van der Hoorn is naar mijn idee wel een echte winnaar, in een finale kan die nog een paar procent meer. Ben benieuwd wat hij kan.
Roosen kan ook wel finales rijden maar gaat het niet winnen van een stuyven in een uitgedunde sprint en is solo minder, Teunissen naar mijn idee hetzelfde verhaal maar wie weet.
Van Aert verwacht ik wel wat van in bepaalde koersen, bijvoorbeeld strade bianche.
'@vlek
Catalunya Calella › Calella 2018 was voor Álvaro José Hodeg, maar de huidige versie lijkt mij toch een tikkie zwaarder.
Groenewegen daar verwachten is niet reëel te noemen. De sprintetappe ligt op de een na de laatste dag tenminste als hij op die twee puisten kan meekomen. Ik begrijp echt niet wat de reden kan zijn om Groenewegen na Valencia, Algarve, P-N ook nog Catalunya te laten rijden.
@Random wielerliefhebber
Taco is zeker een echte winnaar, maar of hij al zover is om mee te doen in de Omloop lijkt mij niet. Ik zie hem eerder in de KBK met winst strijken. Als bliksemafleider voor de sprintfinale is hij natuurlijk gemaakt.
'@jessevdalen
Het nieuwe seizoen is al enige koersen onderweg. Het zou mooi zijn als TJV deze nieuwe UAE-Tour kan winnen.
Ik ben wel benieuwd naar de verrichtingen van Van Aert, Teunissen en Van Poppel in de Omloop en de Strade.
@vlek
Leezer en Van Emden zijn zeker in dit soort koersen van groot belang. Daarom hoop ik dat TJV volgend jaar ook Oman erbij gaat nemen. Leezer kan juist in die koersen zijn ding doen en nu de T/A minder zwaar is geworden in tegenstelling tot koersen als Catalunya en Pays Vasco lijkt mij dat Leezer, Van Emden en Bouwman de T/A gaan rijden.
Ze kunnen in de rol van vandaag in nagenoeg iedere rittenkoers belangrijk zijn voor een kopman, aangezien de meeste rondjes (en grote rondes zeker) meerdere van dit soort finales bevatten.
Oman? Ik denk dat je een van de weinige wielervolgers bent die dat (nog) een interessante koers vindt.
De selectie voor Tirreno is al een tijdje bekend. Daarnaast is het programma van Leezer deze week nog voorbij gekomen.
Dat zo'n week in beeld met een kopman in zijn wiel, eindelijk het inzicht heeft verschaft dat Leezer heel belangrijk kan zijn voor een klassementsrenner, dat blijft vast ook niet langer dan een week hangen..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.