Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 89 ... 501 502
kelderfan

Hmmmm, dat kun jij toch regelen? Algarve is geen hoogtestage maar een goede opstap voor de Volta en de Omloop.

Romāns Vainšteins

Ik verwacht in de voorjaarsklassiekers alleen echte finales van van Aert en Teunissen waarbij het hartstikke vet zijn mochten ze 1 of 2 x echt voor de meet en overwinning kunnen vechten.

S. Morgenstern

Catalunya start met een massasprint. Dat werkt schijnt Leezer ook wel te liggen.

Rawolf

van der Hoorn is naar mijn idee wel een echte winnaar, in een finale kan die nog een paar procent meer. Ben benieuwd wat hij kan.

Roosen kan ook wel finales rijden maar gaat het niet winnen van een stuyven in een uitgedunde sprint en is solo minder, Teunissen naar mijn idee hetzelfde verhaal maar wie weet.

Van Aert verwacht ik wel wat van in bepaalde koersen, bijvoorbeeld strade bianche.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Catalunya Calella › Calella 2018 was voor Álvaro José Hodeg, maar de huidige versie lijkt mij toch een tikkie zwaarder.
Groenewegen daar verwachten is niet reëel te noemen. De sprintetappe ligt op de een na de laatste dag tenminste als hij op die twee puisten kan meekomen. Ik begrijp echt niet wat de reden kan zijn om Groenewegen na Valencia, Algarve, P-N ook nog Catalunya te laten rijden.
@Random wielerliefhebber
Taco is zeker een echte winnaar, maar of hij al zover is om mee te doen in de Omloop lijkt mij niet. Ik zie hem eerder in de KBK met winst strijken. Als bliksemafleider voor de sprintfinale is hij natuurlijk gemaakt.

S. Morgenstern

De voorlaatste dag is een massasprint? Ook goed, blijft mijn punt over Leezer verder exact hetzelfde, zelfs na het bekijken van die aankomst op de Hattadam waar te zien zou zijn wat je bedoelde..

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Voor de omloop is Teunissen gewoon goed in orde momenteel + hartstikke snel dus bescherm hem sowieso. Met je andere renners kun je gaan aanvallen dan.

kelderfan

Hmmm.
Roglic nog steeds op ramkoers voor nieuwe UAE-Tour. Hij dacht nog even om mee te sprinten.

Rahim Vlasblom
admin

Hij was gewoon alert, wilde geen tijd verliezen als er eventueel een breuk zou ontstaan. Hij heeft veel geleerd van het laatste jaar. Hij rijdt als een echte leider, straalt dat ook uit.

S. Morgenstern

Hij heeft hier met Leezer en Van Emden ook de renners mee om tot diep in zo'n finale op de voorste rijen te zitten, zonder veel energie te verspelen of in het gedrang terecht te komen.

Poeksel

Voor de mensen die de nieuwsbrief niet krijgen, een video over Wout van Aert: https://www.teamjumbovisma.nl/video/nieuws/in-gesprek-met-wout-voorafgaand-aan-het-openingsweekend/

(Maar je mist niet heel veel als je niet kijkt, het is vooral een sfeerimpressie)

Laatst gewijzigd
Yeez

Morgen nog een opwarmer en zaterdag begint het allemaal echt: Openingsweekend, Strade, P-N, T-A, San Remo en de rest vd klassiekers!

kelderfan

'@jessevdalen
Het nieuwe seizoen is al enige koersen onderweg. Het zou mooi zijn als TJV deze nieuwe UAE-Tour kan winnen.
Ik ben wel benieuwd naar de verrichtingen van Van Aert, Teunissen en Van Poppel in de Omloop en de Strade.
@vlek
Leezer en Van Emden zijn zeker in dit soort koersen van groot belang. Daarom hoop ik dat TJV volgend jaar ook Oman erbij gaat nemen. Leezer kan juist in die koersen zijn ding doen en nu de T/A minder zwaar is geworden in tegenstelling tot koersen als Catalunya en Pays Vasco lijkt mij dat Leezer, Van Emden en Bouwman de T/A gaan rijden.

S. Morgenstern

Ze kunnen in de rol van vandaag in nagenoeg iedere rittenkoers belangrijk zijn voor een kopman, aangezien de meeste rondjes (en grote rondes zeker) meerdere van dit soort finales bevatten.

Oman? Ik denk dat je een van de weinige wielervolgers bent die dat (nog) een interessante koers vindt.

De selectie voor Tirreno is al een tijdje bekend. Daarnaast is het programma van Leezer deze week nog voorbij gekomen.

Dat zo'n week in beeld met een kopman in zijn wiel, eindelijk het inzicht heeft verschaft dat Leezer heel belangrijk kan zijn voor een klassementsrenner, dat blijft vast ook niet langer dan een week hangen..

Laatst gewijzigd
user20064

Ik denk dat Roglic nog een prima kans maakt op het winnen van een klassier. Hij heeft in een interview gezegd dat hij gretig is en hunkert naar een overwinning en gaat volgens mij Parijs-Roubaix en Eschborn-Frankfurt rijden.

S. Morgenstern

Scheldeprijs met Leezer, Van Emden en Bouwman als knechten lijkt me ook een kans.

Rahim Vlasblom
admin

'@Gerben is dat iets wat je hoopt of denkt of is daar een bron voor ?? Want Parijs Roubaix daar hebben ze genoeg andere renners voor dus het lijkt me echt sterk dat hij daar gaat rijden.

bram81

Niet zo happen Rahimns. Roglic kan echt niet op zijn fiets blijven zitten met zijn gewicht over zoveel kasseien

Romāns Vainšteins

Roglic gretig op Frankfurt Eschborn en Paris Roubaix ja lalala tuurlijk. Die eerste is op wellicht Degenkolb na helemaal niemand gretig op en bij die 2e zie je hem een half jaar niet terug in koers daarna.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

'@bram81 was van mij kant een serieuze vraag hoor... misschien heeft hij wel wat gehoord of is hij bevriend met de zus van zijn buurman, je weet hier maar nooit ;)

kelderfan

'@rahimns
Hetzelfde geldt voor Groenewegen en Leezer in de Volta Ciclista a Catalunya. Daar zijn ook genoeg andere renners voor.;)

S. Morgenstern

Een maand niet posten als Groenewegen daar een rit wint? Ben je een maand van mij verlost mocht hij er niet winnen. Deal?

EmPeHa

Beetje apart dat Sarah als vriendin van Wout van Aert wordt aangekondigd. Die zijn getrouwd.

TLJCAMPS

Weet iemand misschien hoe laat de renners morgen finishen in de UAE Tour??

xistnc

Nee, niemand. Maar in de voorbeschouwing staan de verwachte start- en finishtijden.

1 2 ... 89 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.