Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 64 ... 501 502
S. Morgenstern

Koersen waar ze starten met Groenewegen is een overwinning altijd meer dan eventueel een doel.

Piet Lut

Powless start seizoen in Algarve volgens mij

kelderfan

'@rahimns
De echte doelen van het jaar? Ik dacht dat TDU al een doel was.
@vlek
Volg ik dat goed. Gaat 't alleen maar om Groenewegen of het aantal overwinningen, die hij scoort met of zonder trein.
@Piet Lut
Dank. Ik vind 't toch wel goed, dat Powless ook nog een voorbereidingskoers krijgt toebedeeld.

S. Morgenstern

Nee, begrijpend lezen blijft een verbeterpunt.

kelderfan

Sepp Kuss heeft een paar KOM's te pakken op Strava tijdens zijn training rondom Girona.

dimitri.van.boxstael

'@rahimns
Valencia (volgens PCS): Bouwman, Van Emden, Groenewegen, Jansen, Roosen, De Tier en Martin

Inderdaad de selectie voor Valencia!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@dimitri bedankt voor de bevestiging

kelderfan

'@rahimns
Quote:"Het zal mij ook weinig uitmaken of nou Powless, Bouwman of bijvoorbeeld Kuss aan de start staat."
Juist voor deze koers Valencia juist wel, omdat het begint met een tijdrit. Die mij juist geschikter lijken voor Bouwman en Powless. Deze jongens zaten toch ook in die TTT, die TJV een ongekende zege bezorgde.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Van Emden zat daar ook in en ook Martin kan volgens mij aardig tijdrijden, dus kansen genoeg.

wieler4live

Kijk uit naar de ronde van valencia. De eerste koers in Europa voor tjv. Wat verwachten jullie van deze ronde?

Ik denk dat Martin, van Emden en Bouwman een goede tijd rit gaan rijden en Bouwman misschien ook wel een top 10 in het ak met de tt en de explosie aankomst bergop die hem beide zouden moeten liggen mits de vorm een beetje goed is. En Groenewegen die minstens een etappe moet winnen anders lijkt mij deze ronde niet geslaagd.

Yeez

'@wieler4live Bouwman is alleen niet in zijn beste vorm in het begin vh seizoen waren zijn woorden vorig jaar!

Romāns Vainšteins

Zoals ik dat Kussjong bezig zag vorig jaar Utah zou ik, met de spreekwoordelijke gun op me kop, op hem inzetten als zijnde Visma-revelatie 2019. Een echt klimmertje, mooi man.

Yeez

Mijn revelaties? De Plus, Jansen en Eenkhoorn

kelderfan

'@jessevdalen
Bouwman zal dan nog niet in zijn beste vorm zijn, maar wie van die jongens wel. Vorig jaar was Floris wel vroeg bij de les.
Waar Kuss nu mag proberen om mee te doen, maar eerst Altitude Trainingscamp Tenerife 1- 17 februari 2019.
@RV
Kussjong mag eerst nog op trainingscamp eer je hem kan bewonderen.
Maar ik verwacht wel wat van die Utah-winnaar.

jvh93

Ik denk dat Taco vd Hoorn weleens de revelatie van het jaar kan worden voor TJV

kelderfan

Daan Olivier volgt Sepp Kuss en gaat volgens PCS mee naar Vuelta Andalucia Ruta del Sol, Volta Ciclista a Catalunya en Amgen Tour of California. De aflevering voor 2019 ToC wordt ook weer pittig volgens Cyclingnews.
Gesink heeft daar mooie herinneringen aan => Mt. Baldy 2012 stage 7 Ontario › Mt. Baldy.

TLJCAMPS

In denk dat Groenewegen in Valencia wel minimaal etappe moet winnen, op de startlijst(tot nu toe) staat alleen Kristoff en Colbrelli als echte sprinters. Daarnaast heb je nog Hagen en Trentin maar die zie ik Groenewegen niet eraf sprinten. De tijdrit kan Tony Martin wel pakken denk ik.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Viel me net trouwens ook op dat ook Jesper Boom weg is als kok bij de ploeg. Einde van een tijdperk van de Familie Boom bij Jumbo.

kelderfan

'@rahimns
Dat was mij ook niet opgevallen, maar hopelijk krijgt de ploeg een goede vervanger.
Jammer hoe 't met Lars Boom is gegaan. Hopelijk kan hij zich weer terugvechten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

1 vervanger.... ze hebben wel 5 vervangers, je ziet dat er meer geld beschikbaar is ;)

kelderfan

'@rahimns
Niet alleen bij Boompjes.
Het aantal training kampen op hoogte wel te verstaan zijn drastisch toegenomen.
Altitude Training camp Tenerife; Altitude Training camp Sierra Nevada 2x; AltitudeTraining camp Alps; AltitudeTraining camp Kuetai. Ook 1:5;)
Leuk is, dat twee van die hoogte trainingen elkaar overlappen.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan vorig jaar hadden ze ook al meerdere trainingskampen op hoogte hoor...

Romāns Vainšteins

Dat op bergtoppen zitten gaat alleen maar extremer worden natuurlijk. Straks zit het hele profpeloton ergens in de Andes in 1 of ander zuurstofoord. Om mee te kunnen met de besten heb je daartoe een toegangspas en dus contract bij WT ploeg voor nodig.

kelderfan

Over vervangers gesproken.
Mike Teunissen meldt dat hij de zieke Amund Jansen vervangt in de Volta a la Comunitat Valenciana en zijn opstelling luidt: Dylan Groenewegen, Tony Martin, Timo Roosen, Mike Teunissen, Neilson Powless en Floris De Tier.
Jos van Emden noemt hij ook niet in deze. Dus of Koen Bouwman of Jos van Emden gaan mee?
Vanwege die korte tijdrit met een venijnige korte klim van 600m a 9% ga ik toch voor Koen Bouwman.
Mike Teunissen moet dit werk ook goed liggen.

Romāns Vainšteins

Teunissen op venijnige klimmetjes van 9% ? Zoals ik hem op het carrefour voorbij zag komen kan ik me er maar weinig bij voorstellen.

1 2 ... 64 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.