen, De Tier, De Plus, Kuss en Jetse Bol trainen op dag 1 & 2.;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wat wil je daarmee zeggen ??

tdola

Privé zaken kruijswijk? Enig idee waar we aan moeten denken? Is zijn partner hoogzwanger oid?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tdola dat lijkt me sterk, hij is net in oktober weer vader geworden. Maar je kan 100 dingen bedenken en maakt verder niets uit lijkt me. Hij heeft verder geen last van een blessure of iets dergelijks dus er is verder niets waar de wielervolgers zich zorgen over hoeft te maken.

Romāns Vainšteins

Loodgieter kon alleen dan ?

Turtlehead

Ik gok voor Kruissie op 'vaderschapsverlof', en dat zou ook meer dan terecht zijn!
Bovendien presteert ie zelden wat voor eind april, dus dat komt vast helemaal goed, ook zonder trainingskamp.

kelderfan

Van Poppel gelukkig wat meer naar voren in de uitslag. Het wachten is op rit 4 Unley › Campbelltown.

tendam

In die rit gaat Van Poppel niks klaarspelen hoor. Veel te zwaar.

Wielerfan1987

In de vorm die hij nu laat zien verwacht ik Danny inderdaad ook niet echt nee

kelderfan

Wat betreft Steven Kruijswijk denk ik, dat hij de weg van onze stayer Kramer volgt; misschien ook wel een goed idee voor Robert Gesink, die nu een jas uitdoet in de TDU met die hitte. Nu rijdt Roglic die nieuwe UAE-Tour en dat lijkt mij juist een opwarmrondje {of Oman} voor Robert Gesink met de ondersteuning van Tom Leezer, die goede herinneringen heeft aan die regio.

S. Morgenstern

Interessant stukje avant garde poëzie.

kelderfan

Ha die @vlek.
Heb je 't goed bestudeerd. Die hitte heeft geen enkele invloed? Robert Gesink heeft dat rondje een keer gewonnen en ook Tom Leezer heeft zich eens goed laten zien in die regio.

Yeez

'@wielerfan1987 vgm is de vorm van Van poppel gewoon erg goed? Of had je verwacht dat hij sneller zou zijn dan Sagan, Ewan, Bauhaus, Walscheid, Viviani etc. Hij heeft vorig jaar laten zien dat hij meer iemand is voor moeilijke aankomsten en niet voor de pure snelheid. Dat liet hij vandaag goed zien.

S. Morgenstern

Tony Martin heeft Parijs-Nice wel eens gewonnen en Maarten Wynants heeft zich vast ook wel eens ergens in een bepaalde regio goed laten zien. Misschien zit daar ook nog materiaal in?

kelderfan

'@jessevdalen
Ja, waarom er ooit is begonnen met de treinopstelling voor Danny is mij nog steeds een raadsel,;)
Maar in die rit 4 verwacht ik toch onze klassementsmannen op de voorposten, want een aantal kanshebbers van de TDU hebben al plannen om daar een slag te slaan. Blijft de hitte een rol spelen, dan is 't misschien toch iets voor Danny.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan alle renners hebben toch last van de hitte en wat voor zin heeft het nu nog om te beginnen over Oman als hij al in Australië bezig is. En wat heeft het verder met Steven te maken en Sven Kramer. En verder staat dat toch weer los van Roglic.

kelderfan

'@vlek
In Parijs-Nice heb jij 't over waaiers; misschien kunnen wij daaruit putten.
Tony Martin had ik wel verwacht in P-N, maar het is juist goed, dat hij voor de ITT/TTT in de T-A is opgesteld.

S. Morgenstern

Wat je met Tony Martin makkelijk lukt (andere goede opties zien dan een koers die hij ooit won), moet ook te doen zijn met Gesink..

kelderfan

'@rahimns
quote:"alle renners hebben toch last van de hitte en wat voor zin heeft het nu nog om te beginnen over Oman als hij al in Australië bezig is. En wat heeft het verder met Steven te maken en Sven Kramer. En verder staat dat toch weer los van Roglic."
Ja, dat klopt helemaal wat de hitte betreft. {Gesink weet meer; hij gaf aan, dat om te acclimatiseren de ploeg eerder had moeten afreizen naar de TDU}
Eh, ja het staat zeker los van Roglic; dat heb je verkeerd begrepen. Oman staat ook tussen haakjes.{of Oman}.
Maar wat Sven Kramer betreft. Die geeft juist mooi aan, dat hij niet alles wil rijden om juist op de momenten, dat 't telt er te staan. Dat is wat de kopmannen van de wielrenners dit jaar ook min of meer doen. Meer hoogtestages inbouwen en dat betekent, dat zij minder gaan koersen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Dat doen de kopmannen in het wielrennen al jaren.

kelderfan

Niet alle kopmannen natuurlijk of telt bij jou alleen Dumoulin? Die een mailtje kreeg van een collega, dat de TDU erg geschikt is voor Tom; want daar staan Wc-potten langs de weg.:)

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wat betreft de hitte had dat eerder gekund inderdaad, niet dat ik denk dat dit nu heel veel invloed zal hebben op de prestaties, de hittegolf begon nu pas... daarvoor was het koeler. Trouwens Van Poppel is al een poosje langer in Australie.

Dus die zin met Roglic had je ook dus ook weggelaten kunnen hebben, geeft alleen maar meer ruis in je verhaal. Hetzelfde geldt ook voor je opmerking over Leezer.

Dan je verhaal over Sven Kramer (misschien voortaan dat er gewoon bijzetten zodat we niet hoeven te gokken wat je nu eigenlijk met je verhaal bedoelt. Nu kwam dat er gewoon niet uit. Iets wat je vaker doet maak je verhaal gewoon eens volledig nu moet iedereen altijd maar gokken wat je bedoeld en krijg je dus vaak een zinloze discussie). Op zich een goede opmerking en iets wat al een trend is de laatste jaren in het wielrennen. De meeste toprenners komen nog nauwelijks boven de 70 koersdagen.

S. Morgenstern

Dumoulin gaat nu voor het tweede jaar achter elkaar voor de dubbel Giro en Tour. Dat is juist heel veel hooi op de vork voor een kopman van tegenwoordig. Hij doet verder niets ongewoons in vergelijking met zijn concurrenten.

De trend dat kopmannen qua voorbereiding meer het accent leggen op specifieke trainingen en hoogtestage ten kosten van het aantal koersdagen is al zo'n twintig jaar gaande. Daarin kun je bijna niet achterblijven, wil je op het hoogste niveau kunnen concurreren.

Kramer hebben ze dus niet nodig voor dat inzicht, maar als het jouw eindelijk dat inzicht heeft verschaft, dan is dat natuurlijk wel mooi meegenomen.

kelderfan

Ja, je gaat wel voorbij aan bijv. Valverde, die een duidelijke andere weg bewandelt.
Het is wel zo, dat hij en ook Gesink veel onderweg zijn in de bergen. Gesink heeft daarvoor juist een huis gekocht in 't bergstaatje om maar genoeg op hoogte te kunnen trainen.
Daarom was 't ook juist goed, dat TLJ vorig jaar Utah erbij heeft gedaan, want daar train en rijdt je op hoogte en is goed voor de voorbereiding op de Vuelta.
Derhalve werk je naast de hoogtestage ook aan het aantal overwinningen, wat misschien wel een punt wordt om mee te blijven doen in het WT-traject. Je kunt 't niet alleen maar op de schouders van Dylan Groenewegen afwentelen.

Maar wat betreft de trend om het accent te leggen op specifieke trainingen en hoogtestages zie ik dat ook wel.
Nu TJV wat meer budget heeft, kun je dat traject ook beter bewandelen.
Anderzijds blijft voor de ontwikkeling van de jongere garde 't wel noodzakelijk om voldoende koersen te rijden.

Mr10B

"Maar wat Sven Kramer betreft. Die geeft juist mooi aan, dat hij niet alles wil rijden om juist op de momenten, dat ’t telt er te staan. Dat is wat de kopmannen van de wielrenners dit jaar ook min of meer doen. Meer hoogtestages inbouwen en dat betekent, dat zij minder gaan koersen."

Kramer heeft dit juist vanuit het wielrennen overgenomen ipv andersom

1 2 ... 50 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.