Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 87 ... 501 502
jvh93

'@jesse ja eigenlijk niks, maar viel gewoon op dat hij minuten na de voorlaatste binnen kwam, en meestal zie je niet zo'n enorm verschil

Poeksel

Hij kwam wel erg laat binnen, maar het was al gemeld dat hij niet 100% fit is.

TLJCAMPS

Morgen overwinning voor Roglic op de Jabel Hafeet?

Yeez

'@tijmencamps ik schat alleen valverde hoger in. Vooral als het op een sprint aankomt. Verder kunnen dumoulin en kelderman ook wel veel op zo’n loper, maar dat zou Roglic ook moeten kunnen

TLJCAMPS

'@jessevdalen
Ik denk niet dat Valverde op dit moment zo'n betere sprint heeft dan Roglic. Dumoulin maakt ook kans maar heeft niet echt een punch.

kelderfan

'@TijmenCamps
Ik ben 't wel met je eens dat Roglic goed kan aankomen. Alleen Valverde heeft inmiddels wel meer gereden tot nu toe in 't seizoen. Dus 't is even afwachten hoever Roglic is na de hoogtestage.

Mr10B

Het is wel heel optimistisch om nu te gaan stellen dat Roglic sneller zou kunnen aankomen dan Valverde. Ik geloof best dat Roglic morgen voor Valverde eindigt. Maar als ze op 250 meter van de streep naast elkaar rijden, dan gaat Valverde nagenoeg altijd eerder over de meet komen

TLJCAMPS

Dit seizoen heeft Alejandro Valverde het nog niet laten zien in de sprint. Hij heeft in de sprint al een paar keer verloren van o.a. Yates, Luis Leon Sanchez en Omar Fraile. Zelfs heeft hij een sprint verloren van Bauke Mollema. Maar we gaan het morgen wel zien!!

Mr10B

LL Sanchez mag in Murcia altijd van Valverde winnen. Tegen Fraille was niet voor de winst van de etappe, en daarnaast is Fraille op het vlakke gewoon snel. Tegen Adam Yates was inderdaad wel onverwacht. Maar wat je zegt inderdaad, we zullen het gaan zien :)

Jotto-Lumbo

Het etappeschema van de ronde van Zwitserland is net bekend gemaakt. Tijdens deze editie zijn er 3 aankomsten inbegrepen met enorme beklimmingen. Ik moest hierbij gelijk aan Sepp Kuss denken. In Utah heeft hij laten zien dat hij die lastige beklimmingen uitstekend aankan en zelfs kan winnen. Lijkt mij een hele mooie kans om vrijblijvend proberen etappes te winnen achter een kopman (Tolhoek). Maar volgens mij rijdt Kuss de Dauphine, wat iets minder bij hem past denk ik.

Yeez

Chapeau voor De Plus! Erg sterk! Roglic kon de etappe pakken, maar Valverde slimmer door voor de bocht op kop te zitten. Liet zich erg makkelijk 2e worden.

kelderfan

Zeker chapeau voor Laurens De Plus. Erg sterk vandaag en jammer dat Roglic de zege moest laten aan Valverde.
TJV-trein was ijzersterk vandaag met Martin, Van Emden en ook Leezer.
Koen volgend jaar ook maar op hoogtestage, want die kon nog niet wat De Plus liet zien.
Roglic is goed in orde.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan denk ook gewoon dat De Plus een betere klimmer is dan Bouwman, heeft volgens mij niet zoveel met een hoogtestage te maken.

jvh93

Roglic blijft maar groeien lijkt het wel. Ik begin zo langzamerhand echt te geloven in een giro winst voor Roglic

Yeez

Valverde die overigens wint op ervaring. Je zag Roglic balen op de streep. Leek sneller te kunnen, maar na de bocht was het tekort en hard Valverde perfect de kop genomen

Rawolf

Bouwman gisteren ook al op kop gereden, de Plus echt bewaard voor deze klim. dat zal ook nog n beetje meespelen

jammer dat roglic het net niet kon afmaken, ik denk dat hij wel sneller was maar die laatste bocht had hij verkeerd ingeschat

kelderfan

'@rahimns
De Plus is zeker een betere klimmer, maar wat hij vandaag liet zien was toch van hoog niveau. Alle aanvallen werden vakkundig om zeep geholpen. Dat was voor Roglic kat in 't bakkie toch.
Wat hoogtestages e/o stages betreft volgend jaar de Vlaamse trein maar een stage laten doen in de Algarve voorafgaande aan Volta ao Algarve {zie Quick-step}

S. Morgenstern

Want die Vlaamse trein schoot nu tekort...

tdola

Roglic neemt voorschot op eindzege lijkt het. Etappe Hattadam en Vrijdag zullen het uitwijzen. Oppassen dat Valverde met bonis er niet voorbij gaat.
TTT kan wel eens heel beslissend geweest zijn.

kelderfan

'@jvh93
Roglic is een groeibriljant en die zal zeker meespelen in de Giro.
Ik denk zelfs dat hij met Kruijswijk en Gesinkj in de TdF een sterk blok gaan vormen. Met deze trein erbij natuurlijk.

S. Morgenstern

De Plus was vandaag inderdaad indrukwekkend. Zo'n beetje iedereen op zijn Poels het nekkie afgedraaid. Het vooraan afzetten aan de voet door Leezer, Martin en Van Emden was ook nagenoeg perfect.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

Jammer, Roglic had een betere positie moeten nemen op het einde. Maar misschien moet ik ook niet te veel gaan zeiken. Toch weer een knappe podiumplaats van Roglic en TJV. De Plus erg sterk, overigens de hele ploeg erg sterk! Ik durf er mijn geld op te zetten dat Roglic de UAE Tour wint(Giro ook denk ik).

kelderfan

"Want die Vlaamse trein schoot nu tekort…"
Nu zit je er echt totaal naast, want 't Vlaamse werk begint met de Omloop.
Want de hoogtestage van Roglic en De Plus hebben zich toch uitbetaald. Roglic echt goed en De Pus boven verwachting toch de man die de weg heeft geplaveid voor zijn kopman.
Hij was zoals jezelf keurig aangeeft indrukwekkend. Als hij zo blijft dan lijkt hij mij ook een kandidaat voor de TdF.
Ik droom al voor de TdF Kruijswijk, Roglic, Bennett, De Plus, Gesink, Martin, Groenewegen en Teunissen.

S. Morgenstern

De Plus heeft inderdaad de kwaliteiten om een Tour de France selectie te halen. Misschien volgend jaar. Helemaal wanneer er een ploegentijdrit in zit zou hij wel eens de plek van Bennett over kunnen nemen. Dit jaar gaat hij zoals je weet echter naar de Giro.

De uitleg over waarom de 'Vlaamse trein' in de Algarve zou moeten trainen begrijp ik overigens nog steeds niet; je trok wat dat betreft een wat vreemde wissel, door over heel iets anders te beginnen.

kelderfan

Dat de Vlaamse trein in de Algarve zou moeten trainen lijkt mij toch niet moeilijk te begrijpen en dat je dat voorafgaande van Volta ao Algarve moet doen net als Quick-step lijkt mij toch ook duidelijk.
De hoogtestage lijkt vruchten af te werpen voor de klimmers De Plus en Primož Roglič; dus zo'n stage voor de Vlaamse trein lijkt mij ook prima voor zowel de Algarve als de Omloop enz.
Waarom eigenlijk de plek van Bennett overnemen.

1 2 ... 87 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.