Geraint Thomas had al aangegeven waarschijnlijk nog niet in topvorm te zijn aan het begin van het jaar dus die verwacht ik eerlijk gezegd ook niet meteen vooraan. Verder heb je nog Izagirre en Oliveira die dit goed kunnen.
@Kelderfan Mike Teunissen verrassen in een TT, dat lijkt me sterk, Koen is nog erg wisselvallig in zijn tijdritten maar die heeft het wel in zich om het verlies hier beperkt te houden om zo misschien een mooie eindklassering te bewerkstelligen. Maar een eindklassement zal niet meteen een doel zijn in deze ronde eerder 1 of 2 mooie etappeoverwinningen.
'@vlek
Als er een kopgroepje komt in de 2e. rit moet er gewoon een renner van TJV bijzitten, Dan heb je de meeste kans op succes met Koen Bouwman en Floris De Tier in die rit. Trouwens rit 3 lijkt mij ook een rit voor de aanvallers.
Dus hebben Koen en Floris 2/3 kansen op succes.
Dat terughalen kunnen Van Emden en Martin ook.
Ja, leuk idee. Een kopgroepje met een knecht van Groenewegen in één van de twee ritten waar Groenewegen de favoriet is en de andere ploegen naar zijn ploeg zullen kijken voor het kopwerk. De ideale situatie voor de ploeg die de koers op zo'n dag moet dragen; dat is echt iets wat in werkelijkheid makkelijk te regelen is en ze zeker moeten doen....
Inderdaad. Het moet dan wel zo zijn dat de renners in de kopgroep niet op korte afstand staan van de leider in het AK. Als dat niet het geval is zouden Bahrain-Merida(voor Colbrelli), UAE(voor Kristoff) en Cofidis(voor Bouhanni) het werk moeten opknappen en dat zijn nou niet de teams met renners die dat zouden moeten kunnen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.